• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu?

Afegit al Calendari 15-07-21

Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Oju no et copii la ruta un cop la passis eh! Ho tinc molt pendent això.
L’estiu passat vaig fer la transpi i tinc pendent una ruta per la toscana i provença per començar a marxar un xic més lluny. Tot seguit van els alps de punta a punta!
?clar que si!! A gaudir a tope!! Sóc una gran enamorada dels Pirineus, emocionalment costarà que els Alps m'agradin més!! Però ganes d'anar-hi no en falten?
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Oju no et copii la ruta un cop la passis eh! Ho tinc molt pendent això.
L’estiu passat vaig fer la transpi i tinc pendent una ruta per la toscana i provença per començar a marxar un xic més lluny. Tot seguit van els alps de punta a punta!
Doncs cuant vulguis anar per la Provença, si vols et pasaré unes cuantes coses per veure, rutes, carreteres fantástiques.... em vaig "criar" a Saint Tropez... així que cuant vulguis, ja ho saps.
Salut
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Doncs cuant vulguis anar per la Provença, si vols et pasaré unes cuantes coses per veure, rutes, carreteres fantástiques.... em vaig "criar" a Saint Tropez... així que cuant vulguis, ja ho saps.
Salut
La idea ruta que vaig preperar abans que tanquessin fronteres era aquesta:
1r dia: Anar amb barco a Roma
2n dia: https://goo.gl/maps/U6Ux9uGNTMAvHfgp6
3r dia: https://goo.gl/maps/iXunpPXFpEtpWAB98
4rt dia: https://goo.gl/maps/qHMbPVo5eeoRWSrQ9
5 dia: https://goo.gl/maps/J2A3JvToihMCN7kG9
6è dia: https://goo.gl/maps/Sdyc3frPMvWpp3bB8

Estic oberta a propostes. ?
 
A

Albert biker

Nouvingut
27 Feb 2021
5
14
Premis
1
Moto
FZ6 S2
Bones bikers!

Llegint el fil de la aventura Alps en moto desde que en Serra va exposar i després els demés companys, es interessant tot el que dieu.
Vaig anar fa dos anys als Alps per la part de Niça, San Remo, Milan, Bolzano, etc.
No vull anar per alllí.
Als Dolomites tampoc aniré perquè ja els vaig fer amb la bici de carretera.
La intenció és anar el més directe possible cap a Chamonix, o aproximar-se i dormir.
A Chamonix deixar la moto aparcada per pujar en telefèric a l’Agulla del Migdia du Montblanc
Te que ser acollonant i preciós!
Al dia seguent continuar una ruta molt comú que va cosint els Alps.
Aquesta ruta va cap al famòs 9 del FurkaPass, GrimselPass...
Fora interessant acostar-se fins Interlaken, a veure-ho.
Després seguir el 9. Acabarlo (per tant dos cops Andermatt).
Es continua anant a Disentis, Thusis, Filisur, i no se cuantes meravelles més, sempre direcció a Val Mustair.
Descansar el cos algun dia i fer turisme.
Arribant a Val Mustair comença UmbrailPass amunt amunt i va a petar a dalt 3/4 de Stelvio.
Acabar de pujar fins dalt de Stelvio. Un vistaso pel cim del Stelvio, visita a senyor dels hot-dogs. Foto a l’enforquillat de l’altra banda.
Acte seguit baixar cap a Bormio.

Fi de la anada.
Parar un dia o dos a Bormio.

Comença la tornada que també la vull rissar de ports al màxim sempre en la direcció venint ja cap a Barcelona.
Seguir direcció a St. Moritz.
I MalojaPass, Splugen, San BernardinoPass...
Després venen els llacs, de Verbania seguir fins a Ivrea, Aosta...

No aniria amb tenda de campanya, en principi.
Queda molt per polir, que es pugui...

Els que hagueu fet un viatge similar comenteu coses a tenir en compte, consells... moltes gracies

Seguim per aqui
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
hola @Albert biker jo això del Montblanc i Chamonix concretament sí que ho he fet, t'agradarà! Fa molts anys que no hi vaig, però també estava bé veure la glaçera a Argentière.
Quines ganes de veure l'Stelvio també, i els altres passos...
 
Gauque

Gauque

Nouvingut
26 Feb 2020
6
25
Premis
2
Hola ¡¡¡
Esteu d'acord en que de lo més divertit es preparar la ruta? ni que després acabis fent tot de canvis.
Una opció que veig que no plantejeu i que jo he fet un cop i la vaig gauir molt, es fer la ruta d'anada o de tornada per Birançon.
Vaig anar fins a Millau, de Millau a Briançon que si vas amb temps te un parell de dies de rutes espectaculars i ja des d'allí enfiles cap on vulguis anar.
Viatjo amb tenda i combiant amb hotel, està plegat de campings tots molt ben equipats, a Briaçon hi ha un camping public collonut.
També la veig una molt bona opció per la tornada.

Vaig trobar la ruta al foro BMW, si algú hi te interés la busco i la penjo per aqui.

Salut ¡¡
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola ¡¡¡
Esteu d'acord en que de lo més divertit es preparar la ruta? ni que després acabis fent tot de canvis.
Una opció que veig que no plantejeu i que jo he fet un cop i la vaig gauir molt, es fer la ruta d'anada o de tornada per Birançon.
Vaig anar fins a Millau, de Millau a Briançon que si vas amb temps te un parell de dies de rutes espectaculars i ja des d'allí enfiles cap on vulguis anar.
Viatjo amb tenda i combiant amb hotel, està plegat de campings tots molt ben equipats, a Briaçon hi ha un camping public collonut.
També la veig una molt bona opció per la tornada.

Vaig trobar la ruta al foro BMW, si algú hi te interés la busco i la penjo per aqui.

Salut ¡¡
Ah Jo a Millau ja hi he estat, però no em fa res repetir
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
La idea ruta que vaig preperar abans que tanquessin fronteres era aquesta:
1r dia: Anar amb barco a Roma
2n dia: https://goo.gl/maps/U6Ux9uGNTMAvHfgp6
3r dia: https://goo.gl/maps/iXunpPXFpEtpWAB98
4rt dia: https://goo.gl/maps/qHMbPVo5eeoRWSrQ9
5 dia: https://goo.gl/maps/J2A3JvToihMCN7kG9
6è dia: https://goo.gl/maps/Sdyc3frPMvWpp3bB8

Estic oberta a propostes. ?
M' e estat mirant el recorregut... i tinc algunes dubtes... es clar que cada un te la seva manera i forma de viatjar... pel que veig i em semble, l' idea es fer Km i poc "turisme", es així? jo de vegades, anem a fer km i curves i de vegades convinem amb "mes turisme"... imagino que a Roma, l' hi dedicaras algo de temps... o potser la coneixes molt i la fas servir nomes de punt de sortida.... jo hi vaig cad' any uns dies i em segueix semblant impredible... no se si t' agraden "les pedres", pero al costat de Roma, tant al sud, a Ostia, com al nord, tens vestigis Etruscs, impresionants... cambiant una miqueta els primers km de la ruta de sortida de Roma, anant per la costa fins Tarquinia, tens allí ciutats etrusques impresionants, despres, pots reprendre cap a Vitrebo, i al costat esta Bomarzo, amb uns "jardins de escultires i construccions esotériques" poc conegut e impresionant i a 5 minuts una pirámide etrusca, despres pots seguir la mateixa ruta que tenies prevista... aquestes "parades" sont sempre i cuant tinguis temps, perque un parell d' hores minim ( molt minim) a cada una d' ellas son necesaries... ; el tercer dia, veig el mateix, moltes hores de conduccio, pero a Florencia, per veureu molt per sobre, necesites minim un parell d' hores, Pisa amb mitgja hora tres cuarts en tens prou.... pero arribarás a Cinque terre tard i per veure els 5 pobles, necesites un dia... no se, com no et coneixo i no tinc clar el tipus de viatge que vols fer... si necesites fer alguna consulta, estic a la teva disposició. Salut i Km.
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
M' e estat mirant el recorregut... i tinc algunes dubtes... es clar que cada un te la seva manera i forma de viatjar... pel que veig i em semble, l' idea es fer Km i poc "turisme", es així? jo de vegades, anem a fer km i curves i de vegades convinem amb "mes turisme"... imagino que a Roma, l' hi dedicaras algo de temps... o potser la coneixes molt i la fas servir nomes de punt de sortida.... jo hi vaig cad' any uns dies i em segueix semblant impredible... no se si t' agraden "les pedres", pero al costat de Roma, tant al sud, a Ostia, com al nord, tens vestigis Etruscs, impresionants... cambiant una miqueta els primers km de la ruta de sortida de Roma, anant per la costa fins Tarquinia, tens allí ciutats etrusques impresionants, despres, pots reprendre cap a Vitrebo, i al costat esta Bomarzo, amb uns "jardins de escultires i construccions esotériques" poc conegut e impresionant i a 5 minuts una pirámide etrusca, despres pots seguir la mateixa ruta que tenies prevista... aquestes "parades" sont sempre i cuant tinguis temps, perque un parell d' hores minim ( molt minim) a cada una d' ellas son necesaries... ; el tercer dia, veig el mateix, moltes hores de conduccio, pero a Florencia, per veureu molt per sobre, necesites minim un parell d' hores, Pisa amb mitgja hora tres cuarts en tens prou.... pero arribarás a Cinque terre tard i per veure els 5 pobles, necesites un dia... no se, com no et coneixo i no tinc clar el tipus de viatge que vols fer... si necesites fer alguna consulta, estic a la teva disposició. Salut i Km.
Per la meva part la meva ruta és més de veure paissatge i no tat ciutat perquè basicament ja he estat a totes les ciutats més conegudes. Adoro els paissatges d la toscana i és el requisit indispensable de la ruta. Tinc dubtes en la part francesa perquè no sé com es la carretera que va per la costa..
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Per la meva part la meva ruta és més de veure paissatge i no tat ciutat perquè basicament ja he estat a totes les ciutats més conegudes. Adoro els paissatges d la toscana i és el requisit indispensable de la ruta. Tinc dubtes en la part francesa perquè no sé com es la carretera que va per la costa..
Ok, perfecte... per aixo et deie, que cada viatge es diferent.... a la part de la costa blava, tens unes carreteres espectaculars, hi han cuatre de les millors carreteres amb vistes de França, entrant par Mentón, pujes a La Turbie i vas per la "cornica alta" fins baixar cap a Eze, segueixes per la "cornisa mitjana" fins Villefranche i desde allí per la "cornisa baixa" vorejant el mar fins a Niça.... d' allí cap a Saint tropez al costat del mar i pasant per la carretera que voreja el massis de l' Esterel, que es espectacular... a prop tens llocs fantastics, Grasse i el seu entorn amb els inacabables camps de lavanda, Menton, Monaco, Cap d'ail, i mes a baix ste Maxime, Saint Rapäel, Port Grimaud, que es una cite lacustre, saint tropez.... arreu trobaras el tipic paisatge provençal... si t' engresques ja et dire llocs
 
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Ok, perfecte... per aixo et deie, que cada viatge es diferent.... a la part de la costa blava, tens unes carreteres espectaculars, hi han cuatre de les millors carreteres amb vistes de França, entrant par Mentón, pujes a La Turbie i vas per la "cornica alta" fins baixar cap a Eze, segueixes per la "cornisa mitjana" fins Villefranche i desde allí per la "cornisa baixa" vorejant el mar fins a Niça.... d' allí cap a Saint tropez al costat del mar i pasant per la carretera que voreja el massis de l' Esterel, que es espectacular... a prop tens llocs fantastics, Grasse i el seu entorn amb els inacabables camps de lavanda, Menton, Monaco, Cap d'ail, i mes a baix ste Maxime, Saint Rapäel, Port Grimaud, que es una cite lacustre, saint tropez.... arreu trobaras el tipic paisatge provençal... si t' engresques ja et dire llocs
A veure com va tot el tema aquest del covid i el meu canvi de feina, per poder mirar dates.
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
No, en @Ray Fields Rider i jo ens hem de posar d'acord, i veure si podem fer anada amb en @cesarserpi
Tu quines dates tens Gabi?
Del 14 al 25 de juliol, però falta confirmació. el 17 volia anar a fer la Quebrantabook i després marxar sense rellotge ni calendari direcció galicia fins que decidis tornar... Ara em tempte la zona del Duero.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Del 14 al 25 de juliol, però falta confirmació. el 17 volia anar a fer la Quebrantabook i després marxar sense rellotge ni calendari direcció galicia fins que decidis tornar... Ara em tempte la zona del Duero.
Està molt bé però també que si vols venir als Alps per dies pot ser just, amb una setmaneta.. .
Això del Duero segur que també està moooolt bé!
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
79
236
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Per la meva, poca, experiència t'aconsello que et deixes 1 dia de marge per descansar, però sobretot, per si tens algun problema. Recordo una tornada de Paris amb averia que ens va endarrerir 1/2 dia. I un altra seria no programar-te tirades de 650km., que també les he fet, però si et programes tirades mes curtes vas menys estressat i pots anar parant mes, no es el mateix anar varis dies que sortir un dia de ruta.
I per si algú li fa servei, vos passo enllaç d'una setmana de vacances:
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Jo i la meva dona voliem fer alps francesos aquest estiu amb una petita incuraió per vorejar el Montblanc però amb la covid està a l'aire. Tenia ruta programada per 9 dies de viatge passant pels colls mes coneguts del tour ee França. La idea era començar a niça i acabar a Grennoble fent la tornada per Combe Laval i algunes gorges de la zona. Si algu vol compartir informació seria d'agrair.
Amb tot,a veure si ho podem fer al final.
 
  • Like
Reaccions: Bascu73 i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Per la meva, poca, experiència t'aconsello que et deixes 1 dia de marge per descansar, però sobretot, per si tens algun problema. Recordo una tornada de Paris amb averia que ens va endarrerir 1/2 dia. I un altra seria no programar-te tirades de 650km., que també les he fet, però si et programes tirades mes curtes vas menys estressat i pots anar parant mes, no es el mateix anar varis dies que sortir un dia de ruta.
I per si algú li fa servei, vos passo enllaç d'una setmana de vacances:
La veritat que rl dia que he programat 650 km em refereixo a uns 530 d autopista i la resta carretera més secundària, crec que ho puc fer, el que sí que em deixa esgotat i desconcentrat és fer 500 km o 600 de corbes... Com ho veus?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Sanodrac Crònica Viatge als Alps Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Vídeos Ruta pels alps Espai de debat 0
Roger Informació Samarretes estiu 2023! Informació i suport 7
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
perlanegraviajes Vestit d'ESTIU Held TROPIC 3 i Zeffiro 3 MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Canarias 2020 aquest estiu... MotoVlogs propis 0
Serra guants d'estiu frescos Espai de debat 10
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars