Arriba al nostre mercat la segona generació de la Royal Enfield Himalayan, una trail autèntica de 410 cc.
Malgrat l’espera a la que ens ha sotmès la companyia fundada a Anglaterra l’any 1893 per Albert Eadie i Robert Walker, ja la tenim aquí.
El nou model ha estat forjat conforme a la normativa Euro 4 amb la finalitat d’adaptar-la a la nova normativa europea, la qual aspira reduir les emissions contaminants en vehicles de dues rodes.
Tindrem l’oportunitat de trobar la Himalayan als nostres concessionaris a finals d’aquest mes de desembre pel preu de 4.395 €.
Prestacions i equipament
Aquesta nova màquina equipa un LS 410 monocilíndric de 411 cc que es presenta suficient per defensar-se al llarg de molts kilòmetres gràcies a la seva simplicitat.
Si bé es preveu apta per a la carretera i per a un ús urbà, destaca per les seves aptituds fora de l’asfalt gràcies a unes suspensions adaptades i a una roda davantera de 21”.
El nou model reforça la seguretat en circulació equipant un ABS de dos canals de Bosch que augmenta la eficàcia de frenada.
Finalment també equipa ancoratges per poder instal·lar maletes dures, un detall que juntament amb l’ergonomia que regeix la configuració dels reposa-peus, de l’altura del seient i del manillar, defineixen la Royal Enfield Himalayan com una moto amb unes capacitats touring destacables.
Característiques:
- Autonomia: 450 km
- Capacitat de dipòsit: 15L
- Potència: 24.50 cv
- Velocitats: 5
- Sistema d’arrancada: Elèctric
- Canvi d’oli cada 10.000 km
- Altura: 800mm
- Pes: 182 kg
- Preu: 4.395 €.