M Automoción se situa com a distribuïdor oficial d’ambdues marques europeo-asiàtiques per a Espanya, i busca desenvolupar la seva xarxa de dealers

L’última tecnologia en mobilitat elèctrica sobre dues rodes arriba a casa nostra, i ho fa preparada segons afirmen per revolucionar el mercat. Gràcies a M Automoción es distribuiran Horwin i Arena, dues marques de motos de propulsió elèctrica que busquen ampliar la seva xarxa de dealers per tot Espanya.

“Creiem fermament amb un futur respectuós amb el medi ambient i amb opcions de mobilitat que permetin el nostre desenvolupament de manera eficient”, destaca el director general de M Automoció, Miguel Ángel García, al que afegeix que “són valors que compartim amb Horwin i Arena, permetent-nos arribar a aquest acord de distribució per al nostre país “.

Segons ANESDOR (L’Associació Nacional d’Empresas del Secto de les Dues Rodes), Espanya va registrar l’any 2020 un increment de les matriculacions de motos del 19,2%, del qual un 7,8% són motos elèctriques. El canvi és significant en relació al 2019, ja que la moto elèctrica va presentar un creixement del 242% interanual. Avui prop del 8% de les motos que es comercialitzen ja són elèctriques, mentre que els cotxes elèctrics amb prou feines arriben a l’1%.

Horwin, la següent generació de motos elèctriques

Horwin arriba al mercat amb  una sèrie de models sense precedents, que la firma presenta com a inspiradors, revolucionaris i impressionants. L’equip de la marca està format per apassionats de les motos, experts industrials i fins i tot corredors professionals d’Àustria, Alemanya i la Xina. La marca es troba ara mateix en plena expansió al nostre continent, amb la incorporació d’Espanya, ja són 17 els països europeus que compten amb Horwin per fer la transició cap a la mobilitat elèctrica.

Arena, una scooter per captivar al mercat europeu

Pel que fa a l’Arena aquesta s’inspira en la fiabilitat alemanya, l’estil italià, d’herència anglesa, amb passió francesa i empenta ibèrica. Impulsada pel grup Vmoto, Arena busca posicionar-se a nivell mundial i promoure models amb les seves pròpies patents. “L’Arena és històricament el lloc a on les masses es reunien per veure actuacions i espectacles. D’aquesta manera Arena posarà les motos sobre l’escenari de la mobilitat elèctrica “, afirma Miguel Ángel García.

Arena i Horwin estenen ambdues xarxes de distribució nacionals

M Automoció vol desenvolupar la xarxa de dealers a Espanya. “Ens trobem en la primera fase, centrada en les ciutats amb major quota de motos elèctriques i amb una gran oportunitat de negoci. Ens asseurem amb distribuïdors interessats en oferir els nostres models, disponibles a partir del juliol“, explica el responsable d’Expansió de Negoci, Fran Iglesias.

La intenció és créixer a nivell nacional i tenir presència a final d’any a les províncies amb més pes en la mobilitat de dues rodes. Aquests punts de venda podran oferir l’opció de compra, així com servei de postvenda, manteniment i gestió de garanties.

Adherir-se a la xarxa de distribució aportarà a el local la possibilitat de vendre motos amb tecnologia pionera a Europa, així com acompanyament al llarg del seu vincle comercial per potenciar les seves vendes. Seran dotats de materials, suports i plataformes digitals, suport en comunicació i gestió d’estoc i desenvolupament de negoci en clau local, per permetre’ls destacar entre els seus competidors propers amb el saber fer d’una companyia amb més de 50 anys d’experiència en la distribució.

Aquelles empreses interessades en el projecte, disposen de dues webs específiques per dealers:

• Arena: www.arena-dealers.com

• Horwin: www.horwin-dealers.com

Per a qui vulgui adquirir els models podrà fer-ho a través de les webs d’Arena i Horwin, o a la primera flagship de les dues marques, The Moto Shop. Es tracta d’un showroom-botiga situada al carrer Aragó 501 de la Ciutat Comtal i que s’inaugurarà al juliol.

Sobre M Automoció

Amb aquesta aposta per la moto elèctrica, el grup emprèn una nova divisió especialitzada en motos, M Motos, amb Horwin, Arena i Yamaha. A través d’ella desenvoluparà una estratègia concreta per al mercat espanyol, aplicant la seva experiència en el sector de l’automoció.

Paral·lelament la companyia segueix desenvolupant diferents projectes de mobilitat smart. Entre ells destaquen els seus portals de venda digital o l’app Taxi Ecològic que, en línia amb les tendències actuals de mercat, amplia les seves solucions de mobilitat a motorsharing, lloguer de cotxes i enviament de paqueteria, a més de la reserva d’un taxi eco-friendly .

M Automoció suma més de cinc dècades treballant amb les millors marques per oferir mobilitat a les províncies de Barcelona, ​​Girona, Madrid i Castelló. Volkswagen, Audi, Skoda, Toyota, Opel, Hyundai, Honda, Mazda, Seat, Subaru, Ssangyong, Jaguar, Land Rover, Chevrolet i SAAB confien en M Automoció per distribuir les seves marques a Espanya.

A dia d’avui compta amb una infraestructura pròpia 360º que li permet oferir solucions en totes les àrees de la cadena de valor i serveis adaptats a totes les àrees: corredoria d’assegurances, transport taxi ecològic, recanvis per a professionals, venda de vehicles d’ocasió, rènting de vehicles, lloguer d’automòbils i gestió de flotes.