Dinàmica, polivalent i esportiva

La Yamaha X-MAX 400 de 2018 és una dinàmica i polivalent scooter esportiva ideal tan per als desplaçaments diaris com per les escapades de cap de setmana.

El seu preu de sortida serà de 6.699 euros i es podrà escollir entre els colors blau, plata i gris. Estarà disponible a partir del mes d’agost.

Yamaha X-MAX 400 2018
Yamaha X-MAX 400 2018

 

Aquesta scooter d’alta gamma presenta un motor monocilíndric de 33,3 cv a 7.000 rpm i 395 cc adaptat a la normativa Euro 4. Declara un pes de 210 kg amb un dipòsit de combustible de 13 litres i un consum de 4,18 litres cada 100 km.

 

Un major rendiment a través de millors prestacions

És una moto fàcil i agradable de conduir. El seu estil compacte combinat amb un motor de 400 cc incrementa el seu rendiment dotant-la d’una major agilitat i capacitat de reacció en les maniobres, i d’una superior potència per poder circular fora de la ciutat amb total garantia.

També millora en comoditat i en espai d’emmagatzematge.

Yamaha X-Max 400 blau i plata
Yamaha X-Max 400 blau i plata

 

Estèticament, el nou model de 2018 aposta per unes línies més agressives i contemporànies amb acabats de luxe.

Entre les noves característiques tècniques, cal destacar la nova forquilla telescòpica, el control de tracció TCS de sèrie, l’ajust de posició del manillar i el fre d’estacionament.

Yamaha X-Max 400 part posterior
Yamaha X-Max 400 part posterior

 

Millores respecte el model anterior

  • Pes en ordre de marxa de 210 quilos (5 menys que el seu predecessor)
  • Llums LED davant i darrere acompanyats de llums de guia.
  • Forquilla davantera doble telescòpica
  • Frens de doble disc hidràulic davanter de 267 mm amb ABS de sèrie
  • Control de tracció bàsic
  • Fre d’estacionament
  • Parabrises ajustable en 2 posicions
  • Manillar ajustable en 2 posicions
  • Arrencada amb clau remota intel·ligent: permet arrencar el motor, desbloquejar la direcció i obrir el compartiment del seient i del dipòsit de gasolina.
  • Instrumentació renovada amb nova pantalla LCD: velocímetre i tacòmetre en esferes analògiques clàssiques i entrada de 12V per carregar dispositius.
  • Noves llantes d’aliatge
  • Seient doble amb respatller independent

Espai sota el seient per a dos cascos integrals

Yamaha X-Max 400 2018 (2)
Yamaha X-Max 400 2018

Fitxa tècnica

Escriu un comentari

avatar
  Subscribe  
Avisa'm de