• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Exprimint els municipis en moto

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dons aquí teniu els meus primers 500 metres de "retrobada" amb la moto...!!!! ???????????

Quasi ploro d emoció quan m he pujat a sobre i ha començat a rodar....!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Veure l'arxiu adjunt 2837
Sobremunt (El Lluçanès). Pista d accés a la Riera del Sorreig des de Sobremunt.
Al fons el Serrat dels Tres Hereus i el Pedraforca
M'alegro Pep que hagis pogut tornar a muntar la Moto ?
 
  • Love
Reaccions: Pep Aràgo
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Doncs va,m'animo a penjar un parell de fotos.
Vistes a la estimada y preciosa Montserrat ?
 

Adjunts

  • 20210124_151722.jpg
    9,1 MB · Visites: 81
  • 20210124_151546.jpg
    20210124_151546.jpg
    5,4 MB · Visites: 82
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Vaaaa! Us passo una foto de la meva sortida solitaria dissabte passat. A Roses. Vaig fer carretera dels aiguamolls fins als limits del poble (no hi han fotos) i després vaig pujar la carretera de Cadaqués fins als límits també (o bé potser me'ls vaig saltar una mica ?)... Crec que un dels puntals d'aquesta zona és que agafis la carretera que agafis, les vistes son espectaculars! (al la foto no s'aprecia pero s'hi veu el mar). Si algú mai veniu per aquí, estaré encantada d'ensenyar vos aquests llocs tan macos!
Foto: Roses, carretera de Cadaqués.
aquesta carretera per fer a l hivern entre setmana es brutal !!!!!!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Veure l'arxiu adjunt 2809
Hola! El meu Municipi no té massa res a ensenyar però avui he anat a treballar amb moto i he tornat per la ruta escènica i us he fet aquesta foto...
És a la zona del poble del Torn (municipi de sant Ferriol) , ja més o menys a la línia de fi de comarca, i en aquest punt dintre del municipi de Sant Miquel de Campmajor.
Hi havia hagut un internat enorme en altres èpoques, però ja no funciona.
la carretera que va de sant miquel fins a can met es molt ben parida, i despres alla i pots fer un bon esmorçar !!!!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Dons aquí teniu els meus primers 500 metres de "retrobada" amb la moto...!!!! ???????????

Quasi ploro d emoció quan m he pujat a sobre i ha començat a rodar....!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Veure l'arxiu adjunt 2837
Sobremunt (El Lluçanès). Pista d accés a la Riera del Sorreig des de Sobremunt.
Al fons el Serrat dels Tres Hereus i el Pedraforca
Moltes felicitats pel retorn Pep! El retorn a aquesta passió després d'estar-ne separat sense poder-hi fer res, és ben especial. Ara a gaudir més que mai aquesta gran màquina!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Avui Vallvidrera estava a reventar de ciclistes, curiosament a la carretera d´Horta a Cerdanyola gairebé no hi havia ?.
Desgraciadament algún moter dels que ens dona mala fama, anava fent de les seves adelantant a tota llet i saltant-se les linees continues :mad:
Tot i anar poquet a poquet, ha valgut la pena treure a passejar la meva nena ?
 

Adjunts

  • FILE210206130448F_Moment(2).jpg
    FILE210206130448F_Moment(2).jpg
    2,7 MB · Visites: 86
  • FILE210206130448F_Moment.jpg
    FILE210206130448F_Moment.jpg
    2,6 MB · Visites: 77
  • FILE210206130747F_Moment(2).jpg
    FILE210206130747F_Moment(2).jpg
    2,6 MB · Visites: 84
  • FILE210206130747F_Moment.jpg
    FILE210206130747F_Moment.jpg
    2,6 MB · Visites: 78
  • Screenshot_20210206-174259_Video Player.jpg
    Screenshot_20210206-174259_Video Player.jpg
    1 MB · Visites: 85
Última edició:
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Dons aquí teniu els meus primers 500 metres de "retrobada" amb la moto...!!!! ???????????

Quasi ploro d emoció quan m he pujat a sobre i ha començat a rodar....!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Veure l'arxiu adjunt 2837
Sobremunt (El Lluçanès). Pista d accés a la Riera del Sorreig des de Sobremunt.
Al fons el Serrat dels Tres Hereus i el Pedraforca
Una mica tard però igualment, fantàstic.✌️
 
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dissabte a tothom!!!
Avui hem aptofitat el meu fill gran, que va amb un scooter Daelim 125, i jo amb la Beverly a fer un tomb pel Vallés Occidental:
Terrassa-Rellinars-Urb. els Caus-Vacarisses-Viladecavalls-Terrassa.
No ha sigut molt llarga, però si entretinguda, ja que hem aprofitat per comprar pa a Rellinars i menjar un bon Croisant de xocolata amb un Cacaolat. Vaja que em passat una bona estona i ens hem distret.
Us deixo unes fotos i l’enllaç de la ruta grabada amb el Calimoto


Salut a tothom ?✌️
 

Adjunts

  • B72236CB-E999-459E-93EB-0E91C63F7933.jpeg
    B72236CB-E999-459E-93EB-0E91C63F7933.jpeg
    1,7 MB · Visites: 74
  • AB959C80-6011-4A8D-8012-AB2A0DBA6428.jpeg
    AB959C80-6011-4A8D-8012-AB2A0DBA6428.jpeg
    5,2 MB · Visites: 68
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dissabte a tothom!!!
Avui hem aptofitat el meu fill gran, que va amb un scooter Daelim 125, i jo amb la Beverly a fer un tomb pel Vallés Occidental:
Terrassa-Rellinars-Urb. els Caus-Vacarisses-Viladecavalls-Terrassa.
No ha sigut molt llarga, però si entretinguda, ja que hem aprofitat per comprar pa a Rellinars i menjar un bon Croisant de xocolata amb un Cacaolat. Vaja que em passat una bona estona i ens hem distret.
Us deixo unes fotos i l’enllaç de la ruta grabada amb el Calimoto


Salut a tothom ?✌️
Bona sortida Jaume, teniu bon espai per recorrer al Vallés.
Avui també he sortit avui, primer Forat del Vent i després Arrabassada i Vallvidrera on he girat volta ja que es veien uns núvols ben negres i no hem venía de gust mullar-me, tot i que després no ha plogut.
Una foto a la baixada de la Ctra. de Cerdanyola amb la Ronda de Dalt de fons.
20210128 140721 2
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dissabte a tothom!!!
Avui hem aptofitat el meu fill gran, que va amb un scooter Daelim 125, i jo amb la Beverly a fer un tomb pel Vallés Occidental:
Terrassa-Rellinars-Urb. els Caus-Vacarisses-Viladecavalls-Terrassa.
No ha sigut molt llarga, però si entretinguda, ja que hem aprofitat per comprar pa a Rellinars i menjar un bon Croisant de xocolata amb un Cacaolat. Vaja que em passat una bona estona i ens hem distret.
Us deixo unes fotos i l’enllaç de la ruta grabada amb el Calimoto


Salut a tothom ?✌️

Bona sortida Jaume, teniu bon espai per recorrer al Vallés.
Avui també he sortit avui, primer Forat del Vent i després Arrabassada i Vallvidrera on he girat volta ja que es veien uns núvols ben negres i no hem venía de gust mullar-me, tot i que després no ha plogut.
Una foto a la baixada de la Ctra. de Cerdanyola amb la Ronda de Dalt de fons.Veure l'arxiu adjunt 2920
Bones sortides!! Quina enveja sana!!! Un servidor no ha pogut sortir avui, però em quedo amb les imatges dels que si que heu pogut aprofitar el dia :p
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona sortida Jaume, teniu bon espai per recorrer al Vallés.
Avui també he sortit avui, primer Forat del Vent i després Arrabassada i Vallvidrera on he girat volta ja que es veien uns núvols ben negres i no hem venía de gust mullar-me, tot i que després no ha plogut.
Una foto a la baixada de la Ctra. de Cerdanyola amb la Ronda de Dalt de fons.Veure l'arxiu adjunt 2920
Bones sortides!! Quina enveja sana!!! Un servidor no ha pogut sortir avui, però em quedo amb les imatges dels que si que heu pogut aprofitar el dia :p
Bona vista @Xavi Canyo , sobretot de la moto ( molt maca) llàstima del temps. Nosaltres sortint de Terrassa bon temps però al passar per Vacarisses hi havia la boira que en diuen “La Vacarissana” i ens ha deixat una mica mollats abans no hen arribat a Rellinars per aquest indret. Es pot veure la boira al fons de les fotos tapant la montanya de Montserrat. Després més tard ja s’havia aixecat i al tornar ha fet sol.
La veritat @Non-stop és que tenim algunes carreteretes amb moltes corves, tan com per aquesta zona que hem fet avui, com l’altre cantó del Vallès, per Sant llorenç Savall, que altres vegades també hi he anat.
Esperem que aviat poguem rodar lliurement per arreu.
Salut companys!!! ✌️?
 
La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Bona tarda a tothom!!! Avui per fi hem pogut sortir del poble i ja que fa dies que no feia gaire bon temps per aquí, en quant ha sortit el sol, me'n he anat fins al preciós poble de Vilanova de la Muga per la carretera dels Aiguamolls de l'Empordà.
M'ho he passat genial! :cool:

Image 8b2420f1 ba8e 4e24 b950 45426ac1401bImage c5320d20 6df2 4060 bd08 b91b96242cffImage 2da9c266 18fc 45ed 805a 81cb05db6af5Screenshot 20210213 142648
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom!!! Avui per fi hem pogut sortir del poble i ja que fa dies que no feia gaire bon temps per aquí, en quant ha sortit el sol, me'n he anat fins al preciós poble de Vilanova de la Muga per la carretera dels Aiguamolls de l'Empordà.
M'ho he passat genial! :cool:

Veure l'arxiu adjunt 2925Veure l'arxiu adjunt 2924Veure l'arxiu adjunt 2923Veure l'arxiu adjunt 2926
Hola @La Ginger bonic lloc aquest de la teva ruta. Ho conec però fa temps que no hi estat. Aquest dissabte molts companys veig que ens ho hem passat molt bé!! Jejeje...?✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona tarda a tothom!!! Avui per fi hem pogut sortir del poble i ja que fa dies que no feia gaire bon temps per aquí, en quant ha sortit el sol, me'n he anat fins al preciós poble de Vilanova de la Muga per la carretera dels Aiguamolls de l'Empordà.
M'ho he passat genial! :cool:

Veure l'arxiu adjunt 2925Veure l'arxiu adjunt 2924Veure l'arxiu adjunt 2923Veure l'arxiu adjunt 2926
M'agraden més els teus pasissatges que els meus, segur en aquest aspecte has gaudit més que jo ;)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Roger Anàlisis-Comparativa Els diferents tipus de cascs Espai de debat 1
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4

Fils similars