• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Rider 1000/700/500/300 2021

Afegit al Calendari 28-05-21, 29-05-21

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Edutarraco el meu consell és portar una ampolla d'aigua d'1,5 litres ,alguna samarreta i guants per canviar-te si sues, draps per netejar el casc o així si un ocell se't caga, les eines bàsiques per apretar algun cargol o mirall si fes falta, el que sigui per recarregar el mòbil i a part d'això, no portar res més.
Agrairàs molt no fer-la amb maletes laterals i portant poc pes, pensa que és una activitat dura físicament. Sobretot, res de maletes laterals: o bagul o motxilla i prou. Per tant més que dir-te què has de portar et dic que NO PORTIS GAIRES COSES. Jo crec que aquesta és la clau.
 
prompt

prompt

Rodant
23 Ago 2020
24
71
Premis
8
Jo sóc el dorsal B602 de la 500 i surto a les 10:05.

Sobre què APP utilitzar, li veig un problema a Google Maps, i és que sempre està recalculant la ruta i això pot arribar a confondre i pensar que vas per la ruta bona. Jo vaig fer el primer tram, de Manresa a l'Espluga de Francolí, amb el Calimoto, i no sé que vaig fer però també em va portar per un tram que no era.

Quina és l'opinió @Ray Fields Rider

Bon día,
Jo tinc el 412 i tinc hora de sortida a les 10:10 ¿hauria de sortir abans que tu no?

Per altre banda jo faig servir un Tom Tom amb la ruta feta a trams.

Salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Marta
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon día,
Jo tinc el 412 i tinc hora de sortida a les 10:10 ¿hauria de sortir abans que tu no?

Per altre banda jo faig servir un Tom Tom amb la ruta feta a trams.

Salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
normament la hora de sortida és abans del que us han dit oficialment, aneu-hi amb temps i segurament podreu sortir abans
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
@Edutarraco el meu consell és portar una ampolla d'aigua d'1,5 litres ,alguna samarreta i guants per canviar-te si sues, draps per netejar el casc o així si un ocell se't caga, les eines bàsiques per apretar algun cargol o mirall si fes falta, el que sigui per recarregar el mòbil i a part d'això, no portar res més.
Agrairàs molt no fer-la amb maletes laterals i portant poc pes, pensa que és una activitat dura físicament. Sobretot, res de maletes laterals: o bagul o motxilla i prou. Per tant més que dir-te què has de portar et dic que NO PORTIS GAIRES COSES. Jo crec que aquesta és la clau.
Les laterals no les portaré.... Poqueta cosa al bagul. Motxilla sí que porto, però ha promès sé bona nena i mirar molts ocellets.
 
toofastedu

toofastedu

Nouvingut
30 Mar 2020
4
12
Premis
1
Hola a tothom!!!!!!!
S'apropa la RIDER i sembla que farà bon temps!!!!!!!!
Naltros fem la 500 i tenim sortida a les 09:50 i la fem amb la GRANERA 2.0 (VERSYS)
Que penseu portar?
Amb el tema del GPS quina aplicació portareu? Jo no m'acabo de decidir
Bona ruta a tots!!!
L'any que la vaig fer vaig estar moltes hores mirant i provant navegadors; al final arribes alla i te n'adones que hi ha companys de ruta que son uns màquines! Uns amb GPS nivell "NASA" , altres amb RoadBook tipus Dakar anys 80' amb tot luxe de detalls i necessitats de ruta ...i jo amb una mà a cada ou.
De seguida vaig veure el grup que anava "per feina" i no dubtava en les cruïlles.

Així doncs el consell és fàcil: tria una bona roda que s'ajusti al teu ritme de conducció i de ben segur et deixaran compartir Rider. El bon ambient esta garantit!
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Jo sóc el dorsal B602 de la 500 i surto a les 10:05.

Sobre què APP utilitzar, li veig un problema a Google Maps, i és que sempre està recalculant la ruta i això pot arribar a confondre i pensar que vas per la ruta bona. Jo vaig fer el primer tram, de Manresa a l'Espluga de Francolí, amb el Calimoto, i no sé que vaig fer però també em va portar per un tram que no era.

Quina és l'opinió @Ray Fields Rider
@1nanu La meva opinió, és que tant el TwoNav com el Calimoto van fer molt bé la seva feina: portar-me pel camí correcte. Al principi em pensava que el Calimoto m'havia refet el track amb una ruta semblant, però després de comprovar-ho, he vist que em va dur pel camí bo.

La Calimoto té dues avantatges (sempre segons el meu parer): és molt més intuïtiu i et dóna les indicacions amb veu molt clares (això sí: en anglès).
Les dues es mengen la bateria del mòbil, però tal i com diu el @Serra , si aneum amb el mòbil estaria bé portar una powerbank per anar-lo endollant. tot i això, pots estalviar bastanta bateria si poses la brillantor de la pantalla al mínim que et permeti seguir veient-la malgrat el Sol.

També és cert que normalment la gent fa bé el camí, però només faltaria que agaféssis la roda del grup que es passa un trencant, o s'equivoca, o es vol saltar un tros de la ruta per arribar abans.

Us deixo l'enllaç al vídeo on provo per primera vegada l'App Calimoto i explico com obrir els tracks des d'un iPhone. (Minut 0:30)

Que tingueu molt bona Rider!!!
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
@Edutarraco el meu consell és portar una ampolla d'aigua d'1,5 litres ,alguna samarreta i guants per canviar-te si sues, draps per netejar el casc o així si un ocell se't caga, les eines bàsiques per apretar algun cargol o mirall si fes falta, el que sigui per recarregar el mòbil i a part d'això, no portar res més.
Agrairàs molt no fer-la amb maletes laterals i portant poc pes, pensa que és una activitat dura físicament. Sobretot, res de maletes laterals: o bagul o motxilla i prou. Per tant més que dir-te què has de portar et dic que NO PORTIS GAIRES COSES. Jo crec que aquesta és la clau.
I alguna cosa x picar. Jo sempre porto alguna barra de cereals o algun suc del decathlon. Sempre va be menjar ni k.sigui poc al segellar, k esperar a fer un.bon dinar i dspres anar amb la panxa plena
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola gent,

Jo aquest any faig per primera vegada la 1000 i surto a les 7:05h.

Com diuen més amunt, oblideu-vos de Google Maps si no us voleu perdre. La millor manera es seguir els tracks de l'organització amb la app que sigui.

Jo portaré el mòbil amb un track de Wikiloc amb els 1000km de tota la ruta, i també porto un gps zumo 346 on hi he entrat per trams tots els tracks de l'organització convertits a ruta, els més recents.

L'any passat ho vaig fer així a la de 500 i perfecte. Fa dos anys amb Google Maps em vaig perdre al primer trencant.

Sort companys i ha disfrutar!!!
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Hola sóc l'Oriol. Tinc una suzuki gsx-s i sóc nou aquí, No sé si aquest és el fil que hauria d'utilitzar. estic buscant algú que estigui inscrit i no pugui anar a la Rider700, en el moment de les inscripcions no sabia si estaria a barcelona, i no em vaig apuntar amb el grup d'amics que ho han fet. Si sabeu d'algú que no pugui anar a la 700 us agraïria que es posés en contacte amb mi a fi de poder utilitzar la seva inscripció.
Moltes gràcies.
Salut!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola sóc l'Oriol. Tinc una suzuki gsx-s i sóc nou aquí, No sé si aquest és el fil que hauria d'utilitzar. estic buscant algú que estigui inscrit i no pugui anar a la Rider700, en el moment de les inscripcions no sabia si estaria a barcelona, i no em vaig apuntar amb el grup d'amics que ho han fet. Si sabeu d'algú que no pugui anar a la 700 us agraïria que es posés en contacte amb mi a fi de poder utilitzar la seva inscripció.
Moltes gràcies.
Salut!
Hola Oriol! El passat 4 de maig era la data límit que van establir des de l'organització per fer canvis a les inscripcions. De fet un company va publicar que oferia la seva plaça de la 300 però que la data límit per modificar-ne el titular era aquell mateix dia, ja que era el que li havien comentat des de l'Staff.

A veure si els habituals de la Rider et saben comentar si és possible d'utilitzar una inscripció aliena sense fer canvi de nom.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
Hola Oriol! El passat 4 de maig era la data límit que van establir des de l'organització per fer canvis a les inscripcions. De fet un company va publicar que oferia la seva plaça de la 300 però que la data límit per modificar-ne el titular era aquell mateix dia, ja que era el que li havien comentat des de l'Staff.

A veure si els habituals de la Rider et saben comentar si és possible d'utilitzar una inscripció aliena sense fer canvi de nom.
Gràcies Roger,
l'organització de la Rider nomès em dona l'opció d'anar el proper divendres a darrera hora el divendres i esperar si alguna plaça ha quedat buida, és a dir hauria de pujar a Manresa a l'aventura. Ho preguntava per aquí per si algú sabia segur que no podria anar.
A veure si comenten alguna cosa els experts...
Salut!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Gràcies Roger,
l'organització de la Rider nomès em dona l'opció d'anar el proper divendres a darrera hora el divendres i esperar si alguna plaça ha quedat buida, és a dir hauria de pujar a Manresa a l'aventura. Ho preguntava per aquí per si algú sabia segur que no podria anar.
A veure si comenten alguna cosa els experts...
Salut!
D'acord llavors encara hi ha opcions! A veure si hi ha sort. Difonem a les xarxes socials també.
 
McAlbi

McAlbi

Rodant
12 Set 2020
32
85
Premis
3
Hola a tothom!!!!!!!
S'apropa la RIDER i sembla que farà bon temps!!!!!!!!
Naltros fem la 500 i tenim sortida a les 09:50 i la fem amb la GRANERA 2.0 (VERSYS)
Que penseu portar?
Amb el tema del GPS quina aplicació portareu? Jo no m'acabo de decidir
Bona ruta a tots!!!
Bones, jo també faig la Rider 500 i també surto a les 9:50 ! Vaig amb una Vulcan 900 classic. En el meu cas crec que utilitzaré Osmand, va força bé, i si no router.
A veure si coincidim Edu!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Rmunyoa Ruta en moto 1000 km Rutes en moto 3
Roger 1000 litres d’oli recollits per al Banc dels Aliments Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Roger BMW F 1000 GS? Caçada una GS misteriosa Espai de debat 2
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
S Em presento Deauville 700 Presentacions 13
Roger X-ADV Notícia Yamaha Tracer 700, la trail amb el motor de l'MT-07 Espai de debat 1

Fils similars