La seva presentació al Saló Retromoto de Barcelona ha aixecat moltíssima expectació. La interessant iniciativa ha sortit del Concessionari Oficial Honda Impala de Barcelona, amb el seu propietari Xavi Arenas i el seu germà José al capdavant (el primer és, a més, president del Moto Club Impala). Ambdós han invertit il·lusió, temps i diners en aquest projecte, amb l’objectiu de reviure la que potser és la moto més llegendària de la industria del nostre país.
Tot i que el projecte ha comptat des de sempre amb la <<empatia>> per part d’Honda, tota la iniciativa ha estat privada, i per tant, s’ha buscat al màxim l’economia de fabricació, pensant tant en la seva comercialització com a moto completa, com en forma de <<kit>> adaptable a la Honda CB 500F, la moto que serveix de base tècnica del prototip i que reflexa, a la vegada, els valors de la Impala com una moto àgil, urbana i versàtil. És per aquesta raó que mantenen el màxim de components de sèrie d’aquest model, amb la finalitat de no encarir el producte i facilitant el muntatge en la mesura en que sigui possible.
Pel que fa al disseny, aquest és responsabilitat d’un ex membre destacat del prestigiós estudi Pininfarina i, tot i que no és definitiu al 100%, es troba a la seva fase final de desenvolupament. La millor notícia és que les possibilitats de producció per part d’Honda Espanya sota la marca Montesa són molt altes, tot i que encara no es pugui declarar de manera oficial, com tampoc ho és la denominació <<Impala 3>>, com ja se la coneix entre els aficionats que ja esperen el seu llançament al mercat, previst per finals de 2017.
Font: motociclismo.es