• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Competició Multiporra DAKAR 2021

Com acabarà aquesta edició?

  • Guanyarà en Barreda

    Vots: 5 41,7%
  • Barreda tornarà a quedar-se amb les ganes

    Vots: 3 25,0%
  • La nostre Laia quedarà entre els 10 primers

    Vots: 7 58,3%
  • Li passarà factura la malatia que arrosega i no arribarà

    Vots: 0 0,0%
  • Guanyarà Nasser

    Vots: 3 25,0%
  • Guanyarà Sainz

    Vots: 0 0,0%
  • Guanyarà Peterhansel

    Vots: 5 41,7%
  • Guanyarà en Farreti

    Vots: 1 8,3%
  • Tal com li va el cotxe, ni de conya

    Vots: 2 16,7%

  • Votants totals
    12
  • Poll closed .
Estat
Tancat per a noves respostes.
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per el que he sentit, s'ha perdut un waypoint i al tornar a buscar-lo s'ha quedat sense benzina. Esperarem al especial del esports 3.
Donat que històricament l'última etapa del Dakar no aporta canvis en la classificació, repeteixo amb Sunderland.
Tot i qué si for per mi, tancaría aquí la porra avui mateix i felicitaría al campió a dia d'avui. :LOL::ROFLMAO:
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per el que he sentit, s'ha perdut un waypoint i al tornar a buscar-lo s'ha quedat sense benzina. Esperarem al especial del esports 3.
Donat que històricament l'última etapa del Dakar no aporta canvis en la classificació, repeteixo amb Sunderland.
Tot i qué si for per mi, tancaría aquí la porra avui mateix i felicitaría al campió a dia d'avui. :LOL::ROFLMAO:
Jo he vist l avanç del programa que fan al migdia i en Barreda no diu res de perdre un waipoint... diu que era recalibrant el roadbook i que suposava que s havia passat el refueling pq no tenia el cap prou clar.... mmmmmmm..... com diuen els de Twin Trail, excuses de piloto....!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Xavi Canyo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per el que he sentit, s'ha perdut un waypoint i al tornar a buscar-lo s'ha quedat sense benzina. Esperarem al especial del esports 3.
Donat que històricament l'última etapa del Dakar no aporta canvis en la classificació, repeteixo amb Sunderland.
Tot i qué si for per mi, tancaría aquí la porra avui mateix i felicitaría al campió a dia d'avui. :LOL::ROFLMAO:
Estarà catxondo el tema.... o el teu, o el meu, demà acabaràn l etapa montats a l helicopter i guanyarà en Benavides... :cool: :cool: :cool: :cool:
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo i Serra
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No està gens clar el tema, segons deia un dels tertulians de TV3, segons el track en un moment sortia que estava en un refuelling i després aquest track a desaparegut.
El que si és segur, és que està a un hospital en observació.
Podría ser que s'hagi emprenyat perquè hagin donat alguna mena d'ordres d'èquip i s'ha volgut esborrar de la cursa? Mai ha guanyat un Argentí el Dakar i potser a Honda els interessa per el mercat llatinoamericà, tot plegat sembla una mica extrany que un pilot amb 11 Dakars es salti el repostatge.
I lo de Xavi Blanco i en Ramilo per flipar. Quina etapa més entretinguda, ja, ja, ja...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
No està gens clar el tema, segons deia un dels tertulians de TV3, segons el track en un moment sortia que estava en un refuelling i després aquest track a desaparegut.
El que si és segur, és que està a un hospital en observació.
Podría ser que s'hagi emprenyat perquè hagin donat alguna mena d'ordres d'èquip i s'ha volgut esborrar de la cursa? Mai ha guanyat un Argentí el Dakar i potser a Honda els interessa per el mercat llatinoamericà, tot plegat sembla una mica extrany que un pilot amb 11 Dakars es salti el repostatge.
I lo de Xavi Blanco i en Ramilo per flipar. Quina etapa més entretinguda, ja, ja, ja...
crec que el que va passar ahir, mai ho sabrem, jo tinc molt clar, que o va ser estretegia d equip, o una emprenyamenta descomunal per les ordres d equip......el que tinc clar, que no s el va saltar per despiste.......
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia gent,

Referent a tot això només tinc una petita suspita, encare que quasi no la puc admetre ni jo mateix com a vàlida, però....

Tan sols puc pensar que va perdre la noció de que no havia fet el refuelling degut a que des de el dia de la caiguda no anés clar de cap realment, que s ho hagi callat per no ser obligat a abandonar la cursa i que l´estres de la situació de com anava l etapa, amb un dels seus rivals enganxat a ell i tenir que recuperar tant de temps perdut, el va portar a tal bloqueix cerebral que tal com va segellar al control horari i va recalibrar el trip, va sortint donant gas sense adonar se de que no havia repostat...
Vui mirar de sapiguer si quan va sortir del control horari, ho va fer respectant el temps de 20 minuts obligatori, o per contra va sortir cagant llets en quant va segellar l entrada i va recalibrar instruments.... Aquesta és una dada que pot donar prou claretat a les raons de tot això pq siva esperar a complir amb el temps estipulat, tinc clar que l escusa de que es va "oblidar" posar benzina ja no serveix... bueno, no serveix sempre que la teva intenció real no sigui sortir amb menys pes a la moto i tens clar que podràs posar benzina a algun altre puesto, encare que no sigui "legalment"...

Tota al resta d opcions el deixen en un lloc molt dolent, incloent la que unes teoriques ordres d equip el condemnessin a ajudar a qualsevol dels altres... Al final no ets més que un empleat, per molt "caché" que tinguis i la teva professionalitat deu d anar per davant de l orgull.

Es cert que dificilment tindrem clar que ha passat, o com a mínim, la veritable versió dels fets....
 
  • Like
Reaccions: Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bueno.... colla de loosers.... saludeu al guanyador de la porra, no......???????? :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Resultat de l etapa 12:

1er Bravec
2on Benavides
3er Walkner
4t Howes
5e Sanders
...
11e Sunderland


Classificació Porra Dakar 2021. 12ª Etapa

1er. @Pep Aràgo (Bravec 1er class). 6 + 5 = 11 punts
2on. @Serra (Walkner 3er class). 4 punts
3er. @Xavi Canyo (Sunderland 11e class). 2 punts.


Classificació Final Porra Dakar 2021. Després de la 12ª etapa.

1er. @Pep Aràgo 31 punts. (2 + 4 + 4 + 6 + 4 + (6 + 5)) (On son els icones amb l ampolla de cava...????? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: )

2on. @Xavi Canyo 23 punts. (4 + 2 + 0 + 4 + (6+5) + 2)
3er. @Serra 21 punts. (0 + (6+5) + 6 + 0 + 0 + 4)

Un plaer haver invertit aquestes estones amb vosaltres....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y)(y)(y)(y)(y)(y)

Salut i a per la següent....!!!!!! (y)(y)(y)(y):cool::cool::cool:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bueno.... colla de loosers.... saludeu al guanyador de la porra, no......???????? :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Resultat de l etapa 12:

1er Bravec
2on Benavides
3er Walkner
4t Howes
5e Sanders
...
11e Sunderland


Classificació Porra Dakar 2021. 12ª Etapa

1er. @Pep Aràgo (Bravec 1er class). 6 + 5 = 11 punts
2on. @Serra (Walkner 3er class). 4 punts
3er. @Xavi Canyo (Sunderland 11e class). 2 punts.


Classificació Final Porra Dakar 2021. Després de la 12ª etapa.

1er. @Pep Aràgo 31 punts. (2 + 4 + 4 + 6 + 4 + (6 + 5)) (On son els icones amb l ampolla de cava...????? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: )

2on. @Xavi Canyo 23 punts. (4 + 2 + 0 + 4 + (6+5) + 2)
3er. @Serra 21 punts. (0 + (6+5) + 6 + 0 + 0 + 4)

Un plaer haver invertit aquestes estones amb vosaltres....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y)(y)(y)(y)(y)(y)

Salut i a per la següent....!!!!!! (y)(y)(y)(y):cool::cool::cool:
Felicitats nano
No em veia guanyador però volia passar en Xavi casum l olla...!
Salut!!! Quan això estigui permès obrim el cava!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Felicitats Pep(y);), ha estat força divertit tindre aquests sans "piques" amb tu i en Serra. Amb lo que m'agrada tocar els pebrots he xalat força.

Per quan comenci el Mundial de Moto GP haurem de repetir i aveure si s'apunta algú més.

De pas fes un reglament més senzill, al igual que amb l'errada d'en Barreda sospito el vas fer ben complicat, perquè els altres participants no entenguessin res i així no poguessim impugnar el resultat :LOL::ROFLMAO:

Respecte a tema Barreda la resposta pot ser tant sencilla com veure si l'any vinent sehgueix amb Honda o no, una ruptura de relacions, aclariria força les coses.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Felicitats Pep(y);), ha estat força divertit tindre aquests sans "piques" amb tu i en Serra. Amb lo que m'agrada tocar els pebrots he xalat força.

Per quan comenci el Mundial de Moto GP haurem de repetir i aveure si s'apunta algú més.

De pas fes un reglament més senzill, al igual que amb l'errada d'en Barreda sospito el vas fer ben complicat, perquè els altres participants no entenguessin res i així no poguessim impugnar el resultat :LOL::ROFLMAO:

Respecte a tema Barreda la resposta pot ser tant sencilla com veure si l'any vinent sehgueix amb Honda o no, una ruptura de relacions, aclariria força les coses.
Et dic el mateix que a en @Serra... birra pendent...!!! (y) (y)

La "putada" del reglament va venir pel tema de no escollir els pilots repetits.... no s em va venir al cap cap forma més simple on restés garantida l igualtat d oportunitats, tenint en compte les poques opcions reals d escollir pilots diferents... Evidentment, tot és millorable... ;)

De cara a MotoGP ja pots contar que podem muntar una porra que dongui més emoció al tema.... :LOL::LOL::LOL::LOL:

Del que dius d en Barreda, aquest any acaba contracte amb Honda i ja es comentava abans del Dakar que el seu futur era a un altre marca (deien Husqvarna) o que potser deixaria el tema rallyes... Ja vurem per on surt el sol...
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
La "putada" del reglament va venir pel tema de no escollir els pilots repetits.... no s em va venir al cap cap forma més simple on restés garantida l igualtat d oportunitats, tenint en compte les poques opcions reals d escollir pilots diferents... Evidentment, tot és millorable... ;)
Tranquil, si tu l''entens ja m'està bé i ademés és una juguesca, l'important és passar una bona estona, no per guanyar o perdre, el comentari era la última pueta per fer la conya. Tinc el defecte que hem foto de tot, soc molt de la broma.

Així que per si un cas i per evitar malentesos que ja m'ha passat algun cop, si poso emoji darrere de :) o :rolleyes:) és que estic fent broma
 
Última edició:
  • Haha
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tot just ho vaig veure ahir al vespre.... (y)(y)

Ja riurem una estona amb aquesta "tropa" pq si poden assolir el possar el tema en marxa l Isaac, en Charly i en Martín Solana, la diversió està assegurada... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Els seguirem d aprop....;)
Diversió sí, però creus que acabaran?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Diversió sí, però creus que acabaran?
Bueno... bueno... Aquets tenen els ous pelats de fer rallyes, i estàn força acostumats a dormir poc i fer el "fabrike" ells mateixos...
A la categoria Originals by Motul, que van sense assistència, ho veig força bé el que puguin acabar el rally, si no s els hi para el cap donant gas a les cronos...
Per descomptat, el que menys "confiança" em dona és l Isaac... S escaldufa massa ràpid i si no porta el cap molt fred, farà algun bon resultat però té tots els números de "palmar" abans de temps....

Ja farem una "porra" només per ells, però jo apostaria clarament per que en Charly acabarà devant de l Isaac i d en McMartin, si es que aquest també s agafa a anar hi... ? ? ?
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Edmond i Serra
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bueno... bueno... Aquets tenen els ous pelats de fer rallyes, i estàn força acostumats a dormir poc i fer el "fabrike" ells mateixos...
A la categoria Originals by Motul, que van sense assistència, ho veig força bé el que puguin acabar el rally, si no s els hi para el cap donant gas a les cronos...
Per descomptat, el que menys "confiança" em dona és l Isaac... S escaldufa massa ràpid i si no porta el cap molt fred, farà algun bon resultat però té tots els números de "palmar" abans de temps....

Ja farem una "porra" només per ells, però jo apostaria clarament per que en Charly acabarà devant de l Isaac i d en McMartin, si es que aquest també s agafa a anar hi...

Voleu dir que no contractaran alguna asistencia.....tipus FN speed.....


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Voleu dir que no contractaran alguna asistencia.....tipus FN speed.....


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El tema ha canviat molt des de que vaig publicar això.... ???
El q si q segueix en peus és que faram Original's by Motul (Males Moto)... Per tant, van sense assitència... Per ara....
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
El pelut de FN els farà d asistencia pirata……???????
Per ara no els ha fet ni cas....!!!!
Vaig fer la subscripció al grup oficial de supporters i estic al dia de les "interioritats" del team... Per ara no han aconseguit que els vingui a donar quatre directrius referents al manteniment de les 450 rally, encare que sembla ser que tard o d hora, caurà..... ? ? ?
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Estat
Tancat per a noves respostes.
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mr_pointer DAKAR 2024 Competició 4
Pep Aràgo Competició Dakar 2022 Competició 21
perlanegraviajes Viatge a Dakar MotoVlogs propis 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Roger X-ADV Informació Crom Ride 2021 Crom Ride 195
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars