• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Quebrantabook'21

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones,
Hi ha algu k la faci aquest dissabte?
3er finde de ruta, i una altra vegada kilometrada x disfrutar dun dia de ruta. Per ja se sap, "sarna con gusto no pica" (no se com es diu en.català, jeje)
Tinc una pregunta, la samarreta conmemorativa la donen al recollir el dorsal?
Salut i gas
 
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Bones,
Hi ha algu k la faci aquest dissabte?
3er finde de ruta, i una altra vegada kilometrada x disfrutar dun dia de ruta. Per ja se sap, "sarna con gusto no pica" (no se com es diu en.català, jeje)
Tinc una pregunta, la samarreta conmemorativa la donen al recollir el dorsal?
Salut i gas
Bones!!!

Per aqui un que la fa, segons em van dir l'altre dia per Instagram ens donaran track el dia 14.

I imagino que la samarreta es donara juntament amb dorsal i verificacions
 
  • Like
Reaccions: MarcG
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Sortim de la selva cap a pont de Suert.
Aprogitarem a fer algo d rutilla passant per Camarasa i Tremp.
Algu mes la fa al final?
Si no ens veiem, k vagi be la.ruta
 
  • Like
Reaccions: Roger
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Una molt bona ruta. Una mi a de rasca al mati,crec k.estavem a uns 8 graus, i com sempre a la tarda suant.
La collada de Toses k la vam fer en els.dos sentits i no lhavia feta mai, molt bona carretera.
Espero poderla repetir el.proxim any.
El.ta del gps k et cedien molt.interesant. es en la.unic event d'aquest tipus que ho he vist.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Una molt bona ruta. Una mi a de rasca al mati,crec k.estavem a uns 8 graus, i com sempre a la tarda suant.
La collada de Toses k la vam fer en els.dos sentits i no lhavia feta mai, molt bona carretera.
Espero poderla repetir el.proxim any.
El.ta del gps k et cedien molt.interesant. es en la.unic event d'aquest tipus que ho he vist.
La ruta va estar molt chula, pel mati molt de fred si.. vaig llepar que dona gust jo fins les 9.30/10 no va començar a fer caloreta una mica, respecte la collada de toses mes d'un em va dir que la va fer pero el track no portava per alla no ho entenc.. l'any que ve dubto de si la podre fer segons les dates pero veurem!!
I coincideixo amb el tema gps es genial poder tenir-ho!
 
J

Jordi Catalunya Roadbook

Convidat
La ruta va estar molt chula, pel mati molt de fred si.. vaig llepar que dona gust jo fins les 9.30/10 no va començar a fer caloreta una mica, respecte la collada de toses mes d'un em va dir que la va fer pero el track no portava per alla no ho entenc.. l'any que ve dubto de si la podre fer segons les dates pero veurem!!
I coincideixo amb el tema gps es genial poder tenir-ho!
Hola, la ruta pujava per la collada de toses , al sortir de Queixans a l'esquerra s'agafava la N-152, fins el punt de la collada. Allà als dreta per la GI-400 direcció la Molina. Hem mirat el track GPS penjar a Wikiloc, i si que surt correctament aquest tram de la collada, i només s'agafava en un sentit i un tros, no la totalitat de Puigcerdà a Ribes de freser
 
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Hola, la ruta pujava per la collada de toses , al sortir de Queixans a l'esquerra s'agafava la N-152, fins el punt de la collada. Allà als dreta per la GI-400 direcció la Molina. Hem mirat el track GPS penjar a Wikiloc, i si que surt correctament aquest tram de la collada, i només s'agafava en un sentit i un tros, no la totalitat de Puigcerdà a Ribes de freser
Bones Jordi,

Adjunto imatge per aclarir parlem del tros que pujaba fins a l'hotel de la Molina on comença la baixada de la collada de toses cap a ribes que en cap moment baixaba si no que giraba a dreta cap a toses/molina?

Crec que el lio ve de que vaig entendre en tot moment que la gent baixava collada direccio ribes.

Salutacions i moltes gracies!!
 

Adjunts

  • IMG_20210720_234437.jpg
    IMG_20210720_234437.jpg
    470,6 KB · Visites: 62
Fils similars

Fils similars