La innovació combinada amb el respecte cap a la seva personalitat i història, han estat els pilars sobre els quals ha anat evolucionant i desenvolupant els nous models.
Les novetats d’aquest any que ve es poden resumir en els punts següents:
- Gamma Custom: Noves Harley-Davidson Softail 2018
- Gamma Touring: Noves Harley-Davidson Street Glide Special i Road Glide Special
- Edicions especials 115è Aniversari
- Gamma CVO
- Adéu a les V Rod
Noves Harley-Davidson Softail 2018
De cara al 2018 Harley-Davidson presenta 8 models Softail nous amb els que pretén arribar a més tipus de pilots.
Les noves custom de la firma nord-americana es caracteritzen per ser més potents i més lleugeres que les seves predecessores.
Els nous models pesen fins a 16 kg menys, tenen un xassís un 34% més rígid, la seva acceleració de 0 a 100 és un 10% més ràpida i també s’han millorat els angles de gir per facilitar la conducció.
Equipen nous motors Milwaukee-Eight. Es tracta d’un motor V-Twin de 45 graus, amb esquema de monoarbre de lleves i culates de quatre vàlvules. És el motor més potent que ha fabricat mai H-D per un model de sèrie.
Està disponible en dues versions: la 107 (1.745 cc) i la 114 (1.868 cc). La primera versió és l’estàndard per a tots els models, i la 114 és opcional en els models Fat Bob, Fat Boy, Breakout i Heritage Classic.
Aquest nou motor garanteix una conducció més suau gràcies al seu refinat sistema d’eix de balanç que minimitza les vibracions, i juntament amb la reducció dels sorolls mecànics i d’admissió, fa que el rugit característic de les Harley sigui més pur que mai.
La gamma Softail de 2018 també incorpora noves suspensions Showa d’alt rendiment tan a la part davantera (forquilla de doble vàlvula) com a la posterior, on equipa un monoamortidor fàcilment ajustable.
Noves Harley-Davidson Street Glide Special i Road Glide Special
Dins la gamma Touring les novetats més destacades es troben en els models Street Glide Special i Road Glide Special.
Els models de 2018 incorporen el negre com a color predominant al llarg del seu xassís i estructura, dotant-les d’una aparença més moderna i agressiva.
Presenten noves llantes Talon que es mantenen en 19 polzades a la part davantera però passen de 16 a 18 a la posterior. La nova suspensió posterior permet un 15% més d’ajust en precàrrega.
També són elements a ressaltar les maletes llargues i amples que aquestes motos equipen i el sistema “Infoocio Boom! Box 6.5 Premium” que a través d’una pantalla tàctil de 165 mm i a tot color permet la interactivitat amb el teu smartphone.
Edicions especials 115 Aniversari
Es tracta d’una sèrie d’acabats exclusius que es troben disponibles en 9 models.
Són motocicletes dissenyades per convertir-se en peces de col·leccionista, i tenen per objectiu commemorar els 115 anys d’història d’aquesta llegendària marca de motocicletes.
Es pot distingir entre dos tipus de decoracions.
Per un costat hi ha un joc de pintures de dos tons, el legend blue i el vivid black, i per altra banda trobem uns acabats enfosquits i pintura legend blue denim.
La primera opció està disponible per als models Tri-Glide, Ultra Limited, Street Glide, Fat Boy 114 i Heritage Classic 114. El segon tipus de decoració el podem trobar en els models Sportster Forty-Eight, Street Glide Special, Fat Boy 114 i Breakout 114.
A banda d’aquests models commemoratius, per celebrar aquest aniversari Harley-Davidson també organitzarà un gran nombre d’esdeveniments i festes de tot tipus de cara al 2018: carreres flat-track, pujades a ports de muntanya, carreres a les platges, picades, festes al carrer, grups de música, gastronomia i rutes amb moto.
Gamma CVO
Les CVO (Custom Vehicle Operation) formen part de la gamma més exclusiva i luxosa de la marca.
De cara al 2018 destaquen com a novetat la Street Glide, la Limited, la Road Glide i l’edició 115 Aniversari CVO Limited.
Totes quatre equipen un motor V-Twin Milwaukee-Eight de 1.923 cc, sent aquest el motor més potent que ha sortit mai de la seva fàbrica.
També disposen d’una pintura especial, llantes premium, comandaments personalitzats, sistema de comunicació integrada, sistema de seguretat d’última generació amb clauer de bloqueig electrònic, seients calefactables, frens vinculats Reflex Brembo amb ABS estàndar, llums LED, i un equip de so amb tres amplificadors de 75W per canal, sis altaveus de doble amplificació i 900 W, i uns altaveus en el carenat inferior amb sistema “surround” BOOM!.
Adéu a les V-Rod
L’última novetat que destacarem de cara a la nova gamma de 2018, és la desaparició de les mítiques V-Rod del catàleg de H-D. En formaven part des del 2002, i va ser el primer model de la firma amb un motor V-Twin Revolution refrigerat per aigua.
Després de 15 anys al mercat, desapareix un model que va marcar un abans i un després en el mercat de les motocicletes custom esportives. Marques de renom com Ducati o Yamaha van seguir l’exemple de Harley en els seus respectius models.
Molt xules, jo tinc un problema, m’agraden totes les motos, jajajaja.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk