• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Divendres anem a Empuriabrava

Afegit al Calendari 02-04-21

Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Si, i aquesta es la ruta feta amb el Google Maps:

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Si, i aquesta es la ruta feta amb el Google Maps:

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.
Quin ritme portaries?
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Quin ritme portaries?
Anem dos a la moto i la dona surt d'una contractura de cervicals. Anirem tranquils i si algú te ganes de plegades pot anar tirant i que ens esperi al final del tram. La part entre Tossa i Sant Feliu es molt engrescadora i la hem fet a molt bon ritme, pero si vaig amb mes gent m'adapto al parer de la majoría.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.553
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si, i aquesta es la ruta feta amb el Google Maps:

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.
Quan puguis posa horaris previstos de sortida i d'algúns puts "estrategics", així es podrà afegir gent d'altres indrets.
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
El meu plà es fer la ruta per anar calculant els temps aproximats per cada tram, marcar llocs d’interés i estant obert a canviar de recorregut si trobo que o estàn en mal estat o hi ha de millors.

Volem sortir divendres cap a les 8:30 desde Caldetes. Els punts de trobada també els marcarem durant la ruta, pero com que teniu el recorregut potser que de moment qui vulgui vindre digui on li va millor esperar.
Roses, i tant que si, es una zona que fem dos o tres vegades l’any pero per mar, així que veure-ho desde terra ens ve molt de gust.

segueixo mes tard...
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Ja tinc els intercomunicadors, ara a instal·lar-los aquest vespre i deixar-ho tot a punt per demà.

Sortida 8:30 desde Caldetes, farem una aturada al mirador de Canyelles (la corba on has d'aturar-te una estona si vas de Lloret a Tossa). Faig un petit esmorzar (coses de la diabetes) i seguim fins a Tossa - Sant Feliu de Guíxols on potser tornem a parar una estona. Després tirada fins a Palamós on també pot ser que fem una aturada i seguirem fins a Empúries. La resta ja de una tirada non-stop.

Lo de les aturades en aquesta sortida es per dues questions, per una part vull anar prenent notes del recorregut, fotos, temps per tram, etc...
la segona raó es que la dona porta poc mes d'un any a Catalunya i li vaig ensenyant de mica en mica el nostre país. Un día també podrem tenir als dos petits aquí i llavors hauré de posar-li un sidecar a la Hornet :unsure:

Ah @La Ginger si et va bé que ens trobem fes-me un toc i et passo el meu telèfon per poder quedar.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.553
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ja tinc els intercomunicadors, ara a instal·lar-los aquest vespre i deixar-ho tot a punt per demà.

Sortida 8:30 desde Caldetes, farem una aturada al mirador de Canyelles (la corba on has d'aturar-te una estona si vas de Lloret a Tossa). Faig un petit esmorzar (coses de la diabetes) i seguim fins a Tossa - Sant Feliu de Guíxols on potser tornem a parar una estona. Després tirada fins a Palamós on també pot ser que fem una aturada i seguirem fins a Empúries. La resta ja de una tirada non-stop.

Lo de les aturades en aquesta sortida es per dues questions, per una part vull anar prenent notes del recorregut, fotos, temps per tram, etc...
la segona raó es que la dona porta poc mes d'un any a Catalunya i li vaig ensenyant de mica en mica el nostre país. Un día també podrem tenir als dos petits aquí i llavors hauré de posar-li un sidecar a la Hornet :unsure:

Ah @La Ginger si et va bé que ens trobem fes-me un toc i et passo el meu telèfon per poder quedar.
Això d'una Hornet amb sidecar s'ha de veure ??
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Si, i aquesta es la ruta feta amb el Google Maps:

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.
Llàstima, aquesta setmana no puc, pero si torneu a fer-la m'incorporaria a Palamós. Tinc ganes de conèixer algú del grup.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars