La Benelli TRK 502 X: És tant vàlida com atractiva?

Una trail des de tots els costats Aquesta es tracta d’una nova versió de la TRK 502 que ja coneixíem, que la firma italiana ha orientat clarament cap a l’off-road gràcies a l’optimització de diversos detalls. El model estàndard de la TRK ja destacava per ser una trail asfàltica a un preu molt competitiu (5.999€). […]

Una trail des de tots els costats

Aquesta es tracta d’una nova versió de la TRK 502 que ja coneixíem, que la firma italiana ha orientat clarament cap a l’off-road gràcies a l’optimització de diversos detalls.

El model estàndard de la TRK ja destacava per ser una trail asfàltica a un preu molt competitiu (5.999€). La versió X del 2018, amb totes les modificacions de fàbrica, té un cost de 6.399€.

A diferència de la seva predecessora, la versió modificada incorpora:

  • Pneumàtics mixtes
  • Llantes de radis amb roda davantera de 19”
  • Noves defenses protectores
  • Una cua d’escapament més elevada

Amb una estètica agressiva i atractiva, i malgrat els seus modestos 48 CV, es posiciona com una alternativa molt interessant per tots aquells usuaris que vulguin introduir-se al món de l’off-road.

El mercat de fabricació xinesa (Si bé aquesta moto és fabricada per enginyers xinesos i també per italians) arriba a les motos aposant pel disseny, per les prestacions conservadores, per un sector molt de moda (el trail) i per un preu competitiu. Es consolidarà amb tanta força com ho ha fet en el sector de la telefonia?

Característiques:

  • Cilindrada: 500 cc
  • Potència màx: 35kW (48 hp) a 8500 r/min
  • Par màx: 46N.m/6000r/min
  • Consum de combustible: 3, 9 l/100KM
  • Altura del seient: 840 mm
  • Capacitat del dipòsit: 20 lt
  • Pes en buit: 213 kg

Us deixem el vídeo de la prova que va fer el JosepCMX de la versió estàndard:

 

Search