• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto NordKapp

Terry

Terry

Nouvingut
6 Des 2020
3
3
Premis
3
Cubelles
www.instagram.com
Moto
CRF1100L AFRICA TWIN Adventure Sports.
Twitter
voltarcat
Hola Merce,
per quan tenies pensat pujar? Encara vols anar sola?

Salut
Hola,
Aquest any no crec que es pogui fer, sobre tot amb dates de juny/juliol, però dependrà de la situació del COVID a Europa, es clar. Ho tenia previst per a sortir a mitjans de juny, però esperarè l’any vinent.
✌️✌️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Ja però el més injust per mi seria que x excepte una enorme emergència, aquest estiu no es pogués viatjar igual que vam fer l anterior...
Espero q no...ja ens han pres un any...per salut i/o per control, pk amb les mesures sanitaries adients ens haurien pogut tallar menys les ales, però ja sabeu, paguen justos x pecadors.
Esperem que aquest any ens deixin més lliures!
 
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
Hola,
Aquest any no crec que es pogui fer, sobre tot amb dates de juny/juliol, però dependrà de la situació del COVID a Europa, es clar. Ho tenia previst per a sortir a mitjans de juny, però esperarè l’any vinent.
✌️✌️
Bon dia,
ja esperare encara un temps abans de descartar-ho definitivament. Si hi ha una posibilitat vui fer-fo aquest any, sino doncs el vinent..
A veure com evoluciona el tema despres de setmana santa.

Salut
 
  • Like
Reaccions: Serra i juditjuditt
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola company perdona la intromissióVeure l'arxiu adjunt 2905. Anar a Nordkap es una sortida que val una vida, quan tornis pensaràs que no has vist prous llocs, però es que mai els acabaries. L'estança als bungalows dels càmpings es la més encertada com us ha dit un company. Us ha d'agradar molt anar en moto perquè no hi ha descans si teniu poc temps i si aneu en grup sortiu abans a fer proves, tots som bones persones però la sortida ha de tenir un ritme homogeni i que tothom la gaudeixi. Salut

Totalment d acord !!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Terry i Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
he vist que la gent de Moto Guzzi Experience ha organitzat un viatge al cap nord pel centenari de la marca, surt per uns 6000 si hi vas amb moto pròpia (gasolina, assegurança i peatges a part)

per mi és massa car i no em coincideixen les dates en absolut, però sí que m'estic plantejant seriosament apuntar-me a algun dels viatges organitzats d'aquesta empresa que queden més prop de les meves vacances...
 
jmartells

jmartells

Rodant
9 Des 2020
23
61
Premis
2
he vist que la gent de Moto Guzzi Experience ha organitzat un viatge al cap nord pel centenari de la marca, surt per uns 6000 si hi vas amb moto pròpia (gasolina, assegurança i peatges a part)

per mi és massa car i no em coincideixen les dates en absolut, però sí que m'estic plantejant seriosament apuntar-me a algun dels viatges organitzats d'aquesta empresa que queden més prop de les meves vacances...
Per ser 27 etapes no es pasen gaire amb el preu comparat el que jo he vist amb altres viatges organitzats.
dedicar un mes sencer a fer el viatge tampoc entra en els meus plans...
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars