• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Venc Pantalons Goretex NOUS Alpinestar per a Dona Talla L

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola guapes, bones!!! Dic guapes per que aquest missatge es per les dones jejej que busquin un pantaló a molt bon preu :)

He rebut uns pantalons Alpinestar de cordura amb goretex i amb folre. Molt macos, que he compra online, però.... ? ? ?
No em van bé ? sembla quel confinament m'ha fet tenir un volum una mica més grosset jajajaja

I per fer el bescanvi per un altre talla, he de pagar uns portes elevants :S doncs, abans de fer aquesta solució volía oferir per aquest forum si a alguna motorista li poden interessar.

Son aquest pantalos totalment NOUS!!! Ni m'han entrat per les cames jajaja ?


Us deixo al mateix preu que m'han sortit.
Son una talla L de Alpinestar

Captura de pantalla 2021 04 10 a las 205545


Doncs, si a algú l'interessa, parlem ?‍?

Estic preparant la Rider 300 i encara no tinc pantalons decents ?️
 
Última edició:
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Hola guapes, bones!!! Dic guapes per que aquest missatge es per les dones jejej que busquin un pantaló a molt bon preu :)

He rebut uns pantalons Alpinestar de cordura amb goretex i amb folre. Molt macos, que he compra online, però.... ? ? ?
No em van bé ? sembla quel confinament m'ha fet tenir un volum una mica més grosset jajajaja

I per fer el bescanvi per un altre talla, he de pagar uns portes elevants :S doncs, abans de fer aquesta solució volía oferir per aquest forum si a alguna motorista li poden interessar.

Son aquest pantalos totalment NOUS!!! Ni m'han entrat per les cames jajaja ?


Us deixo al mateix preu que m'han sortit.
Son una talla L de Alpinestar

Veure l'arxiu adjunt 3590

Doncs, si a algú l'interessa, parlem ?‍?

Estic preparant la Rider 300 i encara no tinc pantalons decents ?️
Hola wapa! Quina talla son?!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola guapes, bones!!! Dic guapes per que aquest missatge es per les dones jejej que busquin un pantaló a molt bon preu :)

He rebut uns pantalons Alpinestar de cordura amb goretex i amb folre. Molt macos, que he compra online, però.... ? ? ?
No em van bé ? sembla quel confinament m'ha fet tenir un volum una mica més grosset jajajaja

I per fer el bescanvi per un altre talla, he de pagar uns portes elevants :S doncs, abans de fer aquesta solució volía oferir per aquest forum si a alguna motorista li poden interessar.

Son aquest pantalos totalment NOUS!!! Ni m'han entrat per les cames jajaja ?


Us deixo al mateix preu que m'han sortit.
Son una talla L de Alpinestar

Veure l'arxiu adjunt 3590

Doncs, si a algú l'interessa, parlem ?‍?

Estic preparant la Rider 300 i encara no tinc pantalons decents ?️
Molta sort en la venda compi!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Hola guapes, bones!!! Dic guapes per que aquest missatge es per les dones jejej que busquin un pantaló a molt bon preu :)

He rebut uns pantalons Alpinestar de cordura amb goretex i amb folre. Molt macos, que he compra online, però.... ? ? ?
No em van bé ? sembla quel confinament m'ha fet tenir un volum una mica més grosset jajajaja

I per fer el bescanvi per un altre talla, he de pagar uns portes elevants :S doncs, abans de fer aquesta solució volía oferir per aquest forum si a alguna motorista li poden interessar.

Son aquest pantalos totalment NOUS!!! Ni m'han entrat per les cames jajaja ?


Us deixo al mateix preu que m'han sortit.
Son una talla L de Alpinestar

Veure l'arxiu adjunt 3590

Doncs, si a algú l'interessa, parlem ?‍?

Estic preparant la Rider 300 i encara no tinc pantalons decents ?️
Jo tamb vaig tenir molts problemes x trobar pantalons....de fet no vaig poder triar...em vaig quedar els q vaig poder....es veu q ttes les moteres tenen cuixes petites @mami_en_moto, jo no crec q m’entrin, però els trobo bonics!!! Sort!!!
Et dire quin model son els meus si vols ?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Alpinestars és bastant entallat, no és un tema ja de sexe, sinó que normalment necessites una talla més de tot el que fan, inclús guants.. .
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hola guapes, bones!!! Dic guapes per que aquest missatge es per les dones jejej que busquin un pantaló a molt bon preu :)

He rebut uns pantalons Alpinestar de cordura amb goretex i amb folre. Molt macos, que he compra online, però.... ? ? ?
No em van bé ? sembla quel confinament m'ha fet tenir un volum una mica més grosset jajajaja

I per fer el bescanvi per un altre talla, he de pagar uns portes elevants :S doncs, abans de fer aquesta solució volía oferir per aquest forum si a alguna motorista li poden interessar.

Son aquest pantalos totalment NOUS!!! Ni m'han entrat per les cames jajaja ?


Us deixo al mateix preu que m'han sortit.
Son una talla L de Alpinestar

Veure l'arxiu adjunt 3590

Doncs, si a algú l'interessa, parlem ?‍?

Estic preparant la Rider 300 i encara no tinc pantalons decents ?️
A mi em va costar molt trobar-ne uns que mig m'anessin bé. Sóc camallarga i tots m'anaven curts ?‍♀️ I per postres, els fan tots amb trossos o lletres roses! No hi tinc res en contra del rosa, però també m'agraden els altres colors però sembla que per ser dona, toca el rosa. Quan vaig a alguna botiga de roba motera, jugo a veure quantes prendes tenen el rosa. És vergonyós, quasi totes! Evidentment els meus porten unes lletres roses que per sort, no es veuen?.Aquests teus m'anirien petits...però són xulos. Jo tinc uns Alpinestars Stella. A l'hivern van bé, tot i que els trec el forro i porto texans a sota.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
A més a les botigues només tenen algun model de dona, i si no et van bé, has d'esperar que te'ls portin sota comanda, cosa que et posa més pressió...
Si, justament trobo que no ni ha botigues amb molta opcions per dones motoristes amb més volum jajajaj . Penso que les motoristes de tot arreu son massa primetes :D jajaja.

També he de dir que... el confinament ha fet estragos ? ? ???? i he de tornar a fer exercici
Conexeu alguan botiga a BCN amb roba per a dona motorista amb varietat??? No només talles petites???
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
P
Si, justament trobo que no ni ha botigues amb molta opcions per dones motoristes amb més volum jajajaj . Penso que les motoristes de tot arreu son massa primetes :D jajaja.

També he de dir que... el confinament ha fet estragos ? ? ???? i he de tornar a fer exercici
Conexeu alguan botiga a BCN amb roba per a dona motorista amb varietat??? No només talles petites???
Pq no mires de parlar amb aquella botiga que és esponsor del forum....??? Pel que he anat llegint, hi ha una noia treballant que també és forera...

Si no recordo malament, en @Serra ha fet algun tracte amb ells i et pot donar més detall de com va anar el tema...
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
P

Pq no mires de parlar amb aquella botiga que és esponsor del forum....??? Pel que he anat llegint, hi ha una noia treballant que també és forera...

Si no recordo malament, en @Serra ha fet algun tracte amb ells i et pot donar més detall de com va anar el tema...
Jo sempre he dit que els pantalons i les sabates no s'han de comprar mai per internet EXCEPTE que coneguis bé la marca i vulguis repetir amb un model semblant, en qualsevol altre cas s'ha d'emprovar. Però bueno a mi la botiga de tecnimoto m'agrada, encara que ara amb el confinament potser només podrás anar a emprovar a Andorra.
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
79
236
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
A mi em va costar molt trobar-ne uns que mig m'anessin bé. Sóc camallarga i tots m'anaven curts ?‍♀️ I per postres, els fan tots amb trossos o lletres roses! No hi tinc res en contra del rosa, però també m'agraden els altres colors però sembla que per ser dona, toca el rosa. Quan vaig a alguna botiga de roba motera, jugo a veure quantes prendes tenen el rosa. És vergonyós, quasi totes! Evidentment els meus porten unes lletres roses que per sort, no es veuen?.Aquests teus m'anirien petits...però són xulos. Jo tinc uns Alpinestars Stella. A l'hivern van bé, tot i que els trec el forro i porto texans a sota.
Ja teniu raó, ja. La dona també te mols problemes per trobar pantalons, al final es va comprar els que li anaven un poquet bé, sense agradar-li gaire. Encara que sempre sem queixa a mi: "quina merda de pantalons":) com si jo en tingues la culpa. El tema del rosa, ella o te clar, els vol rosa, per que diu que no vol semblar un "masclot", que la roba motera es poc femenina. I observant altres noies, veig que una majoria porten rosa, el que no se, es si es per voluntat o per que no poden triar.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
P

Pq no mires de parlar amb aquella botiga que és esponsor del forum....??? Pel que he anat llegint, hi ha una noia treballant que també és forera...

Si no recordo malament, en @Serra ha fet algun tracte amb ells i et pot donar més detall de com va anar el tema...
Si, si, amb la Silvia, tot perfecte!!! Si parlem constantment jejejeje :D Moltes coses tenen interessants a la botiga jejeje :D

Però en aquest cas, clar.. una web alemanya tenie una oferta MOLT maca i bueno, pasa lo que pasa, ? que les talles d'aquesta marca son molt però molt primetes.

I tenen tots raon, trobar pantalons decents per a dona, sense semblar una butifarra es molt complicat. Crec que toca pujar a Andorra i probar un mon de pantalons fins que trobi l'adequat. Aquestes son de les coses que ningú et diu del mon del motociclisme jajajaja.
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Si, si, amb la Silvia, tot perfecte!!! Si parlem constantment jejejeje :D Moltes coses tenen interessants a la botiga jejeje :D

Però en aquest cas, clar.. una web alemanya tenie una oferta MOLT maca i bueno, pasa lo que pasa, ? que les talles d'aquesta marca son molt però molt primetes.

I tenen tots raon, trobar pantalons decents per a dona, sense semblar una butifarra es molt complicat. Crec que toca pujar a Andorra i probar un mon de pantalons fins que trobi l'adequat. Aquestes son de les coses que ningú et diu del mon del motociclisme jajajaja.
@mami_en_moto al final has canviat de talla i tot ok??
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
@juditjuditt he fet el bescanvi i m'han tornat els diners. Almeny tenen un sistema per pagar poc amb una etiqueta de DHL

Ara tinc que anar a una botiga directamente a provar-me pantalons. He vist també quel confinament ha fet estralls i la roba s'ha redüit jejejej

Per això es millor anar i provar els pantalons :S Crec que directament pujaré a Andorra per tenir més posibilitats de trobar uns que m'agadin i que siguin comodes per la Rider.
 

Fils similars