• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa

cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Salut companys, teníem un viatge preparat per al proper juliol que ens anava a portar a la Costa Blava, Cinqueterre, a l'Stelvio, Àustria, Lietchstestein i tots els ports importants dels Alps Suïssos ... però entre dates, vaccins, restriccions, quarantenes .... hem decidit posposar l'ho.... aquest any, a la fi ens anirem el dia 3 de Juliol cap a Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa .... a part de Pics d'Europa, quines rutes o llocs em recomaneu com a imprescindibles? S'agraeix qualsevol aportació ... ja tenim uns quants llocs .... però millor que sobri, que no pas que falta. Gràcies a tots per endavant.
 
  • Like
Reaccions: Serra i mushu903
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Ostres!! Pillo lloc per aqui que amb la parella farem les dues primeres d'agost una ruta similar pero sense passar per portugal i baixant cap a Andalucía desde Galicia i pujada similar passant per Valencia cap a Bcn
 
  • Like
Reaccions: mushu903
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Quina llàstima @cesarserpi Jo segueixo pensant en anar-hi!
Be, es una llestima, pero... será l' any vinent... es que aquest any, impossible per les restriccions, sense vaccí, no podem fer pcr, perque no ens serveix per temps, i a Suissa tindriem que fer quarentena... i una altra PCR per entrar a França desde Suissa... tot un merder.... i fa segles que no vaig per les espanyes... així, que no crec que em faci gaire mal... jejejej
 
  • Like
Reaccions: Serra
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Be, es una llestima, pero... será l' any vinent... es que aquest any, impossible per les restriccions, sense vaccí, no podem fer pcr, perque no ens serveix per temps, i a Suissa tindriem que fer quarentena... i una altra PCR per entrar a França desde Suissa... tot un merder.... i fa segles que no vaig per les espanyes... així, que no crec que em faci gaire mal... jejejej
Hola! Actualment a suissa si vens d'espanya no es obligatori quarantena, si portes PCR negatiu amb un limit de 72h previ a l'entrada!

Només es obligatori per els seguents paisos:

Si que es veritat però que hauríeu de gestionar diverses PCR durant el trajecte.. bueno es un poc més lios i cal més planificació...

Jo de moment em plantejo fer quelcom semblant per la primera d'Agost!
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Hola! Actualment a suissa si vens d'espanya no es obligatori quarantena, si portes PCR negatiu amb un limit de 72h previ a l'entrada!

Només es obligatori per els seguents paisos:

Si que es veritat però que hauríeu de gestionar diverses PCR durant el trajecte.. bueno es un poc més lios i cal més planificació...

Jo de moment em plantejo fer quelcom semblant per la primera d'Agost!
Hola, es que es molt merder... sortiem de Barcelona cap a la costa blava, sis dies, es a dir, tindríem que fer PCR a França per entrar a Italia, després entra a Suissa, serviria la mateixa al limit de temps... pero per entrar a Austria, tornemi, una altra pcr feta a Suissa, que ens serviria, pero al tornar a entrar a Suissa, ja en faría falta una altra... i després de fer la ruta dels ports dels Alps, una altre Pcr per tornar a entrar a França... al final 5 pcr... tenin en compte que ens moviem amb un presupost de 4500/5000€, i contant uns 100 i pico per pcr... son uns 1000 mes, només per pcr.... l' any que ve será...
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Al final, ja tenim definit el viatge i será una mica mes curtet, sortida de Capellades (Barcelona) cap a Sant Sebastia el día 4 de juliol, Bilbao, Santander, Gijón, Un parell de dies a Cangas d' Onis per fer rutes per Pics d' Europa i voltants, d' allí a Segovia a menjar... després un parell de dies per Madrid, per veure cosetes i museu, de Madrid a Terol per fer la ruta del silenci i cap a casa... que tres o cuatre dies despres, cuant el meu fill torni a la feina, martxo amb la dona cap a la Catalunya nord uns dies mes... Si algú s' engresca i coincideix datas o trajecta i vol que rodem junts... cap problema i mes alegria... no anem fent carreres.... una Yamaha Stratoliner i una Pan european
 
  • Like
Reaccions: Roger

Fils similars