Inspirada en el passat, pensada pel present i preparada pel futur.

Ja sigui per estil, per nostàlgia o per voluntat de diferenciar-se de la majoria, les motos d’estil vintage i inspirades en el passat estan guanyant protagonisme en el panorama del motociclisme actual. La nostra protagonista d’avui s’emmiralla en la primera Z900, que va veure la llum als anys 70, i que lamentablement no es va arribar a vendre al nostre territori.

  • Cilindrada: 948 cc
  • Potència: 111 CV
  • Pes: 215 kg
  • Preu: 12.975 €

Prestacions

Aquesta digna successora de la Kawasaki Z1 equipa el mateix motor que la Z900 amb un quatre cilindres en línia de 948cc, però a diferència de la versió base, declara una potència de 111 CV enlloc dels anteriors 125 CV. Aquesta pèrdua de potència, però, significa que la seva entrega serà més immediata, i d’aquesta manera oferirà una resposta més agressiva a baixes i mitges revolucions. Un fet que se’ns dubte la dota també d’una personalitat pròpia respecte a la seva predecessora.

La seva sonoritat ha estat igualment perfilada per la companyia japonesa dotant-la d’un caràcter diferenciat. Per aconseguir-ho han treballat no només sobre la sonoritat de l’escapament, sinó que també ho han fet sobre el so de l’admissió de l’aire tant a ralentí com en altes voltes.

Part cicle

Es composa d’un xassís multitubular que ha estat redissenyat completament, orientat a potenciar l’agilitat durant la conducció, amb una forquilla invertida regulable de 41 mm de diàmetre i un mono-amortidor horitzontal. La frenada va a càrrec de dos discs davanters de 300 mm de diàmetre amb pinces radials i una bomba radial, acabant amb un disc posterior.

Estètica

La nova perla vintage de Kawasaki destaca per un dipòsit de gasolina en forma de llàgrima que, amb el logotip incrustat, s’encarrega de traçar les línies mestres que recorren el cos de la moto.

A més, s’han afegit petits detalls a mode de referències a l’antiga Z1, com les aletes de la culata al xassís imitant les d’un motor d’aire.

El tub d’escapament es configura de doble sortida en un únic costat de la moto, amb uns col·lectors d’acer inoxidable i amb un acabat polit que inclou el silenciador i la precàmera.

Pel que fa a les llantes, aquestes simulen amb radis plans els radis clàssics.

S’ha de reconèixer que la Z900RS cuida fins al mínim detall els acabats que la recorren, i no podia ser d’una altra manera en un model que pretén mantenir l’essència de la història d’una marca.

Tecnologia

L’equipament tecnològic també és un tret característic d’aquesta X900RS, i és que compta amb diversos elements que deixen clar que el passat, si bé és part del present, ha quedat enrere.

Disposa de control de tracció KTRC amb dos modes i embragatge anti-rebot assistit, a fi de garantir un tacte de conducció afinat per dominar de principi a fi la seva potència.

Equipa enllumenat LED davanter d’estil clàssic de 170 mm de diàmetre, i un llum posterior igualment LED marcat pel de la Z1.

Pel que fa a la instrumentació, des de Kawasaki han decidit equipar un tacòmetre i un velocímetre analògics, units per una pantalla LCD.

Colors

La trobarem en tres opcions de color:

  • Candytone Bronw (marró) / Candytone Orange (Taronja)
  • Metallic Matte Covert Green / Flat Ebony
  • Metallic Spark Black

Escriu un comentari

Sigues el primer de comentar!

avatar
  Subscribe  
Avisa'm de