fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

Enrabiada de Dani Pedrosa al desintegrar-se el seu pneumàtic davanter al GP d’Aragó

Redacció per Redacció
27 de setembre de 2016
in Competició
129 9
0
Home Competició
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

Dani Pedrosa ha tornat a tenir, novament, problemes amb Michelín. I és que la seva relació amb els pneumàtics d’aquesta marca està arribant a un punt de difícil comprensió.

Al mateix temps que el seu company d’equip brillava amb força aconseguint una impressionant victòria al Gran Premi d’Aragó, Dani Pedrosa estava suant la cansalada per sobreposar-se al paper que estava oferint la seva roda davantera.

Advertisement Banner

1366_2000-1

Per desgràcia, avui no hem aconseguit un bon resultat, ja que hem tingut una carrera molt difícil. No he tingut adherència des del començament de la carrera i no podia sortir de les corbes amb velocitat. A les primeres voltes, no podia accelerar en la sortida dels viratges i perdia terreny respecte a la resta dels pilots.

He intentat gestionar-ho de la millor manera possible, però unes voltes més tard he començat a patir també amb el pneumàtic davanter. He començat a tenir una vibració molt important i quan ha acabat la carrera era evident que hi havia algun problema. He intentat lluitar amb Crutehlow, però he hagut de disminuir el meu ritme. Ha estat una pena, però ara hem de mirar endavant.

1366_2000-2

En el Gran Premi de San Marino Dani Pedrosa es va imposar a tots emprant el pneumàtic davanter de compost tou, una goma que s’adapta a les característiques del seu pilotatge i que va utilitzar per aconseguir guanyar a casa de Il Dottore. Però després de l’alegria de Misano, a Aragó va arribar el desengany al veure que no es podria emprar aquest compost.

Va acabar sisè, que ja és bastant, però profundament disgustat. Després de la carrera el Dani no va comentar pràcticament res al respecte, però el dissabte després de la Q2, el pilot responia amb un contundent”Si, és obvi“, quan un periodista li va preguntar si pensava que Michelín havia de treballar molt més amb el pneumàtic davanter.

1366_2000-3

Aquestes tres paraules van semblar tornar-se en contra seva el diumenge havent de patir amb una roda posterior que no oferia adherència suficient i amb una davantera repleta de vibracions a mesura que s’anava desintegrant de manera exagerada, profunda i irregular. El Dani va intentar frenar la moto de totes les maneres possibles a l’entrada de les corbes, inclús arrossegant la seva bota esquerra per l’asfalt de Motorland i deixant casi exposats els dits al final de la carrera. Ho podeu comprovar a la fotografia.

L’enrabiada del barceloní va ser monumental. Se’l va poder veure al box un cop acabada la carrera parlant visiblement contrariat amb els tècnics de Michein. Si les gomes franceses l’estan portant per mal camí, el del Gran Premi ‘Aragó va ser el major exponent d’una temporada totalment diferent a la que esperava tenir el Dani aquest 2016.

Amb la roda posterior no va tenir adherència des de l’inici, fet que podria explicar-se per la posada a punt a la seva Honda, però l’estat de la goma davantera francesa a l’acabar la carrera d’Aragó és difícil d’explicar. Tant és així que segons el diari Marca, a l’acabar la carrera HRC va convocar una reunió urgent a la que van assistir Nakamoto i Suppo, Nicolas Goubrt (Michelín) i Carmelo Ezpeleta (Dorna).

L’objectu de la reunió va ser intentar buscar una solució i evitar que problemes com els de Pedrosa tornin a ocórrer. Sempre hi poden haver caigudes i pneumàtics defectuosos, però el d’aquest any està sent excessiu. SI bé és cert que és la primera temporada de Michelín després de la tornada a MotoGP, cal reconèixer que els falta molt camí per recórrer.

Font de l’article: Motorpasiónmoto

Tags: CompeticióDani PedrosahondaMotoGP
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

Localitza els radars amb el mòbil

Next Post

Suzuki on Route, nova app gratuïta de rutes

Next Post
Suzuki on Route, nova app gratuïta de rutes

Suzuki on Route, nova app gratuïta de rutes

Akrapovic subhasta  tubs d’escapament d’edició limitada

Akrapovic subhasta tubs d'escapament d'edició limitada

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
Ruta al Mazinger Z del Club 125

Ruta al Mazinger Z del Club 125

23 de març de 2021
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
Les millors jaquetes de moto d’estiu del 2022

Les millors jaquetes de moto d’estiu del 2022

11 de juny de 2022
Més de 20.000 motoristes van sortir als carrers el diumenge 13 de juny defensant els seus drets

Més de 20.000 motoristes van sortir als carrers el diumenge 13 de juny defensant els seus drets

16 de juny de 2021
Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

28 de juny de 2023
Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

25 de maig de 2023
S’apropa la Crom Ride Girona 2023!

S’apropa la Crom Ride Girona 2023!

20 de maig de 2023
Crònica 100Colls 2023

Crònica 100Colls 2023

10 de maig de 2023
Resultats Moto Explora 22/04

Resultats Moto Explora 22/04

10 de maig de 2023

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Crom Ride Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

    Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

    28 de juny de 2023
    Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

    Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

    25 de maig de 2023
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.