• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Avui toca fer "dissabte"....

Pastoret

Pastoret

Cul quadrat
5 Feb 2021
66
200
Premis
3
Castellvell del Camp
Moto
BMW R1200RT
Hola companys/es, avui com bé diu el títol, he fet dissabte de la "RaTulina".....pels qui no ho sabeu, fa temps vaig llegir per un forum que hi havia gent que fregava les seves montures amb neteja mobles amb ceres del Mercadona 1,20 €(Limpia Muebles de Bosque Verde), (vull deixar clar que Mercadona no em paga per fer l´anunci, només és un consell de manteniment per als qui estigueu interessats a fer-ho algun dia), actualment és el que utilitzo a casa, i avui se m´han creuat els cables i em dic.....va !!!! som-hi !!!! anem-ho a provar, la veritat sigui dita, la gent del fórum de consulta diuen que l´apliquen una vegada han rentat la moto amb aigua i sabó (que segur quedarà millor), però jo ho he provat amb sec amb drap i aquí en teniu el resultat, quan l´he acabat de fer ha quedat com un mirall, brilla tota, sembla treta nova de concessionari.....brutal !!!!! apa, ja direu....;)✌️
 

Adjunts

  • 1615641054830.jpg
    1615641054830.jpg
    3,8 MB · Visites: 86
  • 1615641054826.jpg
    1615641054826.jpg
    3,6 MB · Visites: 90
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola companys/es, avui com bé diu el títol, he fet dissabte de la "RaTulina".....pels qui no ho sabeu, fa temps vaig llegir per un forum que hi havia gent que fregava les seves montures amb neteja mobles amb ceres del Mercadona 1,20 €(Limpia Muebles de Bosque Verde), (vull deixar clar que Mercadona no em paga per fer l´anunci, només és un consell de manteniment per als qui estigueu interessats a fer-ho algun dia), actualment és el que utilitzo a casa, i avui se m´han creuat els cables i em dic.....va !!!! som-hi !!!! anem-ho a provar, la veritat sigui dita, la gent del fórum de consulta diuen que l´apliquen una vegada han rentat la moto amb aigua i sabó (que segur quedarà millor), però jo ho he provat amb sec amb drap i aquí en teniu el resultat, quan l´he acabat de fer ha quedat com un mirall, brilla tota, sembla treta nova de concessionari.....brutal !!!!! apa, ja direu....;)✌️
Realment ha quedat espectacular ?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola companys/es, avui com bé diu el títol, he fet dissabte de la "RaTulina".....pels qui no ho sabeu, fa temps vaig llegir per un forum que hi havia gent que fregava les seves montures amb neteja mobles amb ceres del Mercadona 1,20 €(Limpia Muebles de Bosque Verde), (vull deixar clar que Mercadona no em paga per fer l´anunci, només és un consell de manteniment per als qui estigueu interessats a fer-ho algun dia), actualment és el que utilitzo a casa, i avui se m´han creuat els cables i em dic.....va !!!! som-hi !!!! anem-ho a provar, la veritat sigui dita, la gent del fórum de consulta diuen que l´apliquen una vegada han rentat la moto amb aigua i sabó (que segur quedarà millor), però jo ho he provat amb sec amb drap i aquí en teniu el resultat, quan l´he acabat de fer ha quedat com un mirall, brilla tota, sembla treta nova de concessionari.....brutal !!!!! apa, ja direu....;)✌️
Brutal! M'ho apunto gràcies, no en tenia ni idea(y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit Rutes en moto 8
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
Xavi Canyo Off Topic Recordeu avui la Marató Un Cafè Ràpid 1
Jaumenovas La sortideta d’avui Sortides anteriors 1
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Ray Fields Rider Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES MotoVlogs propis 8
Edmond Ruta en moto MOTO GUZZI vista avui Rutes en moto 8
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
J q pasa avui a Lleida? Trail en moto 3
Edutarraco Vídeos Vídeo de la sortida d'avui MotoVlogs propis 2
Edutarraco Ruta en moto Sortideta prevista per avui.... Rutes en moto 13
edudzn Vídeos Avui musicoteràpia :) Espai de debat 28
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
edudzn Vinga va! avui un petit quiz! Espai de debat 3
Bascu Formació ... I ara ja toca "Directe cap a l'A" Espai de debat 8
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
Edutarraco Mecànica Ho hem tornat a fer! Mecànica de motos i recopilatoris 4
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Loxicdelamola miniMONEGROS per fer bondat Sortides anteriors 3
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO l'art de fer TURRONS, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Informació Legalitat de fer servir intercomunicadors en moto Consultes legals 4
X Dubte Fer servir l'adhesiu del Ronda GI a la moto Informació i suport 1
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1

Fils similars