• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Què li heu fet avui a la moto?

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Avui res, feia fred, plovia i hem fot molta mandra baixar al Parking si no és per agafar-la i donar un tomb.
Un cop a la setmana +/- li passo unes tovalloletes humides per nadons perquè estigui neta i com en el cas d'en Jaume, al ser un scooter està neta en un pim-pam.
I al estar encara en garantía no m'atreveixo a tocar res. Només vaig desmuntar mitja moto durant el primer confinament per recarregar la bateria, tota una odissea, vaig haver de desmuntar mitja moto i resant per no trencar cap grapa d'aquestes merdoses de plàstic que és trenquen només mirar-les.
Alguna idea per netejar la cúpula? no li vull passar les tovalloletes perquè hem fa por que es ratlli amb la pols
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Avui res, feia fred, plovia i hem fot molta mandra baixar al Parking si no és per agafar-la i donar un tomb.
Un cop a la setmana +/- li passo unes tovalloletes humides per nadons perquè estigui neta i com en el cas d'en Jaume, al ser un scooter està neta en un pim-pam.
I al estar encara en garantía no m'atreveixo a tocar res. Només vaig desmuntar mitja moto durant el primer confinament per recarregar la bateria, tota una odissea, vaig haver de desmuntar mitja moto i resant per no trencar cap grapa d'aquestes merdoses de plàstic que és trenquen només mirar-les.
Alguna idea per netejar la cúpula? no li vull passar les tovalloletes perquè hem fa por que es ratlli amb la pols
Hola Xavi, la cúpula la netejo només amb aigua i un drap suau de microfibra. Si hi han mosquits enganxats va bé l’aigua una mica calenta que ajuda a desincrurtar-los. No hi poso mai cap detergent i tampoc la frego energicament per perill que es ratlli.
Salut...!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola Xavi, la cúpula la netejo només amb aigua i un drap suau de microfibra. Si hi han mosquits enganxats va bé l’aigua una mica calenta que ajuda a desincrurtar-los. No hi poso mai cap detergent i tampoc la frego energicament per perill que es ratlli.
Salut...!!!
Gràcies Joan
 
Fran790

Fran790

Nouvingut
17 Des 2020
7
27
Premis
2
Donc avui i amb l’ajuda d’un bon amic, li he posat a la 790 un nou vestit...se que es una mica frikada però es que m’encanta com ha quedat!!!

Salut i gas!!
 

Adjunts

  • 520CC118-C5EE-453A-B4F0-A20D25E49C68.jpeg
    520CC118-C5EE-453A-B4F0-A20D25E49C68.jpeg
    2,1 MB · Visites: 87
  • 3D8D3C39-CD85-4EB1-B34A-58C281680A29.jpeg
    3D8D3C39-CD85-4EB1-B34A-58C281680A29.jpeg
    2,5 MB · Visites: 75
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Dons avui m he acomiadat de la M800 per donar li la benvinguda a la "mallorquina"....!!!! ? ? ?

Marxa una i entra un altre.... A vere si aquesta compleix amb les espectatives i podem tirar endevant el projecte de tenir una Africa Twin "Rally-Classic"...!!! :love::love::love:

IMG 20210502 130010 6

La "Mallorquina"....!!!!

IMG 20200806 163048064

Sort amb la nova etapa, M800....!!!! :cry::cry:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs jo crec que per aquí no ho havia comentat!
Jo li he muntat (les últimes setmanes) a la moto 2 peces , una d'ali express, que és una opció de compra per internet que acabo de "descobrir", i una d'ebay.
1620068275216

Es tracta de l'extensió de pantalla que altra gent que té la Guzzi V85TT m'ha recomanat i de la barra porta accessoris que em va recomanar @Loxicdelamola
L'extensió de pantalla va bé, et treu totalment l'aire, però crec que de moment la trauré perquè ja comença a fer més calor i ja em ve de gust notar-lo. La barra porta-objectes serà per muntar un roadbook que he comprat a Catalunya Roadbook . http://www.catalunyaroadbook.cat/
Si mai en necessiteu un, vaig parlar directament amb l'encarregat i m'ha tractat molt bé, el preu el considero adient i m'ha donat moltíssim assessorament tècnic per triar la opció que més s'ajusta a la meva moto. Jo he agafat la caixa sense portatelèfon ja que no suporto les distraccions al volant i que la meva moto ja té connectivitat bluetooth amb el mòbil, però també ofereix opcions que et queda tot de costat. Espero poder-lo estrenar al llarg de l'estiu.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Doncs jo crec que per aquí no ho havia comentat!
Jo li he muntat (les últimes setmanes) a la moto 2 peces , una d'ali express, que és una opció de compra per internet que acabo de "descobrir", i una d'ebay.
Veure l'arxiu adjunt 3708
Es tracta de l'extensió de pantalla que altra gent que té la Guzzi V85TT m'ha recomanat i de la barra porta accessoris que em va recomanar @Loxicdelamola
L'extensió de pantalla va bé, et treu totalment l'aire, però crec que de moment la trauré perquè ja comença a fer més calor i ja em ve de gust notar-lo. La barra porta-objectes serà per muntar un roadbook que he comprat a Catalunya Roadbook . http://www.catalunyaroadbook.cat/
Si mai en necessiteu un, vaig parlar directament amb l'encarregat i m'ha tractat molt bé, el preu el considero adient i m'ha donat moltíssim assessorament tècnic per triar la opció que més s'ajusta a la meva moto. Jo he agafat la caixa sense portatelèfon ja que no suporto les distraccions al volant i que la meva moto ja té connectivitat bluetooth amb el mòbil, però també ofereix opcions que et queda tot de costat. Espero poder-lo estrenar al llarg de l'estiu.
Hola @Serra em sembla molt bé aquesta extensió de la pantalla, però has mirat si l’has de legalitzar i que figuri a la fitxa tècnica...???
Ho dic perquè la meva Beverly diu textualment a la fixa tècnica:
“EQUIPADO CON PARABRISAS ALTURA TOTAL 1430 MM”
Aquest text està posat a un recuadre inferior de la dreta del document.
No sé si aixó és vàlit o necessari a totes les motos amb parabrises.
Jo de tu m’informaria.
Adjunto una copia de la fitxa tècnica de l’aplicació de la DGT
Salut ‼️

9CC87044 2151 401F 9FC4 F43909A7324D
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola @Serra em sembla molt bé aquesta extensió de la pantalla, però has mirat si l’has de legalitzar i que figuri a la fitxa tècnica...???
Ho dic perquè la meva Beverly diu textualment a la fixa tècnica:
“EQUIPADO CON PARABRISAS ALTURA TOTAL 1430 MM”
Aquest text està posat a un recuadre inferior de la dreta del document.
No sé si aixó és vàlit o necessari a totes les motos amb parabrises.
Jo de tu m’informaria.
Adjunto una copia de la fitxa tècnica de l’aplicació de la DGT
Salut ‼️

Veure l'arxiu adjunt 3709
Hola Jaume, gràcies pera informació però he comprat un model de posar i treure. No he perforat la pantalla original. S ajusta amb una mena de pinça recoberta de goma que s apreta amb unes rosques ifa força sobre la pantalla original. Com he dit la trauré properament i sempre que vagi a la ITV la puc retirar amb claus allen i un minut.
De totes maneres ara estic pensant que moltes pantalles de moto de cases que no són original sinó de recanvis aftermarket fan pantalles que no respecten la forma original i que molts cops ni són de seguretat, és a dir, que si tens un accident es poden trencar formant cantells afilats i tallar les persones... I molta gent ho compra igualment perquè és barat. Tu Creus que realment la ITV s hi fixa? I si canvies transparent per fumat què et pot passar?
Merci pera teva aportació en això no hi havia pensat.. .
 
motoxtrem.com

motoxtrem.com

Rodant
2 Mai 2021
28
75
Premis
2
Viladecans
www.motoxtrem.com
Hola Jaume, gràcies pera informació però he comprat un model de posar i treure. No he perforat la pantalla original. S ajusta amb una mena de pinça recoberta de goma que s apreta amb unes rosques ifa força sobre la pantalla original. Com he dit la trauré properament i sempre que vagi a la ITV la puc retirar amb claus allen i un minut.
De totes maneres ara estic pensant que moltes pantalles de moto de cases que no són original sinó de recanvis aftermarket fan pantalles que no respecten la forma original i que molts cops ni són de seguretat, és a dir, que si tens un accident es poden trencar formant cantells afilats i tallar les persones... I molta gent ho compra igualment perquè és barat. Tu Creus que realment la ITV s hi fixa? I si canvies transparent per fumat què et pot passar?
Merci pera teva aportació en això no hi havia pensat.. .
La itv no s hi fixa i si diuen alguna cosa fora, el treus y tornas xD
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola Jaume, gràcies pera informació però he comprat un model de posar i treure. No he perforat la pantalla original. S ajusta amb una mena de pinça recoberta de goma que s apreta amb unes rosques ifa força sobre la pantalla original. Com he dit la trauré properament i sempre que vagi a la ITV la puc retirar amb claus allen i un minut.
De totes maneres ara estic pensant que moltes pantalles de moto de cases que no són original sinó de recanvis aftermarket fan pantalles que no respecten la forma original i que molts cops ni són de seguretat, és a dir, que si tens un accident es poden trencar formant cantells afilats i tallar les persones... I molta gent ho compra igualment perquè és barat. Tu Creus que realment la ITV s hi fixa? I si canvies transparent per fumat què et pot passar?
Merci pera teva aportació en això no hi havia pensat.. .
Doncs no se si es fixen a la ITV, la meva pantalla és fumada i aixó si que no ho diu enlloc.... ? ??
La itv no s hi fixa i si diuen alguna cosa fora, el treus y tornas xD
La ventatja de poguer posar i treure fàcilment, és bo per passar l’ITV, però si que s’ha de considerar la força de l’aire al no anar clavat el suplement amb el fixe, ja que amb velocitat l’aire far molta forza sobre la pantalla.

Jo només vull fer notar que almenys a la meva Piaggio el tema pantalla figura a la fitxa têcnica.
Salut a tothom‼️?✌️?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Doncs jo crec que per aquí no ho havia comentat!
Jo li he muntat (les últimes setmanes) a la moto 2 peces , una d'ali express, que és una opció de compra per internet que acabo de "descobrir", i una d'ebay.
Veure l'arxiu adjunt 3708
Es tracta de l'extensió de pantalla que altra gent que té la Guzzi V85TT m'ha recomanat i de la barra porta accessoris que em va recomanar @Loxicdelamola
L'extensió de pantalla va bé, et treu totalment l'aire, però crec que de moment la trauré perquè ja comença a fer més calor i ja em ve de gust notar-lo. La barra porta-objectes serà per muntar un roadbook que he comprat a Catalunya Roadbook . http://www.catalunyaroadbook.cat/
Si mai en necessiteu un, vaig parlar directament amb l'encarregat i m'ha tractat molt bé, el preu el considero adient i m'ha donat moltíssim assessorament tècnic per triar la opció que més s'ajusta a la meva moto. Jo he agafat la caixa sense portatelèfon ja que no suporto les distraccions al volant i que la meva moto ja té connectivitat bluetooth amb el mòbil, però també ofereix opcions que et queda tot de costat. Espero poder-lo estrenar al llarg de l'estiu.
queda molt bé ? ?
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Ja he muntat el desconectador de bateria i passat el cablejat pel carregador usb. Espero acabar demà.
Per alguns serà una simplesa, pero per mi que no soc gaire manetes és tot un repte.
 

Adjunts

  • IMG_20210504_201015.jpg
    IMG_20210504_201015.jpg
    5,6 MB · Visites: 39
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Hola @Serra em sembla molt bé aquesta extensió de la pantalla, però has mirat si l’has de legalitzar i que figuri a la fitxa tècnica...???
Ho dic perquè la meva Beverly diu textualment a la fixa tècnica:
“EQUIPADO CON PARABRISAS ALTURA TOTAL 1430 MM”
Aquest text està posat a un recuadre inferior de la dreta del document.
No sé si aixó és vàlit o necessari a totes les motos amb parabrises.
Jo de tu m’informaria.
Adjunto una copia de la fitxa tècnica de l’aplicació de la DGT
Salut ‼️

Veure l'arxiu adjunt 3709
Hola Jaume. La meva dona i jo portem pantalla de doble alçada i em passat la ITV sense cap problema. Si són peces homologades per la CEE no hi ha cap problema. ?✌??️
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars