fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

13 hores de cavallet per batre un rècord mundial: més de 500 Km seguits

Sergi Senet per Sergi Senet
6 de maig de 2017
in Successos
130 8
0
Home Successos
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

13 hores de cavallet per batre un rècord mundial

El japonès Masaru Abe ha polvoritzat l’antic rècord mundial establert l’any 1991 per Yasuyuki Kudo, arribant a recórrer 500,5322 Km seguits fent un cavallet amb el seu scooter Yamaha Jog. L’antic rècord aconseguit per el seu compatriota es va quedar en 331,0195 Km, establert curiosament quan aquest tenia 33 anys, justament la mateixa edat amb la que Masaru Abe ha marcat el nou rècord mundial del cavallet més llarg del món.

Advertisement Banner

Masaru Abe: “Si no hagués anat més enllà del que vaig pensar que era el meu propi límit, llavors algú altre ho hauria fet”

El nou rei del “wheelie” ja havia sobrepassat l’antic rècord després de 8 hores, 18 minuts i 43 segons rodant amb la roda del darrere, però això no li va impedir seguir concentrat en la seva tasca durant gairebé 5 hores més. “Si no hagués anat més enllà del que vaig pensar que era el meu propi límit, llavors algú més ho hauria fet. Vaig pensar que si provava de superar el rècord anterior, hauria d’aconseguir unes xifres inabastables que deixessin a tothom sense veu”, declarava Abe després de la seva gran gesta.

Tot i així, després de 12 hores conduint l’scooter en aquesta complicada posició, el pilot es lamentava de no poder aguantar més els forts dolors d’esquena, els quals encara ha suportat durant més d’una hora fins que ja no li han quedat forces per continuar. “Aquest ha estat el major dolor que mai he sentit. Els meus dos braços estaven engarrotats pel dolor i havien perdut la sensibilitat. Tenia la visió borrosa i estava parcialment inconscient i completament deshidratat. Mai havia experimentat res semblant”.


El circuit escollit per dur a terme tal proesa ha estat el de Kawaguchi Auto Racing de Saitama, Japó. Tot i la forma ovalada de la pista, Masaru Abe ha estat capaç de mantenir la seva Yamaha Jog a una velocitat de 40 km/h amb la roda davantera a l’aire, demostrant un increïble control tant físic com mental. El dos vegades ex-campió del món de 125cc. Haruchika Aoki, que ha participat a l’esdeveniment per tal d’animar el seu compatriota, evidenciava així la dificultat de completar aquest repte en el circuit de Saitama;

“Aquest circuit també és conegut per ser especialment ventós. Els vehicles que aquí hi corren poden ser manipulats fàcilment pel vent que bufa. Amb això i les inclinacions de la pista, crec que només el fet de realitzar un simple cavallet en aquest circuit ja és prou difícil”.

Haruchika Aoki: “crec que només el fet de realitzar un simple cavallet en aquest circuit ja és prou difícil”

Òbviament, per completar exitosament aquest nou rècord mundial, Abe s’ha servit de l’ajuda d’un equip d’amics i professionals encarregats de donar-li suport en tot moment, com és el cas del seu company, el senyor Ishii, propietari d’una botiga de motocicletes, que ha jugat el paper de mecànic i director d’equip. Els seus ajudants s’han encarregat diligentment d’acompanyar Abe a l’èxit durant les múltiples situacions que s’han anat donant, com quan, per exemple, al cap de dos hores damunt l’scooter el pilot ja començava a queixar-se de dolors d’esquena, i el mateix senyor Ishii li ha subministrat pastilles per el dolor mentre Masaru Abe seguia en marxa.

L’altre punt conflictiu ha estat el reposament de gasolina, per el qual s’ha equipat especialment l’scooter amb un sistema d’unitats de recàrrega de combustible d’extracció ràpida, instal·lat al manillar de la Yamaha Jog.

Així, l’equip de suport li subministrava les recàrregues al pilot sense que aquest hagués de reduir massa la velocitat, per no posar en compromís el seu objectiu. Una tasca molt ben executada per el seu equip i sense el qual difícilment hagués pogut assolir aquest extraordinari rècord, el qual segurament tardarem molts anys en veure superat per algun intrèpid pilot.

Tags: Acrobàciesrècordsstunts
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l’essència que la va fer néixer.

Next Post

VÍDEO – Una branca li travessa la cama mentre practica enduro

Next Post
Una branca li travessa la cama mentre practica enduro

VÍDEO - Una branca li travessa la cama mentre practica enduro

Laia Sanz es proclama campiona del món d’Enduro el 2012

Gas Gas i el Projecte Fènix

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

17 de març de 2022
Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

18 de maig de 2022
Motovolta 2023 per l’Abril!

Motovolta 2023 per l’Abril!

1 de febrer de 2023
Compra conjunta d’Armilles amb Airbag

Compra conjunta d’Armilles amb Airbag

22 de juliol de 2021
Motovolta 2023 per l’Abril!

Motovolta 2023 per l’Abril!

1 de febrer de 2023
El Servei Català de Trànsit s’adhereix a la VI Setmana Mundial de les Nacions Unides de Seguretat Viària

Crònica de la Formació 3.0 – Nov. 2022

21 de novembre de 2022
El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

16 de novembre de 2022
Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

16 de novembre de 2022
Ducati Streetfighter V4, V4 S i V4 SP2 2023

Ducati Streetfighter V4, V4 S i V4 SP2 2023

21 d'octubre de 2022

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Toni bou Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Motovolta 2023 per l’Abril!

    Motovolta 2023 per l’Abril!

    1 de febrer de 2023
    El Servei Català de Trànsit s’adhereix a la VI Setmana Mundial de les Nacions Unides de Seguretat Viària

    Crònica de la Formació 3.0 – Nov. 2022

    21 de novembre de 2022
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.