fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

D’acampada al GP de Catalunya amb moto

Josep CMX per Josep CMX
1 de setembre de 2018
in El Box de CMX, Circuits, Viatges en moto
137 1
0
Home El Box de CMX
438
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

Hola Motoristes!

Advertisement Banner

Era la setmana de Moto GP al Circuit de Catalunya de l’any 2009, a la població de Montmeló, i tres amics sortíem de casa amb les entrades, la tenda d’acampada i sense cap lloc reservat per dormir.

Els amics érem l’Adri (Perraca), Moreno (morenet) i un servidor. Teníem dos motos i calia distribuir les coses d’aquesta manera: En la meva moto dúiem la roba dels 3, i en la moto de l’Adri l’acompanyava el Moreno, amb la tenda d’acampada. La tenda era d’aquelles que es despleguen en 3 segons però que es recullen en 3 hores.

Malabars sobre rodes

Vam agafar l’ AP-7 i ja us ho podeu imaginar… Una moto plena de motxilles i l’altre… l’altre era una vela amb el morenet fent equilibris per no sortir volant.

Mentre escric, no paro de riure per la imatge que em ve al cap del pobre Moreno… Només ell sap el que va tenir que patir per aguantar-se damunt la moto. Només us diré que va assegurar que mai més tornaria a portar una tenda de campanya d’aquestes característiques en moto.

Pensareu: Com la duia? Segur que molts penseu que la podria portar de perfil i d’aquesta manera, la tenda que plegada era un cercle, no faria de vela.

No aneu mal encaminats, però la tenda recollida d’aquesta manera tocava al terra i el pobre intentava dur-la el més alçada possible. Però de tant en tant el braç li pesava, i quan volia canviar de posició per d’aquesta manera poder descansar un braç i utilitzar l’altre… L’operació era ben arriscada i veies al pobre intentant no sortir disparat de la moto en més d’una ocasió.

Amb l’equipatge dins el Circuit

Per fi vam arribar al circuit i vam deixar les motos al pàrquing. Com que no teníem cap càmping reservat vam haver d’entrar amb motxilles, tenda de campanya, etc, a dins del circuit (no us ho recomano), i allí mateix anar a la zona que teníem reservada per veure els entrenaments.

Un cop vists, vam anar a recollir les motos per poder gaudir de la “festa”. Jo estava acostumat al Mundial de MotoGP de Jerez i al seu ambient. Vaig poder gaudir d’aquest durant 4 anys de la meva vida i allò si era una festa motera. Però estava a Montmeló i sense un lloc on deixar les coses, calia buscar-lo.

El metre quadrat a preu d’hotel

Vam mirar càmpings, i en la gran majoria ens deien que estaven plens. El que vam trobar que tenia un lloc per nosaltres ens demanava 55 € per persona ( per dormir al terra i ser nosaltres qui porta la teulada, ho vam trobar una mica car).

Vam optar de mirar algun lloc on deixar les coses i amagar-les, i més a la nit ja acamparíem on fos.

Els polígons van ser els candidats inicials, però no hi vam veure cap lloc que ens donés seguretat i, finalment, en una zona boscosa on hi havia sotabosc molt poblat, vam deixar les maletes, la tenda, etc.

“Allá donde fueres, haz lo que vieres”

Un cop vam creure que estava ben resguardat, vam anar al poble i vam veure la “festa” que es munta allí.

Molta gent i moltes motos, però totes aparcades. No cal dir que jo em vaig emportar una decepció, però vam decidir fer el mateix que la gent que ja estava allí.

Ja coneixeu el famós consell que, a dia d’avui i per segons qui, no va amb ell: “ALLÁ DONDE FUERES, HAZ LO QUE VIERES”.

Els tres vam aparcar la moto i vam anar al primer bar per degustar la beguda del mateix color que l’or. Estàvem secs, ja que no havíem pres res des de feia hores. I després de la primera van caure una segona i una tercera. No vam abusar ja que calia tornar, i els controls estaven per a tot arreu. Si no t’aguantes dret, amb la moto no fas ni un metre.

El cas és que no vam passar-nos, vam mirar les botiguetes i els seus productes, (tot dedicat al mon de la moto), i vam poder disfrutar de la música d’algun local que tenia un equip de so al carrer, mentre miràvem les muntures dels altres motards.

Apagant motors

Passades unes hores vam anar a recollir les nostres coses al lloc on les teníem guardades i buscar un lloc per dormir.

Vam anar a una esplanada de gespa, que hores abans vam veure i comentar que seria un bon lloc per passar la nit.

En aquella zona existia una cinta on deia que no es podia entrar, però ja hi havien un parell d’autocaravanes, estàvem cansats i necessitàvem dormir, així que vam decidir entrar-hi.

Un cop a dins vam preparar la tenda, vam menjar el que teníem preparat i a dormir.

La nit va ser tranquil·la, vam poder descansar i, de tant en tant, sentíem alguna moto que estripava el silenci que regnava en aquell moment.

Jo no sé com devien dormir els que van pagar un preu desorbitat per poder estar en aquell càmping, però el que si que sé, és que aquella nit vaig dormir sota un sostre ple d’estrelles, i vaig viure una experiència de riures i moments que no he oblidat, al costat de dos bons amics.

V’s i gas!

 

Josep CMX

Tags: acampades amb motoBox de CMXRutes amb moto
Share175Tweet110SendShare
Previous Post

Volta al Mar Bàltic amb sidecar

Next Post

El Rodibook 2018 esdevé un èxit amb rècord d’assistència i de participació

Next Post
Rodibook 2018

El Rodibook 2018 esdevé un èxit amb rècord d’assistència i de participació

Servei d'emergències mèdiques

Mor l'acompanyant d'una motocicleta a la N-260 a Soriguera

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

20 de febrer de 2023
Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

18 de març de 2023
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

19 de març de 2023
Husqvarna Norden 901 Expedition

Husqvarna Norden 901 Expedition

21 de març de 2023
La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

18 de març de 2023
Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

18 de març de 2023
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

19 de març de 2023
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Toni bou Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Husqvarna Norden 901 Expedition

    Husqvarna Norden 901 Expedition

    21 de març de 2023
    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    18 de març de 2023
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.