Una trail des de tots els costats
Aquesta es tracta d’una nova versió de la TRK 502 que ja coneixíem, que la firma italiana ha orientat clarament cap a l’off-road gràcies a l’optimització de diversos detalls.
El model estàndard de la TRK ja destacava per ser una trail asfàltica a un preu molt competitiu (5.999€). La versió X del 2018, amb totes les modificacions de fàbrica, té un cost de 6.399€.
A diferència de la seva predecessora, la versió modificada incorpora:
- Pneumàtics mixtes
- Llantes de radis amb roda davantera de 19”
- Noves defenses protectores
- Una cua d’escapament més elevada
Amb una estètica agressiva i atractiva, i malgrat els seus modestos 48 CV, es posiciona com una alternativa molt interessant per tots aquells usuaris que vulguin introduir-se al món de l’off-road.
El mercat de fabricació xinesa (Si bé aquesta moto és fabricada per enginyers xinesos i també per italians) arriba a les motos aposant pel disseny, per les prestacions conservadores, per un sector molt de moda (el trail) i per un preu competitiu. Es consolidarà amb tanta força com ho ha fet en el sector de la telefonia?
Característiques:
- Cilindrada: 500 cc
- Potència màx: 35kW (48 hp) a 8500 r/min
- Par màx: 46N.m/6000r/min
- Consum de combustible: 3, 9 l/100KM
- Altura del seient: 840 mm
- Capacitat del dipòsit: 20 lt
- Pes en buit: 213 kg
Us deixem el vídeo de la prova que va fer el JosepCMX de la versió estàndard: