• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Recopilatori Històries curioses sobre motos

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Mireu què he trobat! Un article amb històries curioses sobre motos


La que més m'ha sobtat és la segona història, no posaré res més per no fer Spoiler

sempre s'aprenen coses noves al món de la moto!

salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Mireu què he trobat! Un article amb històries curioses sobre motos


La que més m'ha sobtat és la segona història, no posaré res més per no fer Spoiler

sempre s'aprenen coses noves al món de la moto!

salut!
Son molt bones Edu! Gràcies per compartir-les. Jo ja havia llegit a alguna banda el que comentes de la segona història, sobre l'origen de les scooters a la Segona Guerra Mundial. Brutal!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Mireu què he trobat! Un article amb històries curioses sobre motos


La que més m'ha sobtat és la segona història, no posaré res més per no fer Spoiler

sempre s'aprenen coses noves al món de la moto!

salut!
No coneixía algunes, aportaré una dada més.
L'origen de la MITICA Vespa
En el seu moment m'havien explicat que l'origen era l'excedent de motors d'arranc dels avions despres de la guerra i aquests és varen reconvertir en el motor d'aquest scooter i d'aquí venia la seva posició lateral i no centrada com després va passar amb la Lambreta.
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
No coneixía algunes, aportaré una dada més.
L'origen de la MITICA Vespa
En el seu moment m'havien explicat que l'origen era l'excedent de motors d'arranc dels avions despres de la guerra i aquests és varen reconvertir en el motor d'aquest scooter i d'aquí venia la seva posició lateral i no centrada com després va passar amb la Lambreta.
El meu treball de recerca de Batxillerat va ser relacionat amb la Vespa! de fet, tinc una vespa del 78 aturada... un dia d'aquests la recuperaré, per passejar per la ciutat els caps de setmana (ara ja entre setmana no la puc fer servir)

Just havent mirat aquest article, he vist una altra curiositat! hahaha una KTM 990 adventure amb tracció a les dues rodes

https://solomoto.es/ktm-990-adventure-dt-a/

idees n'hi ha infinites!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
El meu treball de recerca de Batxillerat va ser relacionat amb la Vespa! de fet, tinc una vespa del 78 aturada... un dia d'aquests la recuperaré, per passejar per la ciutat els caps de setmana (ara ja entre setmana no la puc fer servir)

Just havent mirat aquest article, he vist una altra curiositat! hahaha una KTM 990 adventure amb tracció a les dues rodes

https://solomoto.es/ktm-990-adventure-dt-a/

idees n'hi ha infinites!
Fantàstic aquesta Història de la Vespa... Recordo com si fos ahir, però era l’any 1973 que vaig anar a Barcelona a examinar-me del carnet de Cotxe i de moto també, (Llavors es feia a Barcelona els examens de conduïr) concretament l’examen de moto, si la teva gestoria no la portàva, podies llogarla per 100,- Ptas. per poguer fer l’examen. Jo ja n’avia dut alguna vegada, teníen 3 marxes al puny (això ho dominava amb la meva PUCH 50 cc. que també era de 3 marxes al puny) , es tractava de fer una accelaració i pasar uns cons donant una volta sencera a l’últim i al acabar ja et deien si estàves aprobat. He de dir que va anar molt bé.
Boniques històries de la Vespa, segur hi ha molta gent amb moltes més anécdotes.
Salut ?✌️?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
El meu treball de recerca de Batxillerat va ser relacionat amb la Vespa! de fet, tinc una vespa del 78 aturada... un dia d'aquests la recuperaré, per passejar per la ciutat els caps de setmana (ara ja entre setmana no la puc fer servir)

Just havent mirat aquest article, he vist una altra curiositat! hahaha una KTM 990 adventure amb tracció a les dues rodes

https://solomoto.es/ktm-990-adventure-dt-a/

idees n'hi ha infinites!
Coi, és lletja de collons, ha, ha, ha...
Soc un gran fan de vespa, mai n'he tingut cap però a casa sempre s'ha parlat de la 150 que tenía el meu pare amb sidecar i on hem duien a mi de petit. Quin perill, us imagineu ara una parella a la vespa i un nadó al sidecar? No sé com hem sobreviscut sense cadiretes , cinturons de seguretat i obligació de dur casc ?
 
Fils similars

Fils similars