• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Pantà de Sau

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Bon dia a Tothom!

Resulta que aquest agost passaré una setmana molt a prop de Vic, i he pensat a fer una volta al voltant del Pantà de Sau. Desconec totalment aquesta zona, però he fet una ruta amb google maps, fent parades a quatre llocs que semblen prou interessants per donar una bona ullada i descansar una mica. Com sóc mig cono encara suposo que encara trigaré més a fer la volta completa que la faré amb la meva petita de 125

M'agradaria saber la vostra opinió, i si de cas algun consell que em pugueu oferir si coneixeu aquestes carreteres. Mooltes mercès!

 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia a Tothom!

Resulta que aquest agost passaré una setmana molt a prop de Vic, i he pensat a fer una volta al voltant del Pantà de Sau. Desconec totalment aquesta zona, però he fet una ruta amb google maps, fent parades a quatre llocs que semblen prou interessants per donar una bona ullada i descansar una mica. Com sóc mig cono encara suposo que encara trigaré més a fer la volta completa que la faré amb la meva petita de 125

M'agradaria saber la vostra opinió, i si de cas algun consell que em pugueu oferir si coneixeu aquestes carreteres. Mooltes mercès!

Bones Bascu! Jo hi vaig estar fa temps i no en recordo res concret a tenir present o destacar. Com comentàvem fa uns dies en algun fil, el fet de desconèixer totalment una zona és algo molt positiu, ja que t'ofereix coses que als més experimentats i veterans els costa de trobar: el descobrir nous racons del territori. Així que fas molt bé d'aventurar-te, fer un cop de cap i fer la volta al Pantà de Sau. Pel ritme rai: Xino xano, gaudint de la carretera, de la moto i de l'entorn.

Ja ens explicaràs que tal! (y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Bascu
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Bon dia a Tothom!

Resulta que aquest agost passaré una setmana molt a prop de Vic, i he pensat a fer una volta al voltant del Pantà de Sau. Desconec totalment aquesta zona, però he fet una ruta amb google maps, fent parades a quatre llocs que semblen prou interessants per donar una bona ullada i descansar una mica. Com sóc mig cono encara suposo que encara trigaré més a fer la volta completa que la faré amb la meva petita de 125

M'agradaria saber la vostra opinió, i si de cas algun consell que em pugueu oferir si coneixeu aquestes carreteres. Mooltes mercès!

Hola, fer-te un comentari de el trajecte des del Pantà cap a Rupit, l'asfalt de l'ultim tram és molt molt enganyós, ple de forats i molt mal estat, tret que vagis amb una trail. també comentar-te que pots esmorzar molt bé a la N-141d al Restaurant Nou Can Morilla, a molt pocs quilòmetres abans d'arribar al pantà, jo he parat un parell de vegades i se esmorza de 10 la veritat. Bona ruta
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia a Tothom!

Resulta que aquest agost passaré una setmana molt a prop de Vic, i he pensat a fer una volta al voltant del Pantà de Sau. Desconec totalment aquesta zona, però he fet una ruta amb google maps, fent parades a quatre llocs que semblen prou interessants per donar una bona ullada i descansar una mica. Com sóc mig cono encara suposo que encara trigaré més a fer la volta completa que la faré amb la meva petita de 125

M'agradaria saber la vostra opinió, i si de cas algun consell que em pugueu oferir si coneixeu aquestes carreteres. Mooltes mercès!


Hola @Bascu crec que hauries de fer circular i tornar per sobre el pantà i direcció Vic creuant Vilanova de Sau. No només podràs anar llavors pel restaurant que t han recomanat sinó que si no fas el que et dic crec que et perdràs un tros molt bonic.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Hola, fer-te un comentari de el trajecte des del Pantà cap a Rupit, l'asfalt de l'ultim tram és molt molt enganyós, ple de forats i molt mal estat, tret que vagis amb una trail. també comentar-te que pots esmorzar molt bé a la N-141d al Restaurant Nou Can Morilla, a molt pocs quilòmetres abans d'arribar al pantà, jo he parat un parell de vegades i se esmorza de 10 la veritat. Bona ruta

Osti, prenc nota. La meva moto no és trail, tot i que te neumàtics de tacs. Alguna vegada m'he ficat per terra i encara va prou bé anant sense pressa. Però potser un amic meu si que patiria una mica... gràcies.

Hola @Bascu crec que hauries de fer circular i tornar per sobre el pantà i direcció Vic creuant Vilanova de Sau. No només podràs anar llavors pel restaurant que t han recomanat sinó que si no fas el que et dic crec que et perdràs un tros molt bonic.

La idea era sortir de Vic, i anar direcció Vilanova de Sau per la N-141d... no sé si entenc jo gaire el que dius, disculpa. :unsure:
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Osti, prenc nota. La meva moto no és trail, tot i que te neumàtics de tacs. Alguna vegada m'he ficat per terra i encara va prou bé anant sense pressa. Però potser un amic meu si que patiria una mica... gràcies.



La idea era sortir de Vic, i anar direcció Vilanova de Sau per la N-141d... no sé si entenc jo gaire el que dius, disculpa. :unsure:
res, ara veig que ho he mirat amb el mòbil i no em sortia tota la ruta correctament...
 
  • Haha
Reaccions: Fran Mataró
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia a Tothom!

Resulta que aquest agost passaré una setmana molt a prop de Vic, i he pensat a fer una volta al voltant del Pantà de Sau. Desconec totalment aquesta zona, però he fet una ruta amb google maps, fent parades a quatre llocs que semblen prou interessants per donar una bona ullada i descansar una mica. Com sóc mig cono encara suposo que encara trigaré més a fer la volta completa que la faré amb la meva petita de 125

M'agradaria saber la vostra opinió, i si de cas algun consell que em pugueu oferir si coneixeu aquestes carreteres. Mooltes mercès!

Hola @Bascu ,

Mira, tal cual mires el Google Maps tot al voltant del pantà ja hi veurà miradors i llocs on les vistes són de foto. Fes una mica de zoom i analitza la zona; altrament, un cop vinguis no deixis de preguntar als de la zona què veure i com s'hi va. Ja et dic ara que si vols veure cosetes, hauràs de baixar de la moto i caminar un xic.

Si els que vols és caminar poc i trobar una bona ruta per anar en moto al voltant del pantà, jo opino igual que en @Roger : ves a la aventura i fes-hi la teva ruta. Ho dic perquè moltes vegades és molt subjectiu allò de 'allà no hi pots deixar d'anar', ja que a cadascú li agrada o valora cada cosa diferent de la resta...
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Screenshot 2021 07 31 04 53 40 99


Jo hi pasat unes quantes vegades amb un grup on moltes són trais, i escepte el primer cop que dius "osti tu, hi he pasat amb la meva FZ6 per aquí", la resta crec que t'exposes a caure innecesariament i de vistes, o lloc macu, cap a escepció de quan arribes al pantà. Però com que tot és subjectiu, insisteixo en que no el recomano, no que sigui intransitable.

Jo crec que amb una 125 cc, els recorreguts que marques estan prou bé: carretera amb bon asfalt, corves lentes i ràpides... Jo inclús aniria fins a Tavertet des de Cantonigros, que la carretera és de bon fer, i de tornada pel mateix tram. Tampoc deixaria d'anar i tornar fins a l'Esquirol des de Cantonigros o on decideixis que tens el punt origen de les sortides... S'hi pot anar ràpid.
Si baixes des de Cantonigros cap a l'Esquirol, allà pots agafar una secundària fins a Tavertet força maca...

Ja ens explicaràs què has decidit fer, crack!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Bascu
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
El camí que proposa Nikokaos es molt recomanable.
Antigament era una pista de muntanya (de terra) però fa anys que la van cimentar. Només has de tenir compte amb els forat que s'han fet en alguns punts.
Pots arribar perfectament fins a Rupit. També cal tenir en compte que hi ha trams estrets i pot baixar un cotxe en sentit contrari. Però com deia, si no ho coneixes et sorprendrà.
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola,

Veig que tens clar els llocs on vols anar, la ruta està bé.

Si t'agraden les bones vistes, acostat al Santuari del Far i/o al Salt de la Minyona, ho tens a tocar i val la pena!
Que xizfrutiz!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Moltes gràcies a tots, prenc nota de tot. I sí, tranquils que la idea es anar fent paradetes als diferents Salts d'Aigua, miradors i és clar la pressa del pantà, també per aprofitar i estirar una mica les cames.

I és clar que la ruta es pot modificar, ja aniré veient depenent com vagi tot... no vaig tot sol, anirem un petit grupet d'amics i ja veurem... amb tot el que heu dit anirem veient que fem. :)

Quan torni, espero haver-me recordat de fer fotos, ja comentaré a aquest fil que tal és la ruta i les sensacions.

De nou, Mooooltes gràcies!!