• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones.
Quan vaig comprar la.meva moto ja el portava. Pero desmontat plastics per altres coses vaig veure que estava pontejat amb una regleta directe a les llums de posició.
I sense protegir..... Ara ja lhe tapat millor per si entres aigua
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones.
Quan vaig comprar la.meva moto ja el portava. Pero desmontat plastics per altres coses vaig veure que estava pontejat amb una regleta directe a les llums de posició.
I sense protegir..... Ara ja lhe tapat millor per si entres aigua
Agafar la corrent del ramal de les llums de posició no és gaire bona idea, ja que l intensitat de corrent per la que és dissenyat aquell circuit és molt baixa, 10W si portes dues llums de posició o potser menys donat el cas de que tan sols portis una.
Et recomano que facis el pont i "robis" la corrent d algun altre fil que sigui suministre directe de positiu(+) des de bateria. Bona opció és explorar els fils del clausor o tirar tu mateix un fil des de la bateria, protegint-lo amb un fusible aeri de fàcil accesibilitat.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ostres, ara veig el missatge. Jo vaig anar al breafing!!!
Ostres! Quina llàstima que no es vam veure.


Per la resta que no ha vingut al briefing, he fet un molt petit vídeo amb uns punts. Sobre tot el punt d’Isona on totes les Riders coincidim :) Lo he gravat i editat amb el mòbil jejeje

 
J

JMPalau

Nouvingut
6 Mar 2021
7
18
Premis
2
Hola a tothom. Malauradament no podré fer la RIDER aquest any. Tinc plaça per la 300, però es pot modificar. Si a algú li interessa, s'hauria de fer el canvi AVUI, segons em diu la organització: cal crear-se una identitat a https://www.rider-id.com i passar-me el número. Després jo aviso als organitzadors per què passin la plaça del meu ID al nou.
Pel pagament, podem veure la manera (Bizum, per exemple).
Més endavant ja no permeten fer el canvi. Contacteu-me si us interessa. Salut!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola a tothom. Malauradament no podré fer la RIDER aquest any. Tinc plaça per la 300, però es pot modificar. Si a algú li interessa, s'hauria de fer el canvi AVUI, segons em diu la organització: cal crear-se una identitat a https://www.rider-id.com i passar-me el número. Després jo aviso als organitzadors per què passin la plaça del meu ID al nou.
Pel pagament, podem veure la manera (Bizum, per exemple).
Més endavant ja no permeten fer el canvi. Contacteu-me si us interessa. Salut!
Difonem ?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola a tothom. Malauradament no podré fer la RIDER aquest any. Tinc plaça per la 300, però es pot modificar. Si a algú li interessa, s'hauria de fer el canvi AVUI, segons em diu la organització: cal crear-se una identitat a https://www.rider-id.com i passar-me el número. Després jo aviso als organitzadors per què passin la plaça del meu ID al nou.
Pel pagament, podem veure la manera (Bizum, per exemple).
Més endavant ja no permeten fer el canvi. Contacteu-me si us interessa. Salut!
Hola JM, encara està lliure la plaça?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola a tothom. Malauradament no podré fer la RIDER aquest any. Tinc plaça per la 300, però es pot modificar. Si a algú li interessa, s'hauria de fer el canvi AVUI, segons em diu la organització: cal crear-se una identitat a https://www.rider-id.com i passar-me el número. Després jo aviso als organitzadors per què passin la plaça del meu ID al nou.
Pel pagament, podem veure la manera (Bizum, per exemple).
Més endavant ja no permeten fer el canvi. Contacteu-me si us interessa. Salut!

Hola JM, encara està lliure la plaça?

Up! Una persona interessada @JMPalau .
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola a tothom!!!!!!!
S'apropa la RIDER i sembla que farà bon temps!!!!!!!!
Naltros fem la 500 i tenim sortida a les 09:50 i la fem amb la GRANERA 2.0 (VERSYS)
Que penseu portar?
Amb el tema del GPS quina aplicació portareu? Jo no m'acabo de decidir
Bona ruta a tots!!!
Nosaltres hem provat el google maps i aquest cap de setmana provarem Calimoto.

Per lo que he vist per tot arreu amb videos de la Rider, aquesta app agrada molt. Molt senzilla. Pot ser una mica xerraire jejeje amb anglés pero particularment jo necesito que em diguin cap a on !! M'es una mica incomode baixar la mirada per veure el movil i seguint les indicacions auditives espero vagi millor.
Crec que @Ray Fields Rider ha fet dues videos provant 2 tipus de navegadors diferents. OsmAnd i Calimoto.
Ahh i no se si he alucinat, pero en algun lloc deien que havien fet canvis en un tracking. Ara no recordo si al 700 o al 500.
Ho he llegit no se on... ? ? per si voleu mirar si hi ha canviis
:)
 
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Hola a tothom!!!!!!!
S'apropa la RIDER i sembla que farà bon temps!!!!!!!!
Naltros fem la 500 i tenim sortida a les 09:50 i la fem amb la GRANERA 2.0 (VERSYS)
Que penseu portar?
Amb el tema del GPS quina aplicació portareu? Jo no m'acabo de decidir
Bona ruta a tots!!!
ei!! jo el tema app no tinc clar encara... vaig descarregar Scenic pero veig que chupa moltisima bateria... i ami em segueix agradant mes el google maps... no se com ho fare..
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Jo sóc el dorsal B602 de la 500 i surto a les 10:05.

Sobre què APP utilitzar, li veig un problema a Google Maps, i és que sempre està recalculant la ruta i això pot arribar a confondre i pensar que vas per la ruta bona. Jo vaig fer el primer tram, de Manresa a l'Espluga de Francolí, amb el Calimoto, i no sé que vaig fer però també em va portar per un tram que no era.

Quina és l'opinió @Ray Fields Rider
 
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola,
Jo també faig la 500, però surto tard... a les 10.40h!!... com que l'any passat no la vaig fer, no tenia Punts Master.

Jo, per seguir un track exacte, no us recomano gens el google maps... només que et desviïs una mica, ell re-calcula la ruta i ja no segueix el track inicial i per tant et pots saltar el Punts Master... almenys això és el que em passava a mi.

Em vaig passar al Wikiloc i perfecte, vas seguint el traç que et marca i ja està! Gasta molt bateria del mòbil, com tots... i a vegades, si no tens cobertura, triga a carregar el mapa... però t'asssegures de passar exactament pel track.

De fet, jo vaig amb un Garmin ZUMO i també ho faig així... passo de la opció navegador!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars