fbpx
Registra't
Motoristes.cat
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
  • Comunitat
  • Inici
  • Esdeveniments
  • MotoTurisme
  • Moto Wiki
  • Telegram
  • La Botiga
  • Assegurança
No Result
View All Result
Motoristes.cat

Ducati Streetfighter V4, V4 S i V4 SP2 2023

De cara al 2023, totes les Streetfighter V4 rebran quatre mapes de motor: Full, High, Medium i Low (el primer i l'últim d'aquests modes són novetat a la gamma).

Redacció per Redacció
21 d'octubre de 2022
in Novetats
137 2
0
Home Novetats
439
SHARES
2.3k
VIEWS
FacebookTwitterWhatsappTelegram

De cara al 2023, Ducati actualitza els tres models Streetfighter V4: Les V4, V4 S i V4 SP2 reben les actualitzacions que van rebre Panigale l’any passat al xassís i a l’electrònica. El rendiment de la Streetfighter V4 es manté amb 208 CV i els preus augmenten fins a 2.100 euros segons el model.

Xassís de Panigale per la Streetfighter

Ducati ja va revisar el xassís de la Panigale V4 el 2022. La firma italiana va desplaçar l’eix del basculant 4 mm més amunt per evitar l’efecte anti-squat (l’enfonsament i aixecament del tren posterior en fase d’acceleració). De cara al model de 2023 la Streetfighter V4 obtindrà aquesta nova geometria, així com una suspensió una mica més suau tant a la part davantera com a la posterior. Com ja és habitual, la suspensió de la V4 incorpora una forquilla Showa Big Piston Fork (BPF) totalment ajustable de 43 mm, amortidor de direcció Sachs i amortidor posterior també Sachs. D’altra banda, els models V4 S i SP incorporen suspensió semiactiva Öhlins, identificable a simple vista pels seus colors daurats. Öhlins també firma en aquests els dos models superiors de la Streetfighter l’amortidor de direcció.

Llantes diferents segons el model

Tres models? Doncs tres tipus de llantes. A més dels elements de suspensió diferenciats que acabem de veure, les tres V4 es diferencien en les llantes utilitzades. La Streetfighter V4 estàndard es recolza sobre llantes d’alumini fos amb radis lleugerament corbats. La V4 S, aquesta també muntarà llantes d’alumini, però d’una composició diferent per cortesia de Marchesini . Pel que fa a les rodes de la SP2 aquestes són encara més lleugeres en ser de fibra de carboni. Si fem una ullada als pesos, les llantes de la SP2 són 3,4 kg més lleugeres que les de la V4 i 1,4 kg més lleugeres que les de la V4 S. Totes elles munten pneumàtics de 120/70 ZR 17 al davant i 200/60 ZR 17. a la part posterior.

El motor V4 es manté en forma

El Desmosedici Stradale-V4 dels models Streetfighter manté els 1.103 cc, genera 123 Nm a 9.500 rpm i ofereix un rendiment màxim de 208 CV a 13.000 rpm– Amb la línia d’escapament Akrapovic opcional (de competició) i tocant una mica el mapping, el motor V4 pot arribar als 220 CV i un par motor de 131 Nm, a més de rebaixar 5 kg de pes. Les revisions d’aquest motor s’han de realitzar cada 12.000 quilòmetres o un cop a l’any, i el reglatge de vàlvules s’ha de comprovar cada 24.000 quilòmetres. L’SP2 equipa un embragatge en sec de sèrie STM EVO SBK, el mateix que fan servir les unitats de Ducati al WSBK, i que ofereix un bon rendiment anti-rebot. El consum estàndard del V4 és de 7,6 litres als 100 quilòmetres, la qual cosa suposa teòricament una autonomia de 223 quilòmetres amb el nou dipòsit de 17 litres. La versió del 2022 tenia un litre menys de capacitat.

Més electrònica

De cara al 2023, totes les Streetfighter V4 rebran quatre mapes de motor: Full, High, Medium i Low (el primer i l’últim d’aquests modes són novetat a la gamma). També incorporaran control de frenada de motor (Engine Brake Control Evo 2), quickshifter de segona generació i un ajustament per a l’estratègia de funcionament dels electroventiladors, a fi de garantir una millor refrigeració de tota la motorització. 

Estètica

Ducati varia poc l’estètica entre les 3 noves Streetfighters. Les lletres del dipòsit són una mica més grans, els panells laterals i del radiador ens identifiquen de quin dels models es tracta cada unitat. Les aletes es mantenen als 3 models, i les de la SP2 segueixen sent de fibra de carboni.

Les coloracions de la V4 estàndard i la V4 S estan disponibles en el vermell característic de Ducati, i la S també estarà disponible en versions Negre i Gris Nero.

La Streetfighter SP2 2023 segueix marcant la diferència també a nivell visual. De numeració limitada, estèticament incorpora una decoració “Test de pretemporada” en negre, amb alguns detalls de color vermell a la quilla i a sota del focus davanter. El dipòsit d’alumini marca el contrast de la coloració, igual que ho fa a la Panigale V4R.

Nous preus més elevats pel 2023

Segons les informacions actuals, la firma italiana incrementarà els preus des seves Streetfighter V4. La V4 estàndard costaria 23.390 euros (uns 2.000 € més cara que l’edició anterior), la V4 S pujaria fins als 27.590 (1300 € més que el model 2022) i la SP2 tindria un preu de 35.990 euros (2.400 € també més cara que la seva predecessora).

Conclusions

La firma fundada per Antonio Cavalieri ha renovat els 3 models Streetfighter V4 per al 2023 amb força novetats: S’han modificat lleugerament el xassís i la suspensió, s’ha renovat l’equipament electrònic i n’han retocat l’òptica. També han augmentat els preus dels diferents models com hem vist més amunt.

This slideshow requires JavaScript.

Tags: Ducati 2023
Share176Tweet110SendShare
Previous Post

Energica Experia 2023, una touring elèctrica de 246 km d’autonomia

Next Post

Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

Next Post
Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

Per què és important recórrer a un advocat després de patir un accident automobilístic?

El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

El Servei Català de Trànsit organitza una jornada per commemorar els deu anys del SIAVT

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023
Mapes de rutes en moto per Catalunya

Mapes de rutes en Moto per Catalunya

2 de juny de 2022
Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

18 de març de 2023
La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

La 100Colls obrirà les inscripcions el proper 3 de març

20 de febrer de 2023
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

19 de març de 2023
Husqvarna Norden 901 Expedition

Husqvarna Norden 901 Expedition

21 de març de 2023
La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

18 de març de 2023
Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

Aquests són els tipus de motos que podràs pilotar si obtens el carnet A2

18 de març de 2023
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

19 de març de 2023
Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

Els millors trams de revolts per recórrer en moto a Catalunya (i algun de més enllà)

23 de febrer de 2023

Popular



    Som el portal de referència dels motoristes a Catalunya, el punt de trobada a la xarxa dels amants de les motos del nostre territori.

    Etiquetes populars

    accidentalitat accidents Accidents de moto Adventure Barcelona Competició conducció segura Dani Pedrosa DGT Enduro equipament Esdeveniment solidari esdeveniments solidaris Harley Davidson Història honda imprudències Marc Márquez Moto GP MotoGP Moto Guzzi motos elèctriques Motovolta novetats Off-Road offroad robatoris rodes solidàries rutes en moto Rutes solidàries Scooters seguretat seguretat en moto seguretat viària servei català de trànsit sortides en moto successos Toni bou Touring Trail trial Triumph Viatges en moto vídeos Yamaha

    Publicacions recents

    Husqvarna Norden 901 Expedition

    Husqvarna Norden 901 Expedition

    21 de març de 2023
    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    La importància de mantenir la moto en bon estat per evitar accidents

    18 de març de 2023
    • About
    • Advertise
    • Privacy & Policy
    • Contact

    © 2022 Motoristes.cat

    No Result
    View All Result
    • Comunitat
    • Inici
    • Esdeveniments
    • MotoTurisme
    • Moto Wiki
    • Telegram
    • La Botiga
    • Assegurança

    © 2022 Motoristes.cat

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Utilitzem galetes per a oferir-te la millor experiència en la nostra web.

    Podeu esbrinar més sobre quines galetes estem utilitzant o desactivar-les en parèmetres.

    Go to mobile version
    Motoristes.cat
    Resum de privacitat

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.