S’adjudicaran 6.958 llicències de motos a la ciutat, que s’hauran de repartir entre 21 empreses operadores. En total, 331 motos per cada companyia.

Segons afirmen les empreses que estan operen actualment a la ciutat, aquesta fragmentació de llicències entre les noves empreses comportarà una afectació directa als usuaris d’aquest tipus de servei de mobilitat.

D’una banda els usuaris ho tindran més complicat per trobar sempre una moto més a prop, i es veuran compromesos a descarregar la vintena d’aplicacions mòbils de les diferents empreses operants, per a poder seguir tenint accés a aquest tipus de servei.

De retruc, aquesta mesura farà retirar del servei als milers de motos que, des de fa 4 anys, estan a disposició dels ciutadans de la capital catalana. Resulta un fet que, aquestes empreses, han apostat fort durant aquest temps per fer créixer la seva flota de motos, i també la del seu personal, amb tot l’esforç empresarial que això suposa.

Des de la pàgina web motosharingbcn.com s’ha redactat un manifest de recolzament al sector del motosharing a Barcelona, on recullen firmes de suport per entregar-les als responsables que tinguin poder de decisió sobre el tema que expliquem en aquest article.

Us deixem l’enllaç “aquí” per si us voleu llegir el manifest o per si desitgeu firmar-lo.