Una Integra millorada
Amb un interès cada vegada més pronunciat dels usuaris de la carretera per a les scooters de gran cilindrada, l’aposta d’Honda pel segment no ha passat desapercebut al saló EICMA de Milà d’aquest any.
Amb una part cicle que destaca dins del ventall de la competència, la Honda Integra es presenta amb la seva treballada transmissió de doble embragatge DCT i amb un estil que des de la mateixa firma japonesa defineixen com de prestacions sensitives.
Millores en el DCT i en modes de conducció
El model d’aquest vinent 2018 incorpora una sèrie de millores que pretenen mantenir l’aposta d’Honda a primera línia del segment. Una nova actualització del software, la onzena que rep el model, s’encarregarà de gestionar el canvi DCT i els diferents modes de gestió de la conducció.
La nova Integra incrementa el seu règim de gir en 900 voltes a fi efecte d’extreure un major rendiment a la seva mecànica.
A més, obren la possibilitat de limitar-la fins a 35 kW la potència, permetent d’aquesta manera que la puguin gaudir els usuaris del carnet A2.
És imprescindible destacar l’aposta en aquest nou model per incrementar la seguretat durant la conducció, i és que s’incorpora a la llista de millores l’Honda Selectable Torque Control (Control de Par Sel·leccionable Honda, o HSTC), que com comentem ajudarà a incrementar la seguretat a bord.
Característiques:
- Un espai de 21 L d’emmagatzematge que pot contenir un casc integral
- Una pantalla d’instrumentació LED negativa que pot personalitzar-se
- Focus davanter i pilot darrer LED
- Clau wave de dentat interior amb Sistema de Seguretat d’encesa (HISS)
Motor:
- Potència màxima de 40,3 kW / par màxim 68 Nm
- Limitable fàcilment a 35 kW pel carnet A2
- El model d’aquest 2018 incorpora l’Honda Selectable Torque Control (HSTC) desactivable.
- El límit de rpm s’ha incrementat 900 rpm, fins a les 7500
- Té una autonomia possible de 400 km amb un dipòsit de 14,1L de gasolina
Transmissió de doble embragatge
- Incorpora el Control e Capacitat Adaptativa de l’Embragatge que proporciona un tacte natural
- Disposa de 3 nivells de mode esportiu S
Part cicle
- Un resistent bastidor d’acer de tipus diamant
- Un baix centre de gravetat i 35º de gir de direcció
- Forquilla davantera Showa Dual Bending Valve de 41 mm
- Mono-amortidor Pro-Link amb ajustament de precàrrega de molla
- Disc davanter de 320mm i pinça de dos pistons / disc posterior de 240 mm i pinça de simple pistó.
El canvi d’aquesta moto és una canya, súper suau i molt ràpid de reaccions.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk