• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Off Topic READY TO FRAUD

H

hktor_troya

Nouvingut
26 Set 2020
3
9
Premis
1
Hola, des del dia 19 d'abril tinc la moto KTM 790 Adventure R desballestada al taller, és de l'any 2019 i només porta 19000km.
Va deixar de funcionar i no arrencava i després de mes i mig em diuen que s'ha espatllat el motor, cilindres, arbre de lleves, culata, camises, pistons, etc. i que KTM Espanya renuncia a la garantia perquè en el manual posa en el punt 2.1 que si es fa ús per camp pot ser necessari utilitzar una protecció per al filtre d'aire.
Als 15000km vaig portar la moto a fer la revisió, i en cap moment el concessionari Parcerisas de Lleida em va comentar res d'aquesta protecció per al filtre, amb la qual cosa entenc que el meu concessionari autoritzat KTM no va realitzar correctament el seu treball, passant per alt la revisió del filtre d'aire. Ara, ells em diuen que han lluitat tot el possible, però que KTM Espanya no els autoritza la reparació de la meva motocicleta i ja m'han passat el pressupost: 3300 euros.
Com pot ser que no s'adonessin que a través del filtre entrava pols en el motor? Tampoc es van adonar que el filtre d'aire estava massa brut? Potser no li van donar la importància que li haurien d'haver donat a aquests factors.
A més, tinc companys amb el mateix model de moto i quan van saber això de la meva avaria van anar a preguntar al concessionari Parcerisas per aquesta protecció de filtre d'aire, i no van saber que contestar-los i, lògicament, no els van donar cap solució.
A més, amb el que sé de mecànica i per mecànics amb els quals he consultat, m'estranya molt que el cigonyal i l'arbre de lleves hagin estat danyats en aquesta avaria ja que per aquestes parts no passa l'aire ni per tant la pols que en teoria ha avariat la meva motocicleta.
Amb aquest escrit no pretenc ser victimista, ni cremar la marca KTM, només espero que el meu cas serveixi per a evitar que a vosaltres us passi el mateix.
Una salutació, Héctor
 

Adjunts

  • 5.jpeg
    5.jpeg
    602,8 KB · Visites: 93
  • 6.jpeg
    6.jpeg
    315,9 KB · Visites: 76
  • 7.jpeg
    7.jpeg
    474,5 KB · Visites: 78
  • contestacion KTM España 1.jpeg
    contestacion KTM España 1.jpeg
    212,9 KB · Visites: 96
  • contestacion KTM España 2.jpeg
    contestacion KTM España 2.jpeg
    202 KB · Visites: 87
  • contestacion KTM PARCERISAS LLEIDA.jpeg
    contestacion KTM PARCERISAS LLEIDA.jpeg
    54,2 KB · Visites: 82
  • manual 2.1.jpeg
    manual 2.1.jpeg
    139,1 KB · Visites: 74
  • presupuesto KTM PARCERISAS LLEIDA.jpg
    presupuesto KTM PARCERISAS LLEIDA.jpg
    192,5 KB · Visites: 71
  • 9.jpeg
    9.jpeg
    581,7 KB · Visites: 74
  • 10.jpeg
    10.jpeg
    571,2 KB · Visites: 72
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Ostres que fort !!!
Portant la moto al concessionari oficial, entenc que no has de saber quina protecció posar al filtre ni històries ... que per això al portes al concesionari oficial.

Ells si que ho han de saber.

Espero que tot això surti bé , que KTM espanya s'ho repensi i la garantia t'ho cobreixi.

Fas bé de posar-ho pels fòrums, es l'única manera que tenim de fer una mica" de mal" a aquestes grans empreses.

Sort
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Ànims @hktor_troya !! Espero que el tema acabi en bon port, perquè tot i que el manual ho especifica... Fent totes les revisions a casa oficial quan toca, la garantia ho hauria de cobrir, i sinó el concessionari, per haver-la espifiat a les revisions... Presió a les xarxes!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola, des del dia 19 d'abril tinc la moto KTM 790 Adventure R desballestada al taller, és de l'any 2019 i només porta 19000km.
Va deixar de funcionar i no arrencava i després de mes i mig em diuen que s'ha espatllat el motor, cilindres, arbre de lleves, culata, camises, pistons, etc. i que KTM Espanya renuncia a la garantia perquè en el manual posa en el punt 2.1 que si es fa ús per camp pot ser necessari utilitzar una protecció per al filtre d'aire.
Als 15000km vaig portar la moto a fer la revisió, i en cap moment el concessionari Parcerisas de Lleida em va comentar res d'aquesta protecció per al filtre, amb la qual cosa entenc que el meu concessionari autoritzat KTM no va realitzar correctament el seu treball, passant per alt la revisió del filtre d'aire. Ara, ells em diuen que han lluitat tot el possible, però que KTM Espanya no els autoritza la reparació de la meva motocicleta i ja m'han passat el pressupost: 3300 euros.
Com pot ser que no s'adonessin que a través del filtre entrava pols en el motor? Tampoc es van adonar que el filtre d'aire estava massa brut? Potser no li van donar la importància que li haurien d'haver donat a aquests factors.
A més, tinc companys amb el mateix model de moto i quan van saber això de la meva avaria van anar a preguntar al concessionari Parcerisas per aquesta protecció de filtre d'aire, i no van saber que contestar-los i, lògicament, no els van donar cap solució.
A més, amb el que sé de mecànica i per mecànics amb els quals he consultat, m'estranya molt que el cigonyal i l'arbre de lleves hagin estat danyats en aquesta avaria ja que per aquestes parts no passa l'aire ni per tant la pols que en teoria ha avariat la meva motocicleta.
Amb aquest escrit no pretenc ser victimista, ni cremar la marca KTM, només espero que el meu cas serveixi per a evitar que a vosaltres us passi el mateix.
Una salutació, Héctor
Bona tarda Héctor! No he vist el teu fil fins ara degut a que aquesta secció de companys, per privacitat, la teníem apartada de la primera línia de visualització de continguts.

Sento la teva experiència amb la firma taronja, i de fet no ets el primer company afectat. En @Sal919 es va haver de desfer de la deva 790 d'emprés de portar la moto gripada sense adonar-se'n, essent força nova, i sense que al concessionari li sabessin donar cap explicació. Ara li comento per Instagram a veure si pot passar a explicar la seva experiència.

Vols que difonguem a xarxes el teu cas?

Salut i ànims!
 
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Doncs, si... Tal com diu @Roger vaig desfer-me de la meva 790 adventure al voltant de la Setmana Santa. La vaig portar per a la revisió dels 30.000 km amb uns 27k. En el moment de fer el reglatge de vàlvules em van trucar i van dir que la moto era gripada. Els vaig demanar explicacions de la raó de perquè una moto nova, amb les revisons al dia, que no ha fet camp, no ha passat de les 6.000 r.p.m. i està limitada al A2 (meitat de potència) ha gripat.

El taller no sabia contestar i al final hem van dir que es deu a a la mala qualitat dels materials. En el moment que s'han deixat de fabricar a Àustria aquestes motos han començat a sorgir problemes. Van dir que aquest problema ja el presentava la 790 duke (comparteixen motor), però com a la deslocalització de la seva fabriació, s'ha accentuat aquesta greu avería. La meva, va ser de les primeres 790 en fer la revisió, però hem van dir que en aquell moment sabien d'altres 4 casos a l'Estat Español de 790 que els había passat el mateix.

En el meu cas, la moto va entrar al taller sense pèrdua de potència alguna ni sorolls (amenaça fantasma) i ho van descobrir en obrir. L'arbre de levas començava a gripar i fucionar-se i una vàlvula era esquerdada on em van esenyar les esquirles d'aquesta. Un perill!
Tota la reparació va entrar per garantía degut a les condicions de la meva moto (moto nova, amb les revisons al dia, que no ha fet camp, no ha passat de les 6.000 r.p.m. i està limitada al A2) i que el taller va testificar que no he realitzat cap modificació degut a no tindre coneixements mecànics (és cert, no em se ni les mesures dels meus pneumàtics) i que era impossible que haguera fet un mal ús de la moto.

Degut a la ruptura d'estocs, van trigar casi 2 mesos en tindre els materials per a reparar la moto. En el moment que la garantí fou tramitada, els vaig dir que la moto era per ells, me la compraven i ja em busque una altra. Així va ser i en el moment que va ser reparada la van comprar i al cap d'un altre mes, he adquirit una Africa Twin 1.000 del 2018...

Paral·lelament, el taller en vore que la volia vendre, hem va aconsellar que gaudira de la garantía ampliada (4 anys en total) i quan faltara 2 mesos que la venguera... Resposta nefasta sota la meva opinió.

I aquesta és la meva història amb KTM... La vaig disfrutar fins els 27K en aquell moment... Vaig vore problemes i mai més tornaré a KTM. Tindre una KTM és una de les coses que s'ha de fer a la vida com escriure un llibre o plantar un arbre... Jo, ja puc treure de la llista tindre una KTM...

Ara, he provat el món Honda... I entenc la raó de dir... Honda, és Honda.
 
  • Like
Reaccions: Serra
H

hktor_troya

Nouvingut
26 Set 2020
3
9
Premis
1
Bona tarda Héctor! No he vist el teu fil fins ara degut a que aquesta secció de companys, per privacitat, la teníem apartada de la primera línia de visualització de continguts.

Sento la teva experiència amb la firma taronja, i de fet no ets el primer company afectat. En @Sal919 es va haver de desfer de la deva 790 d'emprés de portar la moto gripada sense adonar-se'n, essent força nova, i sense que al concessionari li sabessin donar cap explicació. Ara li comento per Instagram a veure si pot passar a explicar la seva experiència.

Vols que difonguem a xarxes el teu cas?

Salut i ànims!
Molt bones! sisi no dubtis en difondre-ho i si pots comenta-li al company afectat. Moltissimes gràcies ;)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques sobre motociclisme 8

Fils similars