La meva moto

499Visites 8Respostes
Motorista inquiet
He vist que hi ha aquest tema creat i ningú hi ha publicat. Amb el vostre permís seré el primer doncs. Aquesta és la meva moto.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk

Administrador
Organització del fòrum
Bones Xavi! Ara t'he contestat al fil de presentació :)

No puc evitar tornar-te a convidar a parlar-nos una mica més de la katty. Per la fotografia la tens impecable. Què ens en pots explicar?

Salutacions!

Motorista inquiet
Quina gràcia amb lo de katty. Casualitat que quan me'n vaig a rodar amb ella,tmb dic me'n vaig amb la katty. Jejeje
La veritat és que està impecable,sóc dels que m'agrada cuidar els trastos que tinc.
De la katty,dir que té un motor amb una empenta impressionant,la vaig comprar al 2014 tot i que és del 2013,li he fet 50.000km i cap problema,com he dit un pèl alta a l'hora d'aturar-se,però un cop has posat primera és molt lleugera. Ara vaig fer la Rider 1000 i vaig estar 19 hores damunt d'ella i aquí falta sumar-hi el viatge d'anada i tornada cap a casa,2 hores més i he de dir que després de tantes hores seguides és realment còmoda. No he fet pràcticament gens de off-road amb ella,però si que l'he provat i tot i el seu volum és increïble com la pots fer saltar a més de poder graduar la suspensió al teu gust. Com he dit de moment molt content amb la katty.

Administrador
Organització del fòrum
Quina gràcia amb lo de katty. Casualitat que quan me'n vaig a rodar amb ella,tmb dic me'n vaig amb la katty. Jejeje
La veritat és que està impecable,sóc dels que m'agrada cuidar els trastos que tinc.
De la katty,dir que té un motor amb una empenta impressionant,la vaig comprar al 2014 tot i que és del 2013,li he fet 50.000km i cap problema,com he dit un pèl alta a l'hora d'aturar-se,però un cop has posat primera és molt lleugera. Ara vaig fer la Rider 1000 i vaig estar 19 hores damunt d'ella i aquí falta sumar-hi el viatge d'anada i tornada cap a casa,2 hores més i he de dir que després de tantes hores seguides és realment còmoda. No he fet pràcticament gens de off-road amb ella,però si que l'he provat i tot i el seu volum és increïble com la pots fer saltar a més de poder graduar la suspensió al teu gust. Com he dit de moment molt content amb la katty.

És un plaer llegir experiències com la teva Xavi, realment fan agafar ganes de baixar al garatge i començar a sumar km i km.
Està clar que no es pot tenir tot, i si t'ofereix el plaer de poder viatjar de la manera en que ho fa, no li podem pas retreure que per qüestions de pes i volum pugui penalitzar en segons quines situacions. Aquesta polivalència que ofereix a favor de la comoditat i el perfil de devorar km ha de garantir hores i hores de diversió fan d'ella una gran màquina de generar felicitat :D

Xavi gràcies per donar-nos-la a conèixer! Serà un plaer anar llegint sobre la katty i sobre les aventures que visquis sobre rodes, i és que és collonut llegir i compartir sobre motos.

A veure si mica en mica la resta de lectors i usuaris del portal s'animen a treure el cap al fòrum i dir la seva.

Salut!:reverencia:

Motorista inquiet
Si que estaria molt bé anar compartint les nostres sortides i vivències amb la moto i si s'escau tot i que ja sé que serà complicat,podriem organitzar una sortida i posar-nos cara,com dius a veure si s'anima una mica.

Administrador
Organització del fòrum
Si que estaria molt bé anar compartint les nostres sortides i vivències amb la moto i si s'escau tot i que ja sé que serà complicat,podriem organitzar una sortida i posar-nos cara,com dius a veure si s'anima una mica.

Em sembla perfecte muntar alguna sortideta. Si això deixem passar el mes de juny, que generalment va carregat de feina i exàmens, i comencem a pensar en alguna cosa. Ja podeu anar fent propostes mentrestant. Montblanc i rodalies podria ser un bon punt de partida :)

Motorista inquiet
Si home oi tant,el temps que convingui,això és una proposta i si la gent es va animant,doncs es tira endavant. Bon cap de setmana a tothom

Motorista inquiet
Hola,bones a tots!
Feia dies que no rodava per aquí. Us vull presentar la nova adquisició.
La 1190R,m'ha anat molt bé i ara he volgut repetir amb la 1290 super adventure S. Aquest cop m'he passat a la versió més asfàltica. De moment molt content.

A dalt