fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

KTM 790 DUKE 2018, una llaminadura pels amants de la conducció

MCR94 per MCR94
23 de novembre de 2017
in Naked, Models, Novetats
137 1
0
Home Models Naked
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

Aquesta naked està inspirada en les motos del Dakar i es caracteritza per el seu equipament electrònic i la seva gran manejabilitat.

Està pensada per oferir un pilotatge tan radical com excitant.

Xassís i subxassís

Té un xassís multitubular fabricat en acer al crom molibdè extremadament resistent i amb recobriment en pols. Tots els components han estat reduïts al mínim essencial, eliminant tots els elements innecessaris.

Advertisement Banner

El subxassís està fet en fosa d’alumini i és on trobem l’airbox. Tal i com passa amb el xassís, evita elements superflus com el plàstic o altres suports addicionals. D’aquesta manera es redueix el pes i es facilita la manejabilitat de la moto.

L’aposta per no utilitzar elements innecessaris sempre que sigui possible una opció més senzilla obeeix al principi de Purity que caracteritza la marca KTM.

KTM 790 DUKE 2018 (2)
KTM 790 DUKE 2018 (2)

El basculant per la seva banda, fabricat també en fosa d’alumini, ha estat optimitzat per aconseguir una major rigidesa i estabilitat, a part d’oferir unes excepcionals característiques de flexió.

Compta amb l’amortidor posterior ancorat directament al basculant, per la qual cosa es redueix la complexitat i les peces a utilitzar.

Electrònica

La KTM 790 DUKE de 2018 combina l’electrònica i el software més avançats del món del motociclisme.

  • Modalitats de motor: aquestes modalitats de pilotatge regulen el rendiment i el caràcter de la moto per adaptar-se a les preferències del pilot. Hi ha 4 modalitats de pilotatge: Sport, Street, Rain i Track. La darrera, permet personalitzar la moto, compta amb control de sortida, control de fre motor, minimitza el control de tracció, ofereix un control de l’accelerador totalment directe i desactiva el sistema anti-wheelie.
  • Control de tracció de la motocicleta (MTC): el sistema reaccionarà immediatament si la velocitat de gir de la roda posterior és desproporcionada respecte a les condicions de la marxa i actuarà reduint el lliscament de la roda posterior i tornant a la normalitat en funció de la modalitat de pilotatge seleccionada.
  • Canvi ràpid Quickshifter +: aquest sistema permet pujar i baixar marxa sense embragar i a qualsevol règim. És un sistema capaç d’entendre i adaptar-se a la teva forma de pilotar.
  • Regulador del fre motor (MSR): és un sistema de retenció del motor que funciona al revés que l’MTC. Consisteix en obrir l’accelerador per impedir el lliscament de la roda posterior quan, per exemple, es redueixen molt ràpid les marxes o s’accelera molt bruscament. L’MSR complementa l’embragatge antirrebot i és especialment eficaç en condicions de baixa adherència.
  • Mode Supermoto: permet al pilot bloquejar la roda posterior com vulgui i quan vulgui. Ideal per a un pilotatge de Supermoto extrem i per l’execució de derrapatges.

Motor

Motor bicilíndric de 8 vàlvules refrigerat per líquid i 799 cc que ofereix 86 Nm a 8.000 rpm i 105 CV de potència màxima.

El sistema ride-by-wire garanteix un tacte molt refinat i uns baixos nivells de consum i emissions.

En aquestes baixes emissions també hi juga un paper destacat el tub d’escapament de la moto. Està fet d’acer inoxidable i munta un silenciador petit que dóna lloc a un so espectacular.

Motor KTM 790 DUKE 2018
Motor KTM 790 DUKE 2018

Detalls tècnics

  • Suspensió davantera: forquilla invertida WP de 43 mm i recorregut de 140 mm.
  • Suspensió posterior: amortidor WP amb regulador en precàrrega i recorregut de 150 mm.
  • Fre davanter: dos pinces de 4 pistons i ancoratge radial mossegant dos discos flotants de 300 mm i bomba radial.
  • Fre posterior: pinça de doble pistó. Diàmetre del disc de 240 mm.
  • ABS Bosch 9MP
  • Pes: 169 kg
  • Rodes: pneumàtics esportius sense càmera i muntats en unes llantes d’aliatge. El pes baix de les rodes fa que la moto sigui més lleugera.
  • Pantalla TFT: aporta una combinació multicolor d’informació rellevant i expressada de forma molt clara.
  • Llums LED: davant i darrere.
Front i part posterior
Front i part posterior

Accessoris i equipatge

L’àmplia gamma d’accessoris que ofereix KTM et permetran donar a la teva 790 DUKE l’enfocament que més t’escaigui, ja sigui tirant més cap a l’esportivitat o bé optant per una major comoditat i seguretat.

La 790 DUKE arriba amb una gamma completa de 30 accessoris que podràs incorporar a la moto.

Tags: KtmKtm 790 Duke 2018Naked
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

Un canvi de pneumàtics a favor de la lluita contra el càncer

Next Post

S’acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km

Next Post
Dakar 2018

S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km

Circuit de Calafat

Un motorista perd la vida i un altre resulta ferit al Circuit de Calafat

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

20 de febrer de 2023
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

Com va ser la primera edició de la 100 Colls?

18 de maig de 2022
“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

“100Colls”: Tres dies de ports i colls de muntanya en moto per Catalunya

17 de març de 2022
La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

18 de març de 2023
Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

18 de març de 2023
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

19 de març de 2023
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

20 de febrer de 2023

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Toni bou Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    18 de març de 2023
    Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

    Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

    18 de març de 2023
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.