fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

Aprilia RSV4 RR 2017 arriba amb el motor més potent

MCR94 per MCR94
6 de novembre de 2017
in Circuits, Esportives, Models, Novetats
136 2
0
Home Circuits
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

L’Aprilia RSV4 RR de 2017 ha rebut grans elogis per part de la crítica i el reconeixement de pilots d’arreu del món.

Aquesta Aprilia és la nova generació d’una saga que va néixer el 2009 i que ha marcat història en el Mundial de Superbikes (ha aconseguit 7 títols mundials en 6 anys) i ha conquerit la Copa FIM Superstock l’any del seu debut.

Advertisement Banner

Molt propera als models de competició, té per objectiu transmetre al pilot les sensacions pròpies d’una moto de carreres.

Aprilia RSV4 RR
Aprilia RSV4 RR

 

Motor

L’Aprilia RSV4 RR presenta el motor més potent que ha fabricat mai. Es tracta d’un motor Euro 4 de quatre cilindres en V a 65 graus, 201 cv de potència a 13.000 rpm i 999,6 cc. Gràcies a l’ús de la millor tecnologia d’Aprilia Racing, aquesta RSV4 RR de 2017 és un segon més ràpida que l’anterior versió.

Motor de quatre cilindres en V a 65 graus
Motor de quatre cilindres en V a 65 graus

 

Electrònica

Les anteriors versions ja eren les millors en aquest aspecte, però el model de 2017 encara va més enllà. L’evolució del sistema APRC (Aprilia Performance Ride Control) ha estat clau en aquesta millora. Les principals novetats que incorpora la quarta generació del sistema APRC són:

  • Control de tracció (ATC): Regulable en marxa i amb vuit nivells.
  • Control de wheelie (AWC): Control aixecament roda davantera amb tres nivells i regulable en marxa.
  • Control de sortida (ALC): Sistema d’assistència en la sortida (és exclusiu en pista). Regulable en tres posicions.
  • Canvi ràpid (AQS): Canvi electrònic per engranar marxa de forma més ràpida i sense fer servir l’embragatge. També està dotat de funció “downshift” per baixar marxa.
  • Limitador de velocitat (APL): Permet seleccionar i limitar la velocitat màxima.
  • Control de creuer (ACC): Sistema de control de velocitat. Permet mantenir la velocitat seleccionada.

A més, la nova Aprilia RSV4 RR incorpora un sistema multimapa ABS per corbes (C-ABS) desenvolupat juntament amb Bosch i que és regulable en tres nivells i desconnectable.

Aquest ABS s’acompanya del sistema RLM (Rear Lift Mitigation), encarregat de limitar l’aixecament de la roda posterior en les frenades més brusques.

Per últim, també mereix una menció especial la nova instrumentació TFT en color que dota la moto d’un ordinador digital amb un ampli ventall de possibilitats de visualització (pantalles Road i Race i plataforma opcional V4-MP per connectar l’smartphone)

Electrònica Aprilia RSV4
Electrònica Aprilia RSV4

 

Altres aspectes

L’Aprilia RSV4 es caracteritza per disposar d’un xassís propi d’una moto de competició. És l’única Superbike de sèrie que permet regular la posició del motor en el xassís, la inclinació de l’angle de la direcció i el punt d’ancoratge del basculant.

Xassís Aprilia RSV4
Xassís Aprilia RSV4

 

La nova RSV4 incorpora novetats en relació al sistema de frens Brembo. L’eix davanter disposa d’uns nous discos d’acer de 330 mm de diàmetre i 5 mm d’espessor mossegats per una pinça M50 monobloc.

El model de sèrie també equipa alguns elements exclusius com el càrter exterior del motor i de l’oli i les culates de magnesi.

Aquesta Superbike té un preu de sortida de 20.809 euros i està disponible en dos colors: Gris Bucine i Negre Ascari.

Aprilia ha dissenyat una llarga llista d’accessoris que poden ser incorporats a la moto per fer-la més personalitzada.

 

Aprilia RSV4 RF

És la versió exclusiva i equipa de sèrie noves suspensions Öhlins i llantes forjades en alumini lleuger. Té un preu de 24.359 euros.

Aprilia RSV4 RF.
Aprilia RSV4 RF.

 

Fitxa tècnica Aprilia RSV4 RR

Fitxa tècnica Aprilia RSV4 RF

Tags: 998ccApriliaAprilia RSV4 RR 2017motos esportivesSuperbikes
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

El SCT estudia normativitzar l’equipació dels motoristes

Next Post

La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment

Next Post
La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment

La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment

Fotografia de Pepi DC

Rodes Solidàries busca ampliar el seu Cos de Voluntaris

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
Ruta al Mazinger Z del Club 125

Ruta al Mazinger Z del Club 125

23 de març de 2021
Les millors jaquetes de moto d’estiu del 2022

Les millors jaquetes de moto d’estiu del 2022

11 de juny de 2022
Més de 20.000 motoristes van sortir als carrers el diumenge 13 de juny defensant els seus drets

Més de 20.000 motoristes van sortir als carrers el diumenge 13 de juny defensant els seus drets

16 de juny de 2021
Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

28 de juny de 2023
Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

25 de maig de 2023
S’apropa la Crom Ride Girona 2023!

S’apropa la Crom Ride Girona 2023!

20 de maig de 2023
Crònica 100Colls 2023

Crònica 100Colls 2023

10 de maig de 2023
Resultats Moto Explora 22/04

Resultats Moto Explora 22/04

10 de maig de 2023

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Crom Ride Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

    Mor Josep Maria Folch, campió del motociclisme de resistència

    28 de juny de 2023
    Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

    Llibre “Cròniques des de la visera d’un casc”

    25 de maig de 2023
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.