• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Sense Covid Road

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola Jordi, he estat buscant informació d'aquesta ruta però no m'aclareixo, on pots buscar la informació? i apuntar-te?
Moltes gràcies i gasss! ?️ ;)
@Carmeta el enllaç que t'ha passat @1nanu és correcte, però crec que la inscripció es va tancar el 30/4... Pensa que originalment això era per Novembre 2020 però s' ha anat aplaçant. Del forum en principi hi anem uns quants. Potser hi ha algú que no pot el proper 19/6 . Si es així em penso que et pot cedir el dorsal...en tot cas parlant amb la organització...
Salut i gasss!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Carmeta
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaaa!!

Doncs jo sóc un que passarà 2 nits a Valls, la del divendres i la del dissabte. A part de la ruta, miraré de fer una mica de turisme i gaudir de la gastronomia !!!

La dona i jo estarem al Hotel Félix ambdues nits, només dormir i així poder anar x lliure pels àpats...

Per cert, no sé veure el lloc on s'ha d'anar per recollir dorsals i entrega de la documentació....

Teniu cap link del lloc, hora i què cal portar?

Gràcies !!!
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holaaaaaa!!

Doncs jo sóc un que passarà 2 nits a Valls, la del divendres i la del dissabte. A part de la ruta, miraré de fer una mica de turisme i gaudir de la gastronomia !!!

La dona i jo estarem al Hotel Félix ambdues nits, només dormir i així poder anar x lliure pels àpats...

Per cert, no sé veure el lloc on s'ha d'anar per recollir dorsals i entrega de la documentació....

Teniu cap link del lloc, hora i què cal portar?

Gràcies !!!
Encara no han posa't res que jo sàpiga.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!

Que casi que hi som a Valls!! Jajajaja !!

Bé, ja han publicat els tracks de la ruta: hi ha 4, 2 pel matí i 2 per la tarda: https://www.senselimits.es/es/rutas-en-moto/

Sembla que han fet 2 per a qui vulgui fer uns quants kms més: una de curta i altra de llarga, tant al matí com a la tarda.

He preguntat per wasap com va això de curta i llarga i diuen que podem fer les que vulguem:

- 2 curtes, al matí i tarda,
- 2 llarques, al matí i tarda,
- 1 curta 1 llarga, com vagi millor.

La previsió del temps no és gaire bona... Donen pluja dissabte i diumenge...

Bé, a veure si ens trobem a Valls a la ruta i per fer una birreta quan acabi !!

Fins aviat !!!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Holaaaaa !!

Que casi que hi som a Valls!! Jajajaja !!

Bé, ja han publicat els tracks de la ruta: hi ha 4, 2 pel matí i 2 per la tarda: https://www.senselimits.es/es/rutas-en-moto/

Sembla que han fet 2 per a qui vulgui fer uns quants kms més: una de curta i altra de llarga, tant al matí com a la tarda.

He preguntat per wasap com va això de curta i llarga i diuen que podem fer les que vulguem:

- 2 curtes, al matí i tarda,
- 2 llarques, al matí i tarda,
- 1 curta 1 llarga, com vagi millor.

La previsió del temps no és gaire bona... Donen pluja dissabte i diumenge...

Bé, a veure si ens trobem a Valls a la ruta i per fer una birreta quan acabi !!

Fins aviat !!!
???

L'altre dia comentàven al Discord sobre la ruta en @cargols2rodes , en @jordiTR63 i @1nanu, i parlaven sobre els companys que hi assistiríeu. D'aquesta manera doncs sembla que en sou 4. Ja explicareu que tal l'experiència!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
???

L'altre dia comentàven al Discord sobre la ruta en @cargols2rodes , en @jordiTR63 i @1nanu, i parlaven sobre els companys que hi assistiríeu. D'aquesta manera doncs sembla que en sou 4. Ja explicareu que tal l'experiència!
Hola Roger,

En @Herman també hi s'hi apunta. Pasarà 2 nits al Félix com nosaltres. De fet, ell va iniciar el fil !!!

En principi no coincidim en el viatge per venir a Valls per horaris de feina però comptem trobar-nos per fer un toc al vespre. Esperem que si !!

Aprofito per comentar que la dona i jo estarem cap al migdia a Valls. Si de tots aquests que esteu a la vora voleu fer quedar la tarda del divendres per coneixer cares, motos, opcions de ruta i riure una estona, seria genial !!

Vinga, a veure si divendres també ens trobem i ja rodem dissabte !!
 
Última edició:
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Hola Roger,

En @Herman també hi s'hi apunta. Pasarà 2 nits al Félix com nosaltres. De fet, ell va iniciar el fil !!!

En principi no coincidim en el viatge per venir a Valls per horaris de feina però comptem trobar-nos per fer un toc al vespre. Esperem que si !!

Aprofito per comentar que la dona i jo estarem cap al migdia a Valls. Si de tots aquests que esteu a la vora voleu fer quedar la tarda del divendres per coneixer cares, motos, opcions de ruta i riure una estona, seria genial !!

Vinga, a veure si divendres també ens trobem i ja rodem dissabte !!
Jo l'any passat si que tenía reserva feta al Felix, però al cancel•lar-se em van tornar els cèntims i aquest any al final he decidit anar-hi el mateix dissabte i tornar, també, dissabte.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola Roger,

En @Herman també hi s'hi apunta. Pasarà 2 nits al Félix com nosaltres. De fet, ell va iniciar el fil !!!

En principi no coincidim en el viatge per venir a Valls per horaris de feina però comptem trobar-nos per fer un toc al vespre. Esperem que si !!

Aprofito per comentar que la dona i jo estarem cap al migdia a Valls. Si de tots aquests que esteu a la vora voleu fer quedar la tarda del divendres per coneixer cares, motos, opcions de ruta i riure una estona, seria genial !!

Vinga, a veure si divendres també ens trobem i ja rodem dissabte !!
La dona i jo venim de les garrigues, uns 50km més o menys. Com Antonio @1nanu tot al mateix día, això sí, a la tarda birra.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones !!

Doncs demà ja concretarem on podem trobar-nos abans de la sortida, i fem un café plegats abans de començar la ruta si us sembla bé i la fotillo de rigor de riders i motos plegats.

I al acabar, birreta i tapa !!!
I foto de comiat, faltaria més...
Jajajaja !!


Suposo que heu vist que el recorregut pel matí el fan per la serrelada de Prades, sigui curt o llarg, i a la tarda per Riera de Gala / Torre de Puiglloret / Albiol....

És la millor forma de fer els itineraris o els podem fer al reves? És a dir, és millor fer a la tarda el que ells proposen al matí?

Què opineu?
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Perfecte.

Així és. Al principi deixaven llibertat per triar tu mateix el tram que volies fer al matí i a la tarda. Però en el Youtube que van enviar l'altre dia, ja van dir que per tema de quantitat de personal als controls, ho havíen canviat.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon diaaaa !!

Res, només volia saber quin tipus de GPS fareu servir per la ruta....

Tal com un vaig comentar fa un temps, he fet servir el GPS Viewer PRO (Android) per seguir algun track .gpx, però aquest any també participo a la Motovolta i crec que ells recomenaven l'apk Oruxmaps GP (Android). Ambues tenen versió free i de pagament, però les "he trobat casualment amb la paid mod per internet" i tot just avui he obert el track llarg del matí amb l'Oruxmaps GP i fa molt bona pinta. Ara falta veure com hi anirà....

Per la resta, he instalat una altra "mod version" de TOM TOM GO (Android) al telefon per als trajectes llargs ja que dona info molt precisa de radars i de velocitats.... M'agrada la interface més que la del Google Maps. Qüestió de gustos, oi?

Va, amb quin sistema i aplicació seguireu el track?

I quines rutes fareu, les curtes o les llargues?
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bon diaaaa !!

Res, només volia saber quin tipus de GPS fareu servir per la ruta....

Tal com un vaig comentar fa un temps, he fet servir el GPS Viewer PRO (Android) per seguir algun track .gpx, però aquest any també participo a la Motovolta i crec que ells recomenaven l'apk Oruxmaps GP (Android). Ambues tenen versió free i de pagament, però les "he trobat casualment amb la paid mod per internet" i tot just avui he obert el track llarg del matí amb l'Oruxmaps GP i fa molt bona pinta. Ara falta veure com hi anirà....

Per la resta, he instalat una altra "mod version" de TOM TOM GO (Android) al telefon per als trajectes llargs ja que dona info molt precisa de radars i de velocitats.... M'agrada la interface més que la del Google Maps. Qüestió de gustos, oi?

Va, amb quin sistema i aplicació seguireu el track?

I quines rutes fareu, les curtes o les llargues?
Jo vaig fer la Rider amb el Calimoto i em va funcionar prou bé. Ja tinc els tracks instal·lats al móbil. En principi els llargs, ara que ho penso instal•laré el curt de la tarda per si hagués de retallar.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
J.M Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus! Suport entre companys 9
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
MarcG Esdeveniment Sense Limit 2022 Sense Límits 50
Xavi Canyo Sense moto una temporada Suport entre companys 17
perlanegraviajes Estambul sense moto... MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos La “MOTO” sense CARNET‼️ MotoVlogs propis 0
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 12: Viatjant en moto: SENSE POR MotoVlogs propis 1
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 11: Viatjant en moto: SENSE TECNOLOGIA MotoVlogs propis 0
elbarbasenmoto Vídeos 2a Quedada Benelli Motoroc Part 2 - Sense caigudes no és OFF-ROAD MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest El casc sense cops amb The Frog MotoVlogs propis 4
Roger Aplicacions d’interès per si sortim de ruta sense companyia Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Qim44 Vídeos Com aixecar la moto sense cavallet Mecànica de motos i recopilatoris 5
Roger X-ADV Dubte M'he quedat sense pinlock? Espai de debat 2
Roger X-ADV Dubte Com retirar protector de dipòsit sense malmetre la pintura? Espai de debat 4
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Nikokaos Ruta en moto Sortida per Girona provincia (fase 2 del Covid-19) Rutes en moto 10
mr_pointer Esdeveniment EutichesBook On-Road 2024 Eutichesbook 0
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
racingdeibit Crònica sadernes-llança off road transpi Cròniques sobre motociclisme 7
mr_pointer Ruta en moto Eutiches On-Road 2022 Eutichesbook 8
Arge Opinió Off road/pics negres i motorrakas Espai de debat 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques sobre motociclisme 11
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Pep Aràgo Consells Sistemes de navegació On i Off Road Trail en moto 7
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Rutes en moto amb Road Super Travel Negocis motoristes del territori català 3

Fils similars