Inici Blog

Venda limitada de productes brodats!

Bones motoristes! Degut a l’èxit de les enganxines i els pegats, hem volgut anar una mica més enllà per poder oferir-vos una sèrie de peces brodades amb el logotip de la comunitat, brodat i enviat pels companys i amics d’Individual.cat. Iniciem venda de:

Jaqueta Softshell amb brodat: Una jaqueta Softshell amb el logotip brodat de motoristes.cat. És impermeable, transpirable i resistent al vent. Incorpora una cremallera YKK de dalt a baix, un coll elevat i diverses butxaques.

softshell Roger 2.png

Jaqueta encoixinada amb brodat: Una jaqueta amb el brodat de motoristes.cat encoixinada, amb les mànigues de teixit Softshell, molt lleugera i càlida. A prova d’esquitxos d’aigua, transpirant i amb cremalleres de qualitat.

encoixinada.png

Buff de neoprè amb capacitat de filtrar partícules, ideal per quan anem amb moto i no ens volem posar la mascareta al repostar, o per comentar alguna cosa amb els companys, i que incorpora de la mà dels mateixos fabricants, una pinça de suport pel nas perquè s’aguanti bé. 

Motor 9.jpg

Mascareta amb homologació FFP2 amb 150 usos recomanats, de tal manera que si la rentem cada dos dies, per exemple,  pot durar pràcticament un any. 

Motor 8.jpg

Destacar que Individual.cat és qui fabrica els productes de la Rider1000, així que podeu donar per fet que tant els seus productes com els brodats que realitzen, són de màxima qualitat.

  • Podeu realitzar les compres de manera automàtica des de https://botiga.motoristes.cat/ , i Individual rebrà automàticament el pagament i la vostra comanda. De les vendes, entre 2 i 5 euros segons el producte ens els quedem a motoristes.cat, així que donareu un cop de mà a mantenir el projecte.
  • Ja veureu que en fer la compra podeu triar dos tipus d’enviament: D’un producte o de més d’un producte. Si trieu l’enviament d’un sol producte, el preu és de 7 € per l’enviament de jaquetes, i de 5,50 € en el cas de buff o mascareta. Si compreu més d’un producte només pagareu un import de despeses d’enviament, que haurà de ser de 7€ (encara que feu dos buff, o dos mascaretes, en ser dos productes l’enviament costa 7€)
  • Al mail que introduïu en fer la vostra compra, rebreu informació sobre la vostra compra, i també un enllaç amb el seguiment de la vostra compra, quan aquesta s’hagi realitzat.
  • Si voleu fer el pagament amb Bizum, trieu el mètode de pagament per transferència, i m’ho comenteu per privat, i us facilitaré un núm de telèfon.
  • Segons ens han comentat els fabricants, són peces unisex, així que seguint les guies de talles de cada producte, no hauríeu de tenir cap problema. Es broda la peça per cada compra, així que seria interessant no realitzar devolucions. Com us comento treballen amb la Rider1000, així que tindreu productes de primera heheh.
  • No és un catàleg indefinit. S’anirà renovant segons l’èxit, la temporada o l’interès, així que les compres són limitades.

* Preus actualitzats. Inclouen l’IVA, i l’enviament es suma al final de la compra. Com deia, 7 € si es compra jaqueta, 5,50 si es compra buff o mascareta, o bé 7 € si es compren més d’un producte, siguin els que siguin.

Per qualsevol dubte no dubteu en comentar. Mil gràcies per l’interès!!!

Catàleg a https://botiga.motoristes.cat/

Mor d’un infart el pilot Arturo Tizón

El pilot tenia 36 anys i ha patit un infart mentre practicava ciclisme de muntanya.
El succés ha tingut lloc a Alcudia de Veo, a Castelló.

Arturo Tizón fou campió de Supersport d’Espanya de Velocitat l’any 2005, i era un pilot àmpliament experimentat en múltiples categories en circuits nacionals. De fet va arribar a córrer a MotoGP a la categoria de 250cc, amb el Blusens Aprilia Germany, tot i que va ser apartat a meitat de la temporada.

Els fets han tingut lloc avui al migdia, quan Arturo feia una ruta amb mountainbike per la muntanya amb altres companys, els quals van sol·licitar assistència sanitària quan van veure que el pilot es va desplomar. Els serveis d’emergència l’han intentat reanimar durant 50 minuts sense èxit.

L’equip de competició de Folch Endurance ha lamentat la pèrdua, ja que el van tenir competint al seu equip:

Estem consternats.
Aquest matí ens han donat la tràgica noticia de la mort d’Arturo Tizón, estimat amic, company i pilot del nostre equip, amb el que vam compartir grans moments.
Un cop molt dur per tot l’equip.
Va ser un gran pilot que corria amb el cor i molta passió.
El nostre més sincer condol a la família i amics.

View this post on Instagram

A post shared by Folch Endurance Racing (@folchenduranceracing)


També l’han acomiadat públicament des de l’equip de Català Racing, ja que van gaudir de la seva rivalitat i el seu esperit de lluita dins de la pista:

Arturo, has estado nuestro piloto y un gran rival. Nuestras luchas con @folchendurance han estado epicas y tu eras el capitan!. Sin duda alguna mi admiración por tí siempre ha sido y será muy grande. Mi mas sentido pesame a toda tu familia y amigos. Gracias por todo Arturo.

View this post on Instagram

A post shared by Kawasaki Català Racing (@catalaracing)

Un 2020 carregat de rutes i experiències (PDF)

Paciència, tarda uns segons en carregar el document!

motociclismecat

Us podeu descarregar el PDF fent clic aquí

Vols iniciar-te a l’Offroad amb un grup nou?

Motoristes! Us portem una proposta molt atractiva de l’@arnauf850adv i @carloscomet pels que busqueu un nou grup per gaudir de l’ #OffRoad al nostre territori. Creiem que és fantàstic i collonut que hi hagi iniciatives tant honestes i dinàmiques com aquesta, amb propostes tant interesants. Moltes gràcies als dos per l’empenta! ✌

“Hola Companys!!!

Tenim una proposta i volem saber que us sembla i si hi voleu formar part!!!

El Carlos @Loxicdelamola xicdelamola i jo hem pensat en formar un grup “campero” on poder ajuntar-nos a mesura del possible per anar compartint rutes per diferents indrets dels membres participants.

Si estàs interessat en iniciar-te en aquest món també tens la oportunitat de fer-ho, ja que lo mes important es anar creixent, fer una bona pinya i passar-s’ho lo millor. (no és fan bogeries, sempre amb dos dits de seny).

Sabem que les distàncies és un problema, però creiem que hi ha molta gent en aquest món de l’offroad que busca o no sap com fer-ho per trobar un grup així.

També tenim sobre la taula una ruta on volem oferir-la a algun concessionari/ botiga de motos per a que ens la promocionin (encara que no donin res a canvi…), simplement per trobar més gent que vulguin compartir sortides d’aquesta mena.

Si és veu interès de la gent s’intentaria buscar cada mes o dos mesos una sortida planificada amb temps. Això si sempre respectant la normativa del Covid-19 i quan s’aixequessin els confinaments municipals de caps de setmana.

Com ho veieu?

Hi ha gent en aquest fòrum que li agradaria formar-ne part?

S’accepten surgències, opinions….”

En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes

El Servei Català de Trànsit i el Departament de Territori i Sostenibilitat posen en marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes

Aquesta acció de seguretat viària de govern, iniciativa de l’SCT del Departament d’Interior, s’ha dut a terme de manera conjunta amb la Direcció General d’Infraestructures del Departament de Territori i Sostenibilitat (TES) i  ha comptat amb la col·laboració del cos de Mossos d’Esquadra i Anesdor (Associació  Nacional d’Empreses del Sector de les Dues Rodes) –amb qui l’SCT organitza el programa de Formació 3.0 – i l’empresa TCC de formació viària. La prova pilot consisteix en el marcatge de traçades en vies on s’ha registrat una alta concentració de motoristes i una elevada sinistralitat d’aquest col·lectiu.

En aquest cas, s’ha detectat i marcat sobre l’asfalt amb pintura quina seria la millor trajectòria de traçada per als motoristes, a més de reforçar l’avís sobre la complexitat del revolt amb senyals verticals. S’ha actuat en un total de 22 revolts, en un tram de 3,7 km de la carretera BV-2115. Així mateix, s’han posat faldons de protecció per a motoristes a les barreres de seguretat.

L’objectiu del projecte és la reducció de la sinistralitat, tenint en compte experiències positives de països europeus com Àustria o Luxemburg. En aquest sentit, des de l’SCT es farà un seguiment individualitzat de cada accident que es produeixi a la via on es durà a terme la prova pilot. Si els resultats són positius, el projecte es podria estendre a altres carreteres freqüentades per motoristes (veure Annex).

Selecció dels revolts

A l’octubre de 2019 es van endegar  les proves de traçat dels revolts de la BV-2115. Per portar-ho a terme, es va fer una sessió pràctica sobre el terreny amb equips de  monitors de formació viària i agents de trànsit dels Mossos d’Esquadra. Els recorreguts van ser enregistrats des de l’helicòpter de l’SCT i sobre les motos, equipades amb càmeres 360º, per a la posterior anàlisi i tria dels revolts més adequats.

La carretera escollida, sobretot en el tram de Castellet i la Gornal, té una sèrie de revolts que s’ajusten a la casuística que ha derivat en els principals accidents mortals i greus que pateixen els motoristes: bàsicament sortides de via, però també topades frontolaterals. La mala traçada, amb un excés de velocitat o per falta de perícia, és el principal factor concurrent en aquests accidents. Així, les corbes candidates són de curvatura mitjana (ni molt tancades ni molt obertes), un tipus de revolts que, en base als accidents que s’hi produeixen, es pot inferir que els motoristes tendeixen a mal interpretar-los o a no llegir-los bé, ja que els tracen a més velocitat de la que són capaços de manegar d’acord amb les capacitats que tenen com a conductors.

Fins al 16 d’octubre d’aquest any, han mort a les carreteres catalanes 20 motoristes, 174 han resultat ferits greus i 1.087 han estat ferits lleus. En el mateix període de l’any passat, van morir 39 motoristes, mentre que 251 van ser ferits greus i 1.791, lleus.

ANNEX CARRETERES CANDIDATES

Si la prova pilot de senyalització de revolts potencialment perillosos per a motoristes a la carretera BV-2115 mostra resultats positius, el projecte de senyalització es podria implementar en aquestes vies:

CARRETERAZONA – MUNICIPI
BP-1103El Bruc
BP-1417Collserola (Barcelona)
C-1412bFolquer
C-246aVilanova i la Geltrú
C-31Costes del Garraf (Sitges)
N-260La Molina
N-260La Parròquia d’Hortó
T-313Duesaigües (pantà de Riudecanyes)

EutichesBook 2020, una 3ª edició rodona amb 520 assistents

Aquest any la EutichesBook ha tingut lloc els dies 2 i 3 d’octubre, en una tercera edició molt esperada.

Els 6 mesos d’espera que s’ha cobrat la pandèmia han valgut la pena, ja que han estat 520 els motoristes inscrits en la nova edició d’aquesta ruta motorista no competitiva. Aconseguir celebrar-la no ha estat fàcil, ja que l’organització ha hagut d’adaptar-se a les particulars circumstàncies actuals trobant una nova data per la cita, i també un canvi d’ubicació respecte a l’inicialment previst.

Les instal·lacions d’Autointegrale concessionari Fiat de Tortosa van ser les escollides per organitzar, amb les mesures adients de prevenció, seguretat i distanciament, l’EutichesBook d’aquest any.

La ruta va veure el tret de sortida a dos quarts de set del dissabte dia 2, quan es va donar la sortida als primers motoristes, i de manera successiva cada 30 segons anirien sortint la resta de participants, fins a les 8:25h, en que ja estaven tots rodant.

La EutichesBook d’aquest any tenia dos recorreguts de carretera: un de 713 km  i un altre de 529. La totalitat d’aquests kilòmetres van discórrer per la província de Tarragona.

Pels OffRoaders hi havia un tercer recorregut disponible, que consistia en 365 km que recorrerien pistes forestals i camins asfaltats. D’entre tots els paratges de la ruta, el més valorat pels assistents fou el d’Els Ports de Tortosa-Beceit.

Tots els motoristes que van acabar la ruta, que foren la gran majoria dels assistents, van recollir un diploma un cop van retrobar-se altra vegada a Tortosa, que acreditava que s’havien superat els punts de control que l’organització havia repartit al llarg de tot el recorregut.

Des del Club Esportiu Eutiches de Tarragona agraeixen a tots els participants, voluntaris i empreses vinculades a la consecució d’aquesta edició els seus ànims, la seva predisposició i el seu sacrifici en l’organització de la ruta, ja que han estat tots ells els que l’han fet possible.

Finalment, des de motoristes.cat enviem una salutació al personal del punt de control que s’ubicava a la rotonda del Serrallo, de Tarragona, a on qui escriu aquestes línies els va tenir l’oportunitat de conèixer.

Rodibook 2020, una 9a edició d’èxit amb modalitats On-Road i Off-Road

  • Més de 750 inscrits entre les modalitats On-Road i Off-Road.
  • Participants i organització s’han responsabilitzat d’aplicar mesures més estrictes de cara a prevenir contagis per la Covid-19.
  • La ruta ha transcorregut per les carreteres de muntanya dels Pirineus catalans i aragonesos.

L’esdeveniment ha tornat a acostar el motociclisme als Pirineus amb èxit. Ha transcorregut per les seves corbes i els seus paisatges a través de tres modalitats diferents: On-Road Rookie, On-Road Pro i Off Road, aquesta última només apta per a motos Trail o Scrambler.

Una de les coses més impressionants de la Rodibook és que els participants en desconeixen el traçat. És gràcies a un Roadbook fet a mida que tots ells van recorrent la ruta a mesura que devoren kilòmetres.

En aquesta edició s’ha sumat a la ruta el pilot del Dakar Joan Pedrero, que com no pot ser d’altra manera, va triar la modalitat d’Off-Road per gaudir de l’experiència.

La Màgia del Pirineu, que és com s’ha batejat aquesta edició, va veure el tretde sortida el divendres 4 de setembre, amb l’arribada dels primers participants.

Mesures estrictes per evitar contagis de Covid-19

Com no podia ser de cap altra manera, aquest any s’han pres mesures excepcionals de prevenció per evitar contagis per Covid-19. Les mesures adoptades han estat:

  • En la fase de verificacions tècniques, tots els participants van rebre en una bossa el Welcome Pack sense haver de baixar de la moto, reduint així les possibilitats de contacte.
  • El tradicional briefing previ a la sortida es va realitzar de manera telemàtica, a través d’un directe a través de Youtube a les 21:00h
  • Es va suprimir l’esmorzar tradicional, així com el dinar i el sopar, que es realitzaven de manera conjunta. En substitució seva, es va fer entrega d’una bossa amb el pícnic i el menjar dels participants, que ho van consumir al llarg de les seves parades durant la ruta.

El recorregut a través del Pirineu Català i Aragonès

La sortida de la Rodibook va tenir lloc ben aviat: a les 06:00h pels participants a la modalitat On-Road Pro, la més llarga, i a les 07:00h va ser el torn dels aventurers de la Off-Road. Més tard, a les 07:45, van sortir els de la modalitat Rookie, la més reduïda.

Tots els participants van sortir en grups de dos cada 30 segons, a fi de garantir la seguretat dels pilots i evitar col·lapsar les carreteres.

En la ruta On-Road Pro, la més llarga per carretera, va sortir de Vielha i va passar per les següents poblacions: Vilaller, Montanuy, Noales, Bonansa, La Puebla de Roda, Roda de Isabena, Guell, La Puebla de Fantova, Panillo, Troncedo, Formigales, Liguerre, Lamata, Olson, Mondot, Barcabo, Colungo, Alquezar, Radiquero, Adahuesca, Alberuela, Bierge, Aguas, Sipan, Bandalies, Sasa, Barluenga, Fornillos, Apies, Sabayes, Nueno, Arguis, Belsue, Lusera, Molino De Villobas, Hostal de Ipies, Arto, Navasa, Jaca, Bernues, San Juan de la Peña, Seros, Puente de la Reina, Javierregay, Jasa, Aisa, Las Tierras Bajas, Noves, Jaca, Jariata, Sasai, Sabiñanigo alto, Sabiñanigo, Larrede, Oros, Bajo/Alto, Biescas, Gavin, Linas, Broto, Sarvise, Fanlo, Buerba, Escalona, Laspuña, Los Molinos, Fuendecampo, Samper, Campo, Seira, El Run, Sahun, Eresue, Liri, Arasan, Bisaurr ,Laspaules y Vilaller.

Un cop realitzada la ruta, els participants van tornar al punt de partida: Vielha.

Pel que fa a la modalitat Off-Road, es van realitzar els següents trams de pistes i asfalt:

  • Del Túnel de Vielha fins a Vilaller
  • De Sarroqueta al Càmping Valiera “Osca”
  • De Pont de Suert a Gotarta
  • De Malpàs a Castellars
  • Del Coll de Pervés a Viu de Llevata
  • De Cérvoles a Senterada
  • De Monrós a Espuí
  • De Llessui a Rialp a Llavorsí i fins Alos d´Isil

Els participants a la On-Road Pro van recórrer més de 700 km per asfalt, i van ocupar una mitjana de 15 hores per traçar tot l’itinerari del Roadbook. Els offroaders el van fer en unes 14 hores.

Ambdues modalitats van incorporar diverses mesures de prevenció i seguretat, que consistien en:

  • Indicar al Roadbook els trams més conflictius de la ruta i les velocitats màximes.
  • Els participants que volguessin podien realitzar una formació el divendres dia 4 al voltant de la interpretació del Roadbook, de la mà del responsable del disseny de la ruta On road pel Roadbook. El Fernando “Buffalo” Gil.
  • Tots els participants estaven localitzats a cada moment amb un GPS, a fi de facilitar la seva posició en directe. Així, si algú es perdia o es trobava amb algun problema durant la ruta, se’l podia ajudar des de la organització amb facilitat.

En aquesta edició els participants van sopar en hotels i restaurants de Vielha, un cop arribats a destí durant el dissabte dia 5.

Dades d’interès:

MOTOS INSCRITES: 752
RUTA PER CARRETERA (On-Road): 552
RUTA OFF ROAD: 200
ACOMPANYANTS: 26
DONES PARTICIPANTS: 21 pilots + 26 acompanyants
MOTO CLUB AMB MÉS INSCRITS: GORDES OFF ROAD ANOIA
PARTICIPANTS INTERNACIONALS: Andorrans: 12

Francesos: 9

Portuguesos: 23

KM EN RUTA ON-ROAD PRO: 730 KM
KM EN RUTA CARRETERA ROOKIE: 570 KM
KM EN RUTA OFF-ROAD: 330 KM

Les cinc característiques de l’accidentalitat motorista

Un escrit elaborat en base a les dades i informació publicades pel Servei Català de Trànsit.

El Servei Català de Trànsit ha iniciat una campanya de prevenció dirigida als motoristes, a través de la qual es controlarà l’ús del casc, les infraccions de les normes de circulació i les condicions tècniques de la moto, entre altres mesures previstes.

Si bé aquest any les xifres d’accidentalitat són més baixes que les de l’any anterior per causa de les restriccions de circulació per la Covid-19, fins ahir 21 de juliol registràvem 10 motoristes morts i 102 de ferits de gravetat a la xarxa viària interurbana, mentre que en el mateix període de l’any 2019 n’hi va haver 27 que van morir i 169 van resultar ferits greus. Segueixen sent xifres altíssimes, sobretot tenint en compte que últimament han tingut lloc diversos accidents amb conseqüències de gravetat amb motoristes implicats. Concretament el col·lectiu va patir un pic de sinistralitat el cap de setmana del 3 al 5 de juliol, en que van morir 3 motoristes.

El perfil de l’accidentalitat

Si fem una ullada a les característiques que es van repetint al llarg dels anys en els accidents de trànsit amb motos implicades podem treure una sèrie de conclusions. El Servei Català de Trànsit ha analitzat la sinistralitat dels motoristes en els últims 5 anys, i n’han extret cinc elements característics que destaquen en els accidents amb ferits greus i morts:

  1. En carretera: el 60% dels sinistres mortals en moto tenen lloc en zona interurbana.
  2. Edat de 25 a 54 anys: aquesta franja d’edat esdevé dues terceres parts del total de les víctimes greus en moto a la carretera.
  3. Homes: són el 86% del total de motoristes morts i ferit greus en carretera i el 80% en ciutat.
  4. Franja de tarda: malgrat que els matins de dissabte i diumenge acumulen un 22% del total de morts o ferits de gravetat, la franja de la tarda acumula més víctimes en carretera. Les tardes de divendres, dissabte i diumenge mostren una accidentalitat més elevada que la resta de tardes de la setmana.
  5. Amb bon temps: entre maig i octubre es produeix un augment de víctimes en aquest col·lectiu en carretera, quan la meteorologia és més favorable a l’ús de la moto.

Degut a que ja estem a l’estiu i realitzem una gran quantitat de desplaçaments de curta i llarga distància, i atenent a que portem força temps tancats a casa, des del Servei Català de Trànsit insisteixen en que evitem relaxar-nos o confiar-nos durant els desplaçaments d’oci. El seu director Juli Gendrau, durant la presentació de la Formació 3.0 per a motoristes, va comentar que “després del confinament, hi ha moltes ganes d’anar en moto, però venim de moltes setmanes en què hi havia una falsa sensació de seguretat perquè hi havia menys trànsit i ara aquest s’està recuperant i cal estar més atents”.

Dit tot plegat, motoristes, només ens queda obrir gas en pro de la vida, de la passió, de l’aire i del present, fent gala més que mai, per nosaltres i pels nostres, d’una màxima diligència en concentració, destresa i rigor en la nostra conducció.

Tots ells són trets de marcat perfil motorista, i sabem que ja els duem ben endins. Però toca tenir-los més present que mai, no ens confiem.

V’s!

La Crom Ride 2020 reuneix a 500 motoristes en una edició especial

Una Crom Ride 2020 molt esperada

No era fàcil d’imaginar. Després de dos mesos tancats a casa (o treballant a primera línia contra la Covid-19), l’últim en que pensàvem és que tinguéssim l’oportunitat d’agrupar-nos, amb seguretat, per gaudir d’un esdeveniment motorista de primera línia i amb caràcter com la Crom Ride. Finalment no només ha estat possible la seva celebració, sinó que s’ha consolidat tant en nombre d’assistents com pel que fa al de patrocinadors i col·laboradors.

La cita va tenir lloc el passat 4 de juliol a Girona, al Pavelló de Fontajau, i s’hi van agrupar 500 motoristes entre pilots (451) i acompanyants, tots ells, amb ganes de devorar els 500 km de traçats de la província de Girona.

Les carreteres molt revirades, poc transitades i dotades d’un entorn paisatgístic brutal van marcar la ruta recomanada per l’organització de la Crom Ride. Aquests elements, la cura en la seva tria i l’atenció en els detalls que la conformen, ja són característics de la cita amb l’esdeveniment motorista estrella de Girona.

Un Village carregat de sorpreses

Durant el divendres previ a la celebració de la Crom Ride ja es gaudia, al Pavelló de Fontajau, de petits detalls que feien endevinar el que acompanyaria la següent sortida del sol. Diversos partners de la cita van arremangar-se muntant una vegada més el Village de la Crom Ride. Tant fou així que a les 15h tot estava llest per l’arribada de motoristes d’arreu del territori català (i de més enllà) que s’hi desplaçarien per anar recollint els seus dorsals, repartits segons les franges horàries establertes per l’organització a fi d’evitar aglomeracions, i amb l’objectiu assolit de respectar els protocols de seguretat establerts per les autoritats sanitàries.

Foren diverses marques relacionades amb el món del motor les que van participar al Village de la Crom Ride, com per exemple: Metzeler, Galfer, Motorex, Honda, Macbor, Benelli i Moto Guzzi, entre d’altres. És destacable a més que en aquesta edició es reforcés la seguretat viària entre els assistents gràcies al Servei Català de Trànsit, que va impartir la Formació 3.0, consistent en una sessió pràctica conducció i seguretat viària en moto.

Un traçat que va recórrer els racons més emblemàtics de la província de Girona

Un cop en dissabte dia 4 la jornada s’alçava carregadíssima de ganes de devorar kilòmetres. Els “cromriders” van enllestir l’esmorzar a Fontajau per enfilar-se a la ja tradicional pujada a Els Àngels, seguint un traçat que recorreria els pobles medievals de Monells i Cruïlles fins fer cap a la Costa brava, al seu pas per Llafranc i Begur.

Besalú, Castellfollit de la Roca, el romànic Beget, els Cingles de El Far sobre les Guilleries i el Montseny, o la fortalesa del poble emmurallat d’Hostalric van ser nexes imprescindibles del traçat de la Crom Ride d’aquest any.

D’altra banda, i gràcies al Patronat de Turisme Costa brava Pirineu de Girona, els motoristes assistents van poder gaudir de 5 Controls de Pas en ubicacions úniques i característiques de Girona com Pals, Beget, Santuari de Mare de Déu del Far, coll de Ravell i Hostalric.

Amb la ruta enllestida, els participants segellaven per últim cop en aquesta edició el seu Carnet de pas, i obtenien al convertir-se en finishers d’aquesta edició de la Crom Ride, una motxilla d’ XLMoto.

No era fàcil però va ser possible

Ha estat una edició marcada pel retorn a l’oci, a l’esport, al motociclisme i a la companyia. Un retorn a gaudir de l’aire lliure, dels reptes, de l’emoció, del cansament i de la satisfacció d’aconseguir un objectiu amb moto.

Ens consta que no ha estat fàcil ni per l’organització ni pels participants el poder donar forma a la Crom Ride d’aquest 2020, però finalment ha estat possible, ha sigut un èxit i ha marcat, com no podia ser d’altra manera, el retorn als esdeveniments moto-turístics.

Viure rutes i viatges en moto únics amb Road Super Travel, un negoci d’Igualada

Road Super Travel

Ahir a la tarda obríem el Twitter i ens sortia un missatge que fa ben poc semblava impossible:

La mobilitat ja no està restringida.

És algo tant simple però que a la vegada ens ha apretat tant durant aquests mesos, que segur que li podem donar un significat especial.

La qüestió és que durant aquests mesos imaginàvem les rutes llargues i els viatges que faríem quan la situació millorés. Com quan algú porta dies malalt i es mor de ganes de trobar-se bé i de sortir al carrer, o com quan ens treuen un queixal i somiem amb tornar a menjar a gust i sense dolor, desitjàvem tornar a viure l’aire fresc i net, la llibertat i les sensacions damunt la moto.

Fa uns dies ens van escriure des de Road Super Travel, un negoci de rutes i viatges en moto nacionals i internacionals que han fundat a Igualada, i ens van proposar de col·laborar en la difusió del seu projecte. Ja els coneixíem de les xarxes socials, així que ja sabíem que ens podria agradar participar en una cosa així, especialment en aquests moments.

A Igualada van ser els primers en patir les mesures que van fer falta per combatre la Covid 19, i els que regenten petits negocis encara van haver d’aguantar més la pedregada, perquè veien com la seva vida personal i laboral se’ls complicava de cop. Nosaltres pensem que un projecte motociclista dedicat a les persones que ja és collonut de per si, que és de casa i que a més vol sobreposar-se a la crisi actual, mereix tota l’empenta del món. Així que atents, perquè val molt la pena.

A Road Super Travel organitzen rutes i viatges en moto. El seu projecte consisteix en treballar en la realització d’aquestes experiències en moto per gaudir-les de la manera més intensa, agradable i especial possible. Ofereixen guies experts (tant guies en moto com guies natius per les rutes culturals, que donaran a conèixer tots els racons i les històries que amaguen les terres que es visitin), i també vehicles de recolzament per dur part o la totalitat de l’equipatge, hotels d’alt standing i servei de fotografia professional. Tot plegat amb les despeses previstes amb claredat i sense ensurts.

Els grups que organitzen són de 8 motos com a màxim, la qual cosa permet un desenvolupament dels viatges que cobreixi els interessos de tots els sues integrants.

Mentre recuperem la normalitat

Les possibilitats de viatjar s’han vist modificades, almenys encara ho estan pel que fa a sortir del país. Per aquest motiu des de Road Super Travel estan treballant en potenciar el turisme peninsular, raó per la qual ara mateix es troben dissenyant rutes al llarg de tot el país.

Més enllà de posar a l’abast dels clients un equip humà entregadíssim, també ofereixen el servei de lloguer de motos pels viatges i les rutes del seu catàleg, entre els quals es troben els models més nous d’Honda i de BMW, i també motos aptes pel carnet A2. A més a més, també inclouen l’assegurança de viatge a les seves rutes i esdeveniments, el qual inclou assistència mèdica a qualsevol país.

Destacar que, a més, si sou un grup de 4 persones o més, no cal que us adapteu a les dates dels viatges que tenen organitzats, sinó que des de Road Super Travel s’encarregaran d’organitzar una ruta o un viatge expressament per vosaltres pel vostre calendari.

Ah! I ofereixen un 10% de descompte als membres del nostre fòrum en les seves rutes i els seus viatges. Són collonuts o no?

Per a més detalls visiteu la seva pàgina web a www.roadsupertravel.com