• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Club 125 " MazingerZ" | Anoia, Alt Penedés , Conca de Barberà

Afegit al Calendari 21-03-21

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones!!!

Doncs, veien l'alegre noticia de la apertura del confinament comarcal, on grups bombolles es poden desplaçar per tota catalunya, justament tinc pendent una cita amb un Home de Llanda :D que com bona friki, necessito veure d'aprop ?

Un dels primers punts on volia anar al aixecament del confinament, es al Mazinger Z!!!!!

Per això hem pensat aquesta ruta, on podem veure si la gent propera de l'Anoia i clar.. els companys del "Club 125" s'animan!

La idea es fer-la el diumenge 21/03/2021, al matí.

Aqui el mapa

Captura de pantalla 2021 03 11 a las 210613


Apa, la meva primera ruta organitzada :D jajajaj
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bé!!... Bona ruta!. El tram de la c37 per Querol fins La Llacuna es molt xulo...un munt de corbes.
En quin sentit l'has pensat @mami_en_moto ???....
El 21/3 hi haurà cua al Mazinger per fer la foto :ROFLMAO:
jajaj ja m'imagino :D jajajaj

Doncs pensava el sentit al contrari de les manetes del relotge, i així la gent del Baix Llobregat, Penedès i més.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones!!!

Doncs, veien l'alegre noticia de la apertura del confinament comarcal, on grups bombolles es poden desplaçar per tota catalunya, justament tinc pendent una cita amb un Home de Llanda :D que com bona friki, necessito veure d'aprop ?

Un dels primers punts on volia anar al aixecament del confinament, es al Mazinger Z!!!!!

Per això hem pensat aquesta ruta, on podem veure si la gent propera de l'Anoia i clar.. els companys del "Club 125" s'animan!

La idea es fer-la el diumenge 21/03/2021, al matí.

Aqui el mapa

Veure l'arxiu adjunt 3246

Apa, la meva primera ruta organitzada :D jajajaj
Molt bona proposta!! I molt interessant pels companys de baixa cilindrada o de ritmes tranquils. Ja ho vas publicar al fil del club i hauràn rebut l'avís al correu, però els cito per si de cas:
@J.M @Jaumenovas @Mey @Bascu (si troba moto prestada), @Grizzlybeard , @La Ginger

L'he afegit al calendari per la data que comentes de moment.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bones!!!

Doncs, veien l'alegre noticia de la apertura del confinament comarcal, on grups bombolles es poden desplaçar per tota catalunya, justament tinc pendent una cita amb un Home de Llanda :D que com bona friki, necessito veure d'aprop ?

Un dels primers punts on volia anar al aixecament del confinament, es al Mazinger Z!!!!!

Per això hem pensat aquesta ruta, on podem veure si la gent propera de l'Anoia i clar.. els companys del "Club 125" s'animan!

La idea es fer-la el diumenge 21/03/2021, al matí.

Aqui el mapa

Veure l'arxiu adjunt 3246

Apa, la meva primera ruta organitzada :D jajajaj
Bones, jo lamentablement el dia 21 no podré fer-la.
Aquest cap de setmana serà el primer que ens podrem desplaçar i he d’anar de visita a la 2a. Residencia a controlar.
Espero més endavant poguer acompanyar-vos, tot i que soc més de dissabtes o entre setmana.
Salut a totes i tots‼️✌️??
 
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Oohh!!!La veritat q m'agradaria molt anar!!!A veure q diuen del temps!!!.. l'unic aixi "dolent" es lo q ha dit el @jordiTR63 ... Hi haura moltisima gent q haura pensat le mateix?. I mes el 1er cap de setmana de llibertat!!Anem parlant,d'acord?!?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ja què ets a prop ves a Santes Creus! Gaudeix de la ruta
Ostres, es veritat!! A veure si fem un canvi a la ruta i després del mazinger, anem i fem també foto.

Mai he anat en una rodada i organitzar una .. molt meny :LOL:

Captura de pantalla 2021 03 15 a las 174357


Tinc que mirar al final qui s'apunta i també a quins llocs podem quedar més fàcil. Jo encara tinc que recollir a La Peque del taller mecànic ?️ però segur, segur, segur, sortim aquest diumenge :D
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Holas!
No em comprometo en ferm ja que no se pas com anirà ... però si el 21/3 puc escapar-me m'acostaré fins al Mazinger (jo estic força a prop) a veure si trobo aquesta "expedició" de 125's i ens coneixem i de passada compartim un tram de tornada (y)

Salut i gasss!
Ohhh!! genial!!!! :) si si ja parlariem pel discord
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones, jo lamentablement el dia 21 no podré fer-la.
Aquest cap de setmana serà el primer que ens podrem desplaçar i he d’anar de visita a la 2a. Residencia a controlar.
Espero més endavant poguer acompanyar-vos, tot i que soc més de dissabtes o entre setmana.
Salut a totes i tots‼️✌️??
Bueno, ja organitzarem més rutes o a veure si puc també fer un altre ruta que algú proposi pel grup ;) Això només ha començat ?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Oohh!!!La veritat q m'agradaria molt anar!!!A veure q diuen del temps!!!.. l'unic aixi "dolent" es lo q ha dit el @jordiTR63 ... Hi haura moltisima gent q haura pensat le mateix?. I mes el 1er cap de setmana de llibertat!!Anem parlant,d'acord?!?
Ohh si, parlem!! si si :) Sembla que hi haurà una mica de fred.. però no em surt pluja. Qualsevol cosa, parlem :)
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona nit,
Jo també m'estic plantejant anar a la Mazinger, però dependrà de com estigui el temps, en principi pinta sol, però ja veurem. Per altre banda, em penso que jo faré com el Canyo, anar per La Bisbal del Penedès, Santes Creus....
Espero confirmar a finals de setmana, val?
Salut i gassss! ;) :cool:?️
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Jo depenc de logística familiar, però em faria moooolta il·lusio afegir-me!
A veure si d'aquí a finals de setmana m'ho puc organitzar!
He de quadrar varies cosetes i veure si faria tota la ruta, o m'afegiria en algun punt....
Aix! Ja m'estic emocionant! Serà la meva primera rodada en grup!!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Vinga! Ja tinc el vist-i-plau de la mestressa!
Ja m'hi pots comptar!
Ara he de decidir on m'afegeixo, si al principi (que és el mes probable) o bé a algún punt del recorregut; perquè sortint de Granollers hauré de matinar!!
Per cert amb el tema Discort, sóc totalment neòfit, ja m'explicareu com va...
Ja friso per que arribi diumenge!
✌️✌️✌️
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ueeee, que bé!!!! com mola !!! :) @J.M genial!!!!

Bueno, he recollit a La peque del taller i sembla tot perfecte :) Ara a la tarda faré un petit tomb pel poble per provar jejejje a veure si tot es correcte.

Doncs res, si algú vol quedar i a algun lloc, dexeu-me un missatge. A veure si també pel discord podem parlar ;) La nostra idea es començar a bona hora ( 9 am) ja que tenim a la canalla i hem de deixar tot en ordre :LOL:

A més, demà baixen les temperatures i hem d'agafar encara la roba de fred jejej si no volem ser ?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Vinga! Ja tinc el vist-i-plau de la mestressa!
Ja m'hi pots comptar!
Ara he de decidir on m'afegeixo, si al principi (que és el mes probable) o bé a algún punt del recorregut; perquè sortint de Granollers hauré de matinar!!
Per cert amb el tema Discort, sóc totalment neòfit, ja m'explicareu com va...
Ja friso per que arribi diumenge!
✌️✌️✌️
Bones JM! Mira, el Discord funciona així:

Què és el Discord?
El Discord és una app en la que tenim un servidor propi, amb la qual tenim la possibilitat de xatejar en temps real amb els altres companys del fòrum o de ruta, sense compartir el nostre número de telèfon. L'avantatge, més enllà del servei de xat, que seria similar al que obtenim amb Whatsapp, és que també podem conversar a través de converses de veu mitjançant la connexió a internet del nostre dispositiu mòbil o PC.
Aquesta funcionalitat de conversar com ho faríem amb una trucada en grup, ens permet organitzar rutes amb altres companys amb més comoditat i agilitat, i a més, si fem servir intercomunicadors amb connexió bluetooth amb el telèfon mòbil, podem parlar amb els nostres companys de ruta durant la marxa, bé sigui durant tot el trajecte, o bé en moments puntual en que ho puguem necessitar.

El Discord és molt útil a l'hora d'afinar detalls d'una ruta conjunta així que us recomanem que el tingueu instal·lat. Us el podeu baixar fent clic aquí.

Com pots veure JM és una app destinada a la comunicació. En descarregar-la i crear un compte ja la pots utilitzar, i veuràs tots els xats i vies de xat
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ueeee, que bé!!!! com mola !!! :) @J.M genial!!!!

Bueno, he recollit a La peque del taller i sembla tot perfecte :) Ara a la tarda faré un petit tomb pel poble per provar jejejje a veure si tot es correcte.

Doncs res, si algú vol quedar i a algun lloc, dexeu-me un missatge. A veure si també pel discord podem parlar ;) La nostra idea es començar a bona hora ( 9 am) ja que tenim a la canalla i hem de deixar tot en ordre :LOL:

A més, demà baixen les temperatures i hem d'agafar encara la roba de fred jejej si no volem ser ?
Obre la ruta al Discord perquè la gent tingui idea d'horaris i és pugui anar afegint a diferents punts;)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bones JM! Mira, el Discord funciona així:

Què és el Discord?
El Discord és una app en la que tenim un servidor propi, amb la qual tenim la possibilitat de xatejar en temps real amb els altres companys del fòrum o de ruta, sense compartir el nostre número de telèfon. L'avantatge, més enllà del servei de xat, que seria similar al que obtenim amb Whatsapp, és que també podem conversar a través de converses de veu mitjançant la connexió a internet del nostre dispositiu mòbil o PC.
Aquesta funcionalitat de conversar com ho faríem amb una trucada en grup, ens permet organitzar rutes amb altres companys amb més comoditat i agilitat, i a més, si fem servir intercomunicadors amb connexió bluetooth amb el telèfon mòbil, podem parlar amb els nostres companys de ruta durant la marxa, bé sigui durant tot el trajecte, o bé en moments puntual en que ho puguem necessitar.

El Discord és molt útil a l'hora d'afinar detalls d'una ruta conjunta així que us recomanem que el tingueu instal·lat. Us el podeu baixar fent clic aquí.

Com pots veure JM és una app destinada a la comunicació. En descarregar-la i crear un compte ja la pots utilitzar, i veuràs tots els xats i vies de xat
Moltes gràcies "Big Boss"!, tu tan eficient com sempre!
L'app ja la tinc instal·lada i usuari també. Però no la tinc de per ma. Amb les teves indicacions ja me'n sortiré!
 

Fils similars