Touratech ha tornat a fer de les seves. Aquesta vegada la casa d’accessoris ha modificat una BMW R 1200 GS de cap a peus, deixant-la en 199 kg.

Els alemanys, que es caracteritzen per la fabricació d’un ampli catàleg d’accessoris per a múltiples marques i models, sempre s’han mostrat estretament vinculats amb BMW, fabricant per aquesta marca una gran varietat d’elements i productes per personalitzar les seves motocicletes.

En aquesta ocasió la col·laboració entre ambdues marques ha donat lloc a la Touratech R 1200 GS Rambler, una moto erigida sobre la BMW R 1200 GS. Aquesta s’allibera d’alguns elements propis de la moto original donant com a resultat una màquina trail molt lleugera i amb un perfil clarament orientat a l’enduro.

De moment, del prototip se n’han creat dues unitats únicament diferenciades pels seus colors, i és que una porta la combinació de Touratech, i l’altra la de BMW Motorsport.

Sobre l’equipament, des de la firma Touratech li han aplicat modificacions com ara la transmissió de la BMW R 1200R amb el motor de 125 cv de la R 1200 GS, i les suspensions, que han estat configurades per la mateixa casa de la mà de Touratech Suspensions. Pel que fa a la construcció de la moto, han emprat materials moderns com la fibra de carboni, l’alumini, el titani o la bateria de liti, que han permès alleugerir la moto uns 50 kg per orientar-la a un ús expressament d’off-road.

La moto compta amb un dipòsit d’alumini de 16,2 litres, una bomba d’oli separada d’1,8l i un seient renovat més adequat a l’enduro, amb un perfil més prim i més lleuger. Sobre la frenada el prototip només compta amb un sol disc davanter, i equipa un ABS probablement desactivable.

Segueix tots els detalls d’aquest nou prototip a través de  http://rambler.touratech.com/

Escriu un comentari

avatar
  Subscribe  
Avisa'm de