• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

hola gent!

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola!
Avui he decidit registrar-me...
Visc al nord de la província de Girona, bon lloc per anar amb moto.
Fa quatre anys que tinc una honda cb500x.
Anteriorment, de una mica més jove, havia portat una honda ns-1 i un escúter.
Espero veure què pot aportar aquesta comunitat i també em podria plantejar anar a sortides els caps de setmana.
Encantat!
Serra
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola!
Avui he decidit registrar-me...
Visc al nord de la província de Girona, bon lloc per anar amb moto.
Fa quatre anys que tinc una honda cb500x.
Anteriorment, de una mica més jove, havia portat una honda ns-1 i un escúter.
Espero veure què pot aportar aquesta comunitat i també em podria plantejar anar a sortides els caps de setmana.
Encantat!
Serra
Benvingut Serra!
Jo crec que el que mes pot aportar aquesta comunitat és ajuntar-nos, i posar-nos en contacte amb la única finalitat de gaudir més i millor de les motos.

Que tal es comporta l'hora? Per aqui hi ha gent amb motos molt grans, però també han arribat fa poc uns quants amb motos més polivalents i racionals com la teva.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvingut Serra!

Que tal es comporta l'hora? Per aqui hi ha gent amb motos molt grans, però també han arribat fa poc uns quants amb motos més polivalents i racionals com la teva.

Hola Non-Stop, gràcies per la benvinguda!
Doncs estic força satisfet, la relació qualitat preu és bona, quan la vaig comprar tenia dos criteris: una era posició de conducció dreta perquè he tingut diversos problemes d'esquena / columna, i l'altra era el preu. No ha tingut cap avaria ni problema. El servei oficial és una mica car, això sí.
En quant a aquesta moto a part de la posició de conducció una avantatge és que consumeix molt poc. És molt rar sobrepassar els 4 litres als cent quilòmetres mesurat amb ordinador d'a bord.
A part d'això el funcionament és progressiu, els frens adequats, i el motor puja de voltes com per ser divertit si ho busques. Per fer revolts pots anar perfectament amb els companys, si vas per autopista o autovia i acceleren molt fort pot ser t'han d'esperar, però la veritat és que aquesta situació no es dona gaire, al menys no amb la gent que jo vaig. La moto seria però capaç de mantenir un creuer d'uns cap a 150 per hora de marcador sense passatger, però ja dic, no és una cosa que acostumi a fer mai perquè hi ha radars i perquè el vent comença a resultar molest, fins i tot amb la pantalla alta que vaig instalar substituïnt la de sèrie.
En carreteres secundàries tot al contrari, les relacions de canvi són tancades com en una naked i pots accelerar molt bé, i vas més còmode, encara que sacrifiques una petita diferència al tumbar respecte amb la cb500f naked, res en cap cas preocupant. A canvi, va molt millor pel que fa a protecció aerodinàmica per viatges respecte a la naked, i perquè hi pots instalar baguls sense quedar tan malament. El tub de sèrie del mòdel que jo tinc és exageradament silenciòs, però això va canviar als models més recents.
En quant a accessoris porto caballet central, pantalla alta oficial honda, protectors anticaiguda Puig pro, paramans Givi, bossa de dipòsit que no recordo la marca, i maleta Givi. Vaig substituir els pirelli scorpion per michelin pilot road perquè quasi no faig fora asfalt.
Amb aquesta moto he fet 3 sortides que considero més llargues: un viatge a Andorra, la Rider 1000 i la Crom Ride. En tots els casos tot correcte. L'esquena perfecte, encara que el seient de sèrie arriba a ser massa dur. Aquest any torno a estar apuntat a la rider 1000.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola Non-Stop, gràcies per la benvinguda!
Doncs estic força satisfet, la relació qualitat preu és bona, quan la vaig comprar tenia dos criteris: una era posició de conducció dreta perquè he tingut diversos problemes d'esquena / columna, i l'altra era el preu. No ha tingut cap avaria ni problema. El servei oficial és una mica car, això sí.
En quant a aquesta moto a part de la posició de conducció una avantatge és que consumeix molt poc. És molt rar sobrepassar els 4 litres als cent quilòmetres mesurat amb ordinador d'a bord.
A part d'això el funcionament és progressiu, els frens adequats, i el motor puja de voltes com per ser divertit si ho busques. Per fer revolts pots anar perfectament amb els companys, si vas per autopista o autovia i acceleren molt fort pot ser t'han d'esperar, però la veritat és que aquesta situació no es dona gaire, al menys no amb la gent que jo vaig. La moto seria però capaç de mantenir un creuer d'uns cap a 150 per hora de marcador sense passatger, però ja dic, no és una cosa que acostumi a fer mai perquè hi ha radars i perquè el vent comença a resultar molest, fins i tot amb la pantalla alta que vaig instalar substituïnt la de sèrie.
En carreteres secundàries tot al contrari, les relacions de canvi són tancades com en una naked i pots accelerar molt bé, i vas més còmode, encara que sacrifiques una petita diferència al tumbar respecte amb la cb500f naked, res en cap cas preocupant. A canvi, va molt millor pel que fa a protecció aerodinàmica per viatges respecte a la naked, i perquè hi pots instalar baguls sense quedar tan malament. El tub de sèrie del mòdel que jo tinc és exageradament silenciòs, però això va canviar als models més recents.
En quant a accessoris porto caballet central, pantalla alta oficial honda, protectors anticaiguda Puig pro, paramans Givi, bossa de dipòsit que no recordo la marca, i maleta Givi. Vaig substituir els pirelli scorpion per michelin pilot road perquè quasi no faig fora asfalt.
Amb aquesta moto he fet 3 sortides que considero més llargues: un viatge a Andorra, la Rider 1000 i la Crom Ride. En tots els casos tot correcte. L'esquena perfecte, encara que el seient de sèrie arriba a ser massa dur. Aquest any torno a estar apuntat a la rider 1000.
Uf, doncs tens la moto ideal per un ús polivalent com el que en fas. M'has fet agafar mono de fer una bona escapada cap a Andorra, que ja em toca . La cosa es aquesta, tens una moto que et permet fer aquestes travesseres com un senyor. Jo amb la GSR ho gaudeixo molt, però l'aire és molt agressiu contra el casc, i la posició de conducció és més forçada.

Gràcies per compartir la teva experiència amb la #CB500X. A veure si segueix complint igual de bé!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola!
Avui he decidit registrar-me...
Visc al nord de la província de Girona, bon lloc per anar amb moto.
Fa quatre anys que tinc una honda cb500x.
Anteriorment, de una mica més jove, havia portat una honda ns-1 i un escúter.
Espero veure què pot aportar aquesta comunitat i també em podria plantejar anar a sortides els caps de setmana.
Encantat!
Serra

Holaaaaaaa !!

Doncs aquí tens un de Girona, zona de Banyoles, per si hi vols quedar. I si t'hi vols apuntar a la dels IAIO's de Girona, et passo link del Facebook per a que estiguis al cas. Això si, solen quedar al Decathlon de Girona els diumenges al matí.

Ja m'aniria bé conèixer més rutes i carreteres de per allà dalt i inclús França.
Va, salut i benzina !!!


Ens veuem a l'asfalt
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Vale! I tant que m'apunto, ja m'ho pots enviar
diumenge passat vaig estar a la zona de sant feliu-Tossa-Lloret. etc... amb un altre motorista
i vosaltres?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Vale! I tant que m'apunto, ja m'ho pots enviar
diumenge passat vaig estar a la zona de sant feliu-Tossa-Lloret. etc... amb un altre motorista
i vosaltres?

Hola Serra !!

Mira, et comento la dinàmica del IAIO's de Girona:

- Cada setmana es surt diumenge, i s'indica el recorregut el dissabte tarda/vespre, tot per wasap

- 1 cop al mes es publica una sortida "per a tothom", al seu facebook.

Aquí tens el link de l'ultima sortida "oberta":


Al facebook trobaràs els telf d'en Jose i en Víctor. Ells administren el compte de wasap. Et poses en contacte i demanes que t'afegeixin. Aquests dies portem 4 nous moteros afegits.

Ok?

Ens veiem a l'asfalt
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Vale! I tant que m'apunto, ja m'ho pots enviar
diumenge passat vaig estar a la zona de sant feliu-Tossa-Lloret. etc... amb un altre motorista
i vosaltres?

Upssss, perdona !!

El cap de setmana passat van fer una sortida cap a França. Adjunto imatge que van passar per wasap. L'anterior vam anar a Puigcerdà i tornada per França.

Jo no hi vaig anar, que tenía compromís familiar, però sempre passen fotos !!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
IMG 20200229 WA0000
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones! Jo acostumo a sortir o per la zona nord (companys de Figueres) o per on puc (companys de Banyoles) a veure si ens veiem!

I tant, home !!

Aquest cap de setmana, quan sàpiga a on anirem diumenge, us aviso per aquí.

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
elbarbasenmoto Hola gent :) Presentacions 8
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6

Fils similars