• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Clubs i agrupacions Motogrup Correcamins

M

Motogrup Correcamins

Nouvingut
7 Mar 2020
2
0
Hola a tothom!!!
Som el Motogrup Correcamins de Granollers.
Ara fa 5 anys que ens hem tornat a retrovar despres de 30 anys i amb moltes més ganes que mai d'estar junts i disfrutar de la moto i de bona companyia.
Fem sortides un diumenge de cada més i ens trovem tots els dijous per fer una birreta i xerrar una estona.
Si ens vols buscar, estem al Facebook i a Instagram....!!!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola a tothom!!!
Som el Motogrup Correcamins de Granollers.
Ara fa 5 anys que ens hem tornat a retrovar despres de 30 anys i amb moltes més ganes que mai d'estar junts i disfrutar de la moto i de bona companyia.
Fem sortides un diumenge de cada més i ens trovem tots els dijous per fer una birreta i xerrar una estona.
Si ens vols buscar, estem al Facebook i a Instagram....!!!
Hola nois/es!
Jo que també soc granollerí (d'adopció... ) potser m'apunto algun cop.... De moment us seguiré per aquí i per xarxes! Però no descarto fer-vos alguna visites. On us trobeu?
 
M

Motogrup Correcamins

Nouvingut
7 Mar 2020
2
0
Hola nois/es!
Jo que també soc granollerí (d'adopció... ) potser m'apunto algun cop.... De moment us seguiré per aquí i per xarxes! Però no descarto fer-vos alguna visites. On us trobeu?
Holaaaa...
Cada dijous, si no hi cap canvi de moment ens veiem al Bar el Pavellon a partir de les 21h, hi han alguns que sopen i altres nomes prenen algo.
Jo em dic Marina.
Si et ve de gust, ja saps...es pot aparcar la moto damunt la vorera!!! Jajaja aixi les tenim controlades.
Quina moto tens???
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Holaaaa...
Cada dijous, si no hi cap canvi de moment ens veiem al Bar el Pavellon a partir de les 21h, hi han alguns que sopen i altres nomes prenen algo.
Jo em dic Marina.
Si et ve de gust, ja saps...es pot aparcar la moto damunt la vorera!!! Jajaja aixi les tenim controlades.
Quina moto tens???
Una Mitt 400 MB Custom... poca cosa en comparació amb la majoria, però suficient per mi!!
A veure si algun dijous puc escapar-me a conèixer-nos i compartir una birreta!
 
M

Marina

Convidat
Una Mitt 400 MB Custom... poca cosa en comparació amb la majoria, però suficient per mi!!
A veure si algun dijous puc escapar-me a conèixer-nos i compartir una birreta!
Hola de nou.
Et paso el meu tlf i aixi estem en contacte per wassap i aixi et puc donar una mica mes d'explicacio de tot.
616337817
Tenim una custom tambe al grup, posiblement el coneguis es el Rafa de la Paradeta.
 
  • Like
Reaccions: J.M