• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Benvinguts a la Catalunya Nord!

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Us presento una ruta (que jo no l'he fet "encara") que té molt bona pinta, l'he tret d'una pàgina de Facebook en la què estic.


Ja em direu.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Us presento una ruta (que jo no l'he fet "encara") que té molt bona pinta, l'he tret d'una pàgina de Facebook en la què estic.


Ja em direu.
Hola,

Sí, jo també he fet tots els trams per separat dins altres rutes i estan molt bé! El de la costa passat Portbou és espectacular i el de l'estany de Saint Naizer també, que vaig passar anant a Leucate (https://www.google.com/maps/place/L...651be8f36e74d219!8m2!3d42.8848256!4d3.0505265)
per fer un dinar de "coquilles" ;-) i que també és molt xulo i que podria ser un destí de ruta per fer plegats algun dia!

No obstant, ara ho tenim magre.... dissabte vaig quedar amb uns companys de Girona per anar a Collioure i .... els gendarmes a la frontera de Portbou només deixaven passar amb certificats covid (vacuna, pcr o superada la malaltia), i com que no tots ho teníem, vam fer mitja volta, junt als francesos que passaven la frontera cap aquí sense cap restricció perquè no havia cap control policial... va ser un bon bany de realitat (i millor ho deixo aquí...). Ens vam anar a dinar a Tapís, un altre punt que surt a la ruta que ha passat @GEORGECAT, tot i que abans vam passar a França per allà a veure si també havia controls, que no n'hi havia, i de cop, ens van entrar ganes a tothom de fer una pixadeta abans de girar cua ;-)
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Sí, jo també he fet tots els trams per separat dins altres rutes i estan molt bé! El de la costa passat Portbou és espectacular i el de l'estany de Saint Naizer també, que vaig passar anant a Leucate (https://www.google.com/maps/place/L...651be8f36e74d219!8m2!3d42.8848256!4d3.0505265)
per fer un dinar de "coquilles" ;-) i que també és molt xulo i que podria ser un destí de ruta per fer plegats algun dia!

No obstant, ara ho tenim magre.... dissabte vaig quedar amb uns companys de Girona per anar a Collioure i .... els gendarmes a la frontera de Portbou només deixaven passar amb certificats covid (vacuna, pcr o superada la malaltia), i com que no tots ho teníem, vam fer mitja volta, junt als francesos que passaven la frontera cap aquí sense cap restricció perquè no havia cap control policial... va ser un bon bany de realitat (i millor ho deixo aquí...). Ens vam anar a dinar a Tapís, un altre punt que surt a la ruta que ha passat @GEORGECAT, tot i que abans vam passar a França per allà a veure si també havia controls, que no n'hi havia, i de cop, ens van entrar ganes a tothom de fer una pixadeta abans de girar cua ;-)
Allò de la ruta fallida a Colliour de dissabte passat sobre plànol, que es veu més clar, tot i que ho vam passar bé igualment, i de tornada vam passar a veure l'embassament de Boadella.
1627328871892
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
en diferents trams, també l' he fet diverses vegades i en ambdos sentits... molt a prop hi han altres rutes fantastique com Galamus... ben aviat aniré un dia al centre Conchylicole de Leucate, normalment hi vaig cada dos mesos, mes o menys a menjar ostres, si alguns companys s' engresquen a anar algún dia aquest agost, m' hi apunto, tan se val si es entre setmana o cap de setmana.... jo normalment vaig al Petit Bigorneau, desde fa molts anys... si algu i vol anar... ja direu alguna cosa. Salut
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
en diferents trams, també l' he fet diverses vegades i en ambdos sentits... molt a prop hi han altres rutes fantastique com Galamus... ben aviat aniré un dia al centre Conchylicole de Leucate, normalment hi vaig cada dos mesos, mes o menys a menjar ostres, si alguns companys s' engresquen a anar algún dia aquest agost, m' hi apunto, tan se val si es entre setmana o cap de setmana.... jo normalment vaig al Petit Bigorneau, desde fa molts anys... si algu i vol anar... ja direu alguna cosa. Salut

ok, jo m’hi apunto a anar a leucate a menjar couquille ;-) ja determinem data i a veure si podem ser uns quants ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
pinta bé! també hi ha una cosa que li diuen les grandes buffets o alguna cosa així oi?
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
pinta bé! també hi ha una cosa que li diuen les grandes buffets o alguna cosa així oi?
Si, pero está una mica mes amun, a Narbonne... el problema es que van tancar per la covid, i encara no posa res a la seva web de que obrin... per anar a Les Grands Buffets, es convenient (imprescindible) fer reserva.... i per anar be, has de fer nit... després d' un apat de Grands Buffets, a mi, si mes no, no em ve gens de gust posarme a conduir... menys amb la calor a les tres de la tarda... (menys encara si "regas" l' apat amb vins o champagnes)... jo acostumo a anar a sopar i pasejant cap el hotel... desde Barcelona, son uns 15 o 20 minuts mes que Leucate.... pero, ara per ara no admeten reserves i amb les noves restriccions a França, imagino que encara trigarán... es un bufet lliure, amb lo cual la circulacio de la gent entre les taules es continua. Jo estic esperant que obrin per tornar hi, que ja fa dos anys que no puc anar...
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Llorenç Esteve Crònica Santuari Pinos centre geografic de Catalunya Cròniques sobre motociclisme 6
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Roger Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya Avantatges especials 24
Carmeta Ruta en moto El Grand Tour de Catalunya Rutes en moto 6
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
Rafalet Em presento Bona tarda a tots/es moters de Catalunya. Presentacions 20
elbarbasenmoto 1a quedada interprovincial a Catalunya club TRK Espanya MotoVlogs propis 3
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO les LLEGENDES de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO un dels llocs més SAGRATS de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO la HISTORIA de la EDAT MITJA a CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 1
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO el millor CASTELL TEMPLARI de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO les RUINES de Santuaris i Castells de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO ZONES ABANDONADES de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO nous RECONS DESCONEGUTS de Catalunya, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Ruta en moto Rutes en moto per Catalunya Rutes en moto 30
Sanodrac Crònica Viatges: Rutes per Catalunya i transpirenaica Cròniques sobre motociclisme 7
Josep_Mototest Ruta en moto Vols DESCOBRIR NOUS LLOCS a CATALUNYA, per visitar en MOTO ⁉️ MIRA el POST‼️ Rutes en moto 2
Xavi F. Crònica Volta a Catalunya Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Mor el pilot Enric Saurí en un accident a les 24h de Catalunya Espai de debat 0
S La Història del Circuit de Barcelona-Catalunya (1986-2017) Espai de debat 0
Roger Ruta en moto Volta a Catalunya en moto de 3 dies Rutes en moto 4
Roger Ruta en moto 1a concentració motorista solidària Ángeles Verdes Catalunya Rutes en moto 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
X04N Esdeveniment MotoExplora Girona Nord 07/10 MotoExplora 2
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16

Fils similars