fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

Moto Guzzi V7 III, una tercera generació tenyida de caràcter

MCR94 per MCR94
6 de novembre de 2017
in Models, Bobber
134 4
1
Home Models
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

Moto Guzzi V7

La nova Moto Guzzi V7 III sorgeix per celebrar els cinquanta anys del naixement del model més icònic de la firma italiana.

Advertisement Banner

A finals dels anys 60, Moto Guzzi va crear el motor bicilíndric en forma de V de 90 graus de la mà de l’enginyer Giulio Cesare Carcano. Aquest motor acabaria convertint-se en el símbol indiscutible de la marca. Inicialment fabricat per a la versió esportiva del Fiat 500, la poca capacitat productiva de la fàbrica va impedir que l’acord arribés a bon port.

L’inici d’un concurs ministerial per a la fabricació d’una moto per a la Policia es va convertir en una nova oportunitat per aquella joia de l’enginyeria amb unes possibilitats desconegudes fins llavors, aquesta vegada buscant el seu destí en una motocicleta.  El projecte va ser un èxit i a finals els 60 començava la producció en sèrie de la flamant V7, inicialment destinada a la policia i al mercat extern.

   
Carabinieri-Moto Guzzi 750 V7 1966 V7 1967

Ja de per sí el model més emblemàtic de la marca, des del 2009 és, a més, la moto més venuda del mercat.

És per tot aquest llegat que la firma italiana assumeix un autèntic repte a l’hora d’intentar millorar aquesta llegendària motocicleta llançant al mercat la tercera generació de l’V7, la qual ha de combinar les incessants innovacions que exigeix el mercat amb el caràcter i l’essència de la seva reputada història.

La tercera generació de l’V7 vol continuar sent la moto d’accés a la marca, caracteritzada  per la seva fàcil conducció i per unes dimensions força moderades dins de la seva categoria.

En definitiva, aquesta nova generació de l’V7, buscar elevar al màxim el plaer de conduir i la diversió en carretera, tot oferint uns majors nivells de prestacions i fiabilitat.

Versions

La nova generació de la V7, igual que la seva predecessora, es pot trobar en tres versions: Stone, Special i Racer. Addicionalment, hi ha una quarta versió, anomenada Anniversario, que commemora els cinquanta anys del naixement de la Moto Guzzi V7.

L’Stone és el model més “eleant” i “sobri”. Caracteritzada pel seu esperit “Dark”, destaca la presència del color negre mat al llarg de tot el xassís. El color negre impregna també les llantes d’aliatge amb radis dobles. A més, a diferència de les altres versions, la instrumentació de l’Stone està formada per un únic quadrant circular.

L’Special és el model més clàssic i proper a l’original. Incorpora elements cromats en bona part de les seves peces.

La Racer és el model més esportiu de la V7. Emmirallada en la V7 Sport de 1971, vol simbolitzar els èxits en el motociclisme de competició dels que va ser partícip la firma italiana fins el 1957. En aquest model, els canvis respecte les altres versions no només són estètics, sinó també tècnics (estreps ajustables, eix de direcció més lleuger i amortiguadors Öhlins).

La nova versió denominada Anniversario, és una edició limitada de 750 unitats i que es caracteritza per disposar d’elements únics i excepcionals respecte les altres versions. Alguns exemples són el seient de pell i l’àguila del logotip banyada en or.

 

Novetats de la nova V7 III

  • Nou motor amb un increment de la potència màxima en un 10%
  • Part frontal del xassís totalment redissenyada incorporant una nova geometria de direcció per garantir una major control i estabilitat a les curves.
  • Col·lectors d’escapament de doble tub amb culates de majors dimensions.
  • Cobridors d’injectors de nou disseny
  • Laterals de forma més esvelta.
  • Nou seient (específic per a cada model)
  • Nous intermitents, miralls retrovisors i nova instrumentació.
  • Nous amortiguadors dobles que garanteixen una millor resposta davant tot tipus de situacions.
  • Reposicionament dels estreps més baixos i avançats per oferir una postura més còmode al conductor.
  • Bomba de fre posterior amb dipòsit integrat que garanteix una resposta més immediata i eficaç.
  • Nou polsador a la pinya elèctrica del costat dret per interactuar amb la instrumentació.
   
V7 II Special V7 III Special

 

Interactivitat

Com a accessori, existeix la innovadora Plataforma multimèdia MG-MP que connecta l’smartphone amb la moto i que aporta tot un conjunt d’informació que és de gran utilitat durant i després del viatge.

A través d’una aplicació d’smartphone totalment gratuïta, aquesta plataforma permet visualitzar a la pantalla del mòbil fins a cinc paràmetres d’una extensa llista d’indicadors relacionats amb el rendiment de la moto. També permet registrar totes les dades del viatge, de manera que puguin ser consultades posteriorment a través d’un ordinador o bé des del mateix smartphone.

   

Seguretat

Pel que fa a un aspecte tan important com la seguretat, la nova V7 III està equipada amb el sistema ABS i un nou control de tracció (MGTC), enfocats a evitar el bloqueig de les rodes davant de frenades intenses (ABS) i impedir el lliscament de la roda del darrere en les acceleracions.

Personalització

El Moto Guzzi Garage ofereix als clients la possibilitat de personalitzar la seva moto amb tot tipus de productes i accessoris, convertint-la així en una moto única. Cal destacar que tots aquests elements  són dissenyats per la pròpia marca, de manera que estan sotmesos a rigorosos controls de qualitat i són totalment homologats.

Els principals accessoris disponibles són els següents: Amortidor vermell, laterals d’alumini setinat, protecció dipòsit, funda per a moto, parabrises, cobridor d’injectors, maletes laterals de pell i touring, reixeta posterior, bossa de reixeta, banda cobridora de dipòsit, seient monoplaça, seient premium de pell, seient confort gel, maneta de fre i embragatge d’alumini.

Fitxa tècnica V7 III Stone

Fitxa tècnica V7 III Special

Fitxa tècnica V7 III Racer

Fitxa tècnica V7 III Anniversario

Tags: Guzzi V7Moto GuzziV7 III
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat

Next Post

Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l’essència que la va fer néixer.

Next Post
Honda CBR1000RR Fireblade 2017,  respectant l’essència que la va fer néixer.

Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer.

13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits

13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

17 de març de 2022
Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

18 de maig de 2022
Motovolta 2023 per l’Abril!

Motovolta 2023 per l’Abril!

1 de febrer de 2023
Compra conjunta d’Armilles amb Airbag

Compra conjunta d’Armilles amb Airbag

22 de juliol de 2021
Motovolta 2023 per l’Abril!

Motovolta 2023 per l’Abril!

1 de febrer de 2023
El Servei Català de Trànsit s’adhereix a la VI Setmana Mundial de les Nacions Unides de Seguretat Viària

Crònica de la Formació 3.0 – Nov. 2022

21 de novembre de 2022
El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

16 de novembre de 2022
Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

16 de novembre de 2022
Ducati Streetfighter V4, V4 S i V4 SP2 2023

Ducati Streetfighter V4, V4 S i V4 SP2 2023

21 d'octubre de 2022

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Toni bou Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Motovolta 2023 per l’Abril!

    Motovolta 2023 per l’Abril!

    1 de febrer de 2023
    El Servei Català de Trànsit s’adhereix a la VI Setmana Mundial de les Nacions Unides de Seguretat Viària

    Crònica de la Formació 3.0 – Nov. 2022

    21 de novembre de 2022
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.