Una trail des de tots els costats

Aquesta es tracta d’una nova versió de la TRK 502 que ja coneixíem, que la firma italiana ha orientat clarament cap a l’off-road gràcies a l’optimització de diversos detalls.

El model estàndard de la TRK ja destacava per ser una trail asfàltica a un preu molt competitiu (5.999€). La versió X del 2018, amb totes les modificacions de fàbrica, té un cost de 6.399€.

A diferència de la seva predecessora, la versió modificada incorpora:

  • Pneumàtics mixtes
  • Llantes de radis amb roda davantera de 19”
  • Noves defenses protectores
  • Una cua d’escapament més elevada

Amb una estètica agressiva i atractiva, i malgrat els seus modestos 48 CV, es posiciona com una alternativa molt interessant per tots aquells usuaris que vulguin introduir-se al món de l’off-road.

El mercat de fabricació xinesa (Si bé aquesta moto és fabricada per enginyers xinesos i també per italians) arriba a les motos aposant pel disseny, per les prestacions conservadores, per un sector molt de moda (el trail) i per un preu competitiu. Es consolidarà amb tanta força com ho ha fet en el sector de la telefonia?

Característiques:

  • Cilindrada: 500 cc
  • Potència màx: 35kW (48 hp) a 8500 r/min
  • Par màx: 46N.m/6000r/min
  • Consum de combustible: 3, 9 l/100KM
  • Altura del seient: 840 mm
  • Capacitat del dipòsit: 20 lt
  • Pes en buit: 213 kg

Us deixem el vídeo de la prova que va fer el JosepCMX de la versió estàndard:

 

Escriu un comentari

avatar
  Subscribe  
Avisa'm de