• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Crom Ride 2021

Afegit al Calendari 03-07-21

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tant l'A com el B són xulos a nivell de paisatges! A nivell de conducció el B és més bo.

Avui he fet el tram 6 i hi havia 2 revolts amb molta terra i gravilla sobre l'asfalt , no se si per algú això compta com a off road...
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,
Us paso la visualització web dels trams que tinc carregats a l’app scenic-moto, un cop corregitdes les desviacions que no es van carregar directament. Ara coincideix la navegació amb els tracks.
Per si li serveix a algú/na.
Fins aviat.

CromRide 2021
PC Girona-Fontajau
PC Port de la Selva
PC Camprodon
PC Alp
PC Ripoll
PC Sant Hilari Sacalm
PC Girona-Fontajau


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Hola,
Us paso la visualització web dels trams que tinc carregats a l’app scenic-moto, un cop corregitdes les desviacions que no es van carregar directament. Ara coincideix la navegació amb els tracks.
Per si li serveix a algú/na.
Fins aviat.

CromRide 2021
PC Girona-Fontajau
PC Port de la Selva
PC Camprodon
PC Alp
PC Ripoll
PC Sant Hilari Sacalm
PC Girona-Fontajau


Sent from my iPhone using Tapatalk
No coneixia aquesta App. És posible que només sigui per iphone?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Arge

Arge

Rodant
30 Ago 2020
53
154
Premis
12
Bona nit,
Faig la Crom per primer cop, de fet es el primer cop que faig una ruta tan llarga.
Algún consell per una novata hipernerviosa??
?

Bona nit,
Faig la Crom per primer cop, de fet es el primer cop que faig una ruta tan llarga.
Algún consell per una novata hipernerviosa??
?
(Pero amb ganes de viure l’experiència)
Disfrutar bàsicament...! Amb L' emoció de divendres a fontajau i l'acompanyament motero no tindras cap dubte que estas al lloc correcte..per la resta gaudeix de cada revolt!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bona nit,
Faig la Crom per primer cop, de fet es el primer cop que faig una ruta tan llarga.
Algún consell per una novata hipernerviosa??
?
(Pero amb ganes de viure l’experiència)
Hola Carme, Penso que ho més important és anar amb calma però sense pausa. O sigui, parar ho menys possible, i quan es para xerrar poc, perquè a la que et descuides fas una aturada de 30-40 minuts, enlloc de 10 minuts, i com que cal fer unes quantes, el temps va sumant. Altre és que facilitis l'avançament als que venen ràpids pel darrera; cadascú hem d'anar al nostre ritme, que és com més s'avança i ens cansem menys. Tranquilitat, les pauses necessàries, però ho més curtes possibles. Espero que et serveixi per treure els nervis ;-) Vinga, que segur que ho passes molt bé!
PD Per a mi aquests esdeveniments són és la excusa perfecta per estar tot el dia a sobre de la moto :)
 
Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Moltíssimes gràcies a tots!!!
Vaig amb un grup de Mataró per això no puc venir a sopar pero segur que hi haurà mes!!!
Ens veiem a Girona ?
 
  • Like
Reaccions: Serra
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Hola,
Us paso la visualització web dels trams que tinc carregats a l’app scenic-moto, un cop corregitdes les desviacions que no es van carregar directament. Ara coincideix la navegació amb els tracks.
Per si li serveix a algú/na.
Fins aviat.

CromRide 2021
PC Girona-Fontajau
PC Port de la Selva
PC Camprodon
PC Alp
PC Ripoll
PC Sant Hilari Sacalm
PC Girona-Fontajau


Sent from my iPhone using Tapatalk
M'he copiat un tros del 1er sector al calimoto, (Foixà - Vilajuïga) per fer-lo per lliure i donar-vos ànims.
Gràcies @jamar per compartir-ho.
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Moltíssimes gràcies a tots!!!
Vaig amb un grup de Mataró per això no puc venir a sopar pero segur que hi haurà mes!!!
Ens veiem a Girona ?
De Matarò? Nosaltres pugem desde Caldetes pero fem nit a Girona. Vaig trobar un hotel que crec serà correcte per dormir i poder-nos dutxar, no em cal piscina ni que tingui restaurant.
Per aquest preu val la pena estalviar-te els kilómetres extra de sortir de lluny.

Captura de pantalla 2021 06 30 a las 112651
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
De Matarò? Nosaltres pugem desde Caldetes pero fem nit a Girona. Vaig trobar un hotel que crec serà correcte per dormir i poder-nos dutxar, no em cal piscina ni que tingui restaurant.
Per aquest preu val la pena estalviar-te els kilómetres extra de sortir de lluny.

Veure l'arxiu adjunt 4135
el preu està molt bé, jo també vaig des de Mataró i a l'hotel Ibis, ens veiem demà
 
  • Like
Reaccions: Serra i Mario G.
munneco

munneco

Cul quadrat
9 Jul 2020
69
207
Premis
6
Pregunta tonta… porto una estona buscant, pero no trobo res respecte al proces d’acreditacio i recollida de dorsal… hem de portar res???
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Esdeveniment Crom Ride 2023 Crom Ride 40
Fran Mataró Esdeveniment Crom Ride 2022 Crom Ride 125
Roger Crònica Crom Ride 2017: Superant les expectatives i el mal temps! Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Ruta en moto Organització i assistència a la CROM RIDE Rutes en moto 0
Nikokaos POLLO CON PAPAS RIDE (Mini ruta nocturna) Sortides anteriors 12
Roger Distinguished Genleman’s Ride a Girona! Sortides anteriors 2
jordiTR63 Crònica 16-08-2020 : Early morning ride Cròniques sobre motociclisme 0
S Intercom SENA Linkin Ride Pal 3. Espai de debat 11
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
Gas a fons Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021 Formació motorista 6
JCThorgal Ruta en moto Navarider 2021 Rutes en moto 5
J Motobeach festival 2021 Rutes en moto 2
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
mushu903 Ruta en moto Estrenant la TRK 502 X - Alps 2021 Rutes en moto 9
Serra Crònica Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu Cròniques sobre motociclisme 11
Tranquil Ruta en moto Transpirenenca juliol 2021 Cròniques sobre motociclisme 29
Nikokaos Rodibook 2021 Rodibook 68
jordiTR63 Crònica Ruta Mototurística Valls 2021 - Crònica Cròniques sobre motociclisme 7
pepprats Sopar Pre-CromRide 2021 Crom Ride 37
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Roger Anàlisis-Comparativa Moto Guzzi V85 TT 2021 Anàlisi de productes 2
Roger Crònica MV Agusta Turismo Velocce 2021 Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Pep Aràgo Competició MotoGP 2021 Competició 5
Serra Ruta en moto Alps estiu 2021: somni d'una nit d'estiu? Rutes en moto 74
Roger Informació Informació Oficial Mobilitat 15 de març 2021 Rutes en moto 5
Pep Aràgo Competició Porra MotoGP 2021 Competició 356
Roger X-ADV Vídeos Yamaha TMAX 2021 20è aniversari Un Cafè Ràpid 4
Serra Ruta en moto Titan Road 2021 Rutes en moto 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
Xavi Canyo Competició Multiporra DAKAR 2021 Competició 147
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Erik Ruta en moto Motovolta 2021 Rutes en moto 1
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3

Fils similars