• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos ‼️PROVA Yamaha TÉNÉRÉ‼️

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Millor que la KTM 790? No sabría quina triar...
A mi estèticament m'agrada més la T7. Per el que diuen es molt equilibrada i de seguida te la fas teva. Motor solvent i una bona part cicle. Siiii, "només" 73cv i 65nm a 6500... super-suficient per la majoria de mortals. 21' front - 18' rear i una bona alçada... Offroad. Me la emporto posada :LOL: .....i el preu (y)
 
Marc Vinoenmoto

Marc Vinoenmoto

Nouvingut
26 Mai 2020
10
34
Premis
3
Reus
www.vinoenmoto.com
Moto
Kawasaki Versys 300-X
Twitter
vinoenmoto
Bon dia tots i totes!!
Fa alguns dies que no passo per aquí però aquest dilluns passat vaig poder probar durant 2 horetes la T7.
Una moto que la tenía en ment abans de comprar la Versys X 300 però per pressupost no podía.
Jo faig 1,69m d'alçada i la Teneré tenía el seient de sèrie, amb l'alçada original, així que per mi estava un pel alta. Res que no tingui solució.
Ja se que no la puc comparar amb la "petita" versys", però, per un costat en alguns aspectes hem va xifla i en canvi per un altre costat, hem va fer veure que la meva versys és més del que aparenta.
Entenc que amb 2 hores no es pot treure una conclusió fefaent i que adaptant-la a la meva ergonomía la cosa canviaria. Però esperava un UAUUU!!:love: i va ser MMMM...!:rolleyes:
Igualmente es una moto molt bonica, dolça i amb moltes capacitats.
----------- NO TE BISAGRA AL TAP DE LA GASOLINA!!!! ?-----------

Més endavant publicaré les meves sensacions al blog amb més detall.

Salutacions!!
IMG 20210503 165723
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia tots i totes!!
Fa alguns dies que no passo per aquí però aquest dilluns passat vaig poder probar durant 2 horetes la T7.
Una moto que la tenía en ment abans de comprar la Versys X 300 però per pressupost no podía.
Jo faig 1,69m d'alçada i la Teneré tenía el seient de sèrie, amb l'alçada original, així que per mi estava un pel alta. Res que no tingui solució.
Ja se que no la puc comparar amb la "petita" versys", però, per un costat en alguns aspectes hem va xifla i en canvi per un altre costat, hem va fer veure que la meva versys és més del que aparenta.
Entenc que amb 2 hores no es pot treure una conclusió fefaent i que adaptant-la a la meva ergonomía la cosa canviaria. Però esperava un UAUUU!!:love: i va ser MMMM...!:rolleyes:
Igualmente es una moto molt bonica, dolça i amb moltes capacitats.
----------- NO TE BISAGRA AL TAP DE LA GASOLINA!!!! ?-----------

Més endavant publicaré les meves sensacions al blog amb més detall.

Salutacions!!
Veure l'arxiu adjunt 3735
ja passa això, a mi m'ha passat també, provar una moto que creies que seria una bona opció per a tu i després dir mmmmhhhh no és el que m'imaginava... m'ha passat de moment amb dues motos (no sé si dir quines tot i que crec que no les té ningú del fòrum...)

Per mi en canvi la teneré 700 no la he conduit, però sí que hi he pujat en un concessionari i em sembla molt bé de postura. Faig 1,82 d'alçada.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Marta
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Bon dia tots i totes!!
Fa alguns dies que no passo per aquí però aquest dilluns passat vaig poder probar durant 2 horetes la T7.
Una moto que la tenía en ment abans de comprar la Versys X 300 però per pressupost no podía.
Jo faig 1,69m d'alçada i la Teneré tenía el seient de sèrie, amb l'alçada original, així que per mi estava un pel alta. Res que no tingui solució.
Ja se que no la puc comparar amb la "petita" versys", però, per un costat en alguns aspectes hem va xifla i en canvi per un altre costat, hem va fer veure que la meva versys és més del que aparenta.
Entenc que amb 2 hores no es pot treure una conclusió fefaent i que adaptant-la a la meva ergonomía la cosa canviaria. Però esperava un UAUUU!!:love: i va ser MMMM...!:rolleyes:
Igualmente es una moto molt bonica, dolça i amb moltes capacitats.
----------- NO TE BISAGRA AL TAP DE LA GASOLINA!!!! ?-----------

Més endavant publicaré les meves sensacions al blog amb més detall.

Salutacions!!
Veure l'arxiu adjunt 3735
Estic impacient per llegir les teves sensacions!
Per cert, la meva. XT tampoc té bisagra al tap i segons com és una abantatge ?
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Als 7000 km m'han hagut de canviar l'amortidor i ara mateix tinc les maletes a Holanda perquè tenen un joc estrany i se les estan mirant. Per la resta, excel·lent. Si que és veritat que els mandos de la pantalla estan al cantó del gas i massa distals per ser còmod
L'amortidor? Sembla greu!
Jo també vaig fer arreglar un pany de maleta en garantia, el cargol no estava ben apretat. Van ser 5 minuts.
Sí que és veritat que les maletes de sèrie que ven Yamaha són criticades en algunes proves dient que no són prou impermeables...
De totes maneres que una maleta falli no és res que afecti directament una marca. La majoria l'unic que fan es revendret una maleta feta per una altra marca posant el seu nom.
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
L'amortidor? Sembla greu!
Jo també vaig fer arreglar un pany de maleta en garantia, el cargol no estava ben apretat. Van ser 5 minuts.
Sí que és veritat que les maletes de sèrie que ven Yamaha són criticades en algunes proves dient que no són prou impermeables...
De totes maneres que una maleta falli no és res que afecti directament una marca. La majoria l'unic que fan es revendret una maleta feta per una altra marca posant el seu nom.
Jo no hi entenc massagens amb amortidors, tinc aquest video on es veu com estava. De les maletes, he enganxat pluja seguida i no m'ha entrat aigua, de moment. No són gaire grans, però si fondes. Encara podria posar un cofre pel casc, no m'hi cap a les laterals!!
 

Adjunts

  • VID-20210423-WA0006.mp4
    3,6 MB
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
JordiRT Robatori Moto robada - Yamaha Espai de debat 1
Gabivolador Anàlisis-Comparativa Yamaha XT600E Anàlisi de productes 42
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
xavi_adventure Ktm o Yamaha Espai de debat 17
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos YAMAHA NIKEN la TRANSFORMER de les MOTOS MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
Arnaubarruera Venc YAMAHA X-MAX 400 Taulell d'anuncis 2
Sanodrac Venc Venc Yamaha XJ6 Taulell d'anuncis 5
J Yamaha XT 1997 Les nostres motos 7
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Roger Robatori Rellotges marcador Yamaha FZ6 N S2 del 2008 amb cable Espai de debat 3
Roger Venc Yamaha MT 03 2017 ABS A2 - 4500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Yamaha Xmax 300 2018, un scooter de catàcter business Espai de debat 0
Roger Yamaha Tracer 900 GT 2018, configurada especialment pels viatgers Espai de debat 0
MCR94 Yamaha Niken 2018: Transgressora, potent i perfeccionada Espai de debat 0
Tàrraco De la Yamaha SR-250 special a la Kawasaki W800 ... Les nostres motos 2
MCR94 Yamaha X-MAX 400 2018, una scooter més àgil i maniobrable Espai de debat 0
MCR94 Yamaha YZF-R6 2017 Espai de debat 0
Roger Yamaha MT-10 Tourer: salvatge però rutera Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1
Roger X-ADV Vídeos Comparativa Yamaha R3 vs KTM RC390 Espai de debat 1
Xav2 Fotos Noves fotos de la YAMAHA YZF-R1 2016 Espai de debat 7
Roger Vídeos Anàlisis Yamaha YZF R3 2015 Espai de debat 7

Fils similars