• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tram Pas per El Portillón tancat ??

Bon dia, demà marxo uns dies als Pirineus i dimecres tenim pensat passar a França pel Col du Portillón. En diversos navegadors em dona com tancat el pas i en alguna web he llegit que es pot passar amb moto. Algun dels companys ha estat fa poc per saber si m'arrisco o faig ruta alternativa ?? Moltes gràcies per la vostra ajuda, com sempre de 10.
 
  • Like
Reaccions: Roger i GEORGECAT
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia, demà marxo uns dies als Pirineus i dimecres tenim pensat passar a França pel Col du Portillón. En diversos navegadors em dona com tancat el pas i en alguna web he llegit que es pot passar amb moto. Algun dels companys ha estat fa poc per saber si m'arrisco o faig ruta alternativa ?? Moltes gràcies per la vostra ajuda, com sempre de 10.
Bon dia Fran! Pel que fa a estar tallada pe obres, jo també trobo diferents versions. A la web de viamicelin em surt que el tram està tallat per obres, però al Google Maps no ho posa. En fem difusió a xarxes a veure si algú ho sap amb coneixement de causa.

D'altra banda i pel que fa al tema de restriccions Covid, en @jamar va tenir una mala experiència amb els Gendarmes, que no els deixaven passar sense certificats de PCR o vacunació.
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Bon dia Fran! Pel que fa a estar tallada pe obres, jo també trobo diferents versions. A la web de viamicelin em surt que el tram està tallat per obres, però al Google Maps no ho posa. En fem difusió a xarxes a veure si algú ho sap amb coneixement de causa.

D'altra banda i pel que fa al tema de restriccions Covid, en @jamar va tenir una mala experiència amb els Gendarmes, que no els deixaven passar sense certificats de PCR o vacunació.
Gracies Roger, estic llegint més i veig que es va tallar des de gener per motius de seguretat terrorista (versio oficial) segons el web oficial de la Generalitat i de la zona, millor busco alternativa per arribar a Bagneres de Luchon i seguir camí.
Sobre els PCR no tinc problema, porto vacunat un parell de mesos. Moltes gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Roger
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia Fran! Pel que fa a estar tallada pe obres, jo també trobo diferents versions. A la web de viamicelin em surt que el tram està tallat per obres, però al Google Maps no ho posa. En fem difusió a xarxes a veure si algú ho sap amb coneixement de causa.

D'altra banda i pel que fa al tema de restriccions Covid, en @jamar va tenir una mala experiència amb els Gendarmes, que no els deixaven passar sense certificats de PCR o vacunació.

Hola, El 4 d’agost tenia pensat passar-hi pel Coll du Portillón, de tornada de la ruta que he fet amb el meu fill des de Girona a Astúries per secundáries (tinc la idea de fet un post-blog, però si voleu veure alguna cosa, tinc diverses entrades piblicades a l’insta: mr_pointer), i les infos que teníem eren també contradictòries llavors… i això juntament amb les tempestes que hi havia als Pirineus, ens vam decidir per fer ruta alternativa. Portaven però certifixats Covid, que això segur que ho demanen (per la frontera de Portbou no ens van deixar passar fa unes setmanes perquè un parell del grup no en tenien). Però el problema és el tancament per obres, que alguns diuen que amb moto es pot passar, però a mi em resulta estrany això …


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Hola, El 4 d’agost tenia pensat passar-hi pel Coll du Portillón, de tornada de la ruta que he fet amb el meu fill des de Girona a Astúries per secundáries (tinc la idea de fet un post-blog, però si voleu veure alguna cosa, tinc diverses entrades piblicades a l’insta: mr_pointer), i les infos que teníem eren també contradictòries llavors… i això juntament amb les tempestes que hi havia als Pirineus, ens vam decidir per fer ruta alternativa. Portaven però certifixats Covid, que això segur que ho demanen (per la frontera de Portbou no ens van deixar passar fa unes setmanes perquè un parell del grup no en tenien). Però el problema és el tancament per obres, que alguns diuen que amb moto es pot passar, però a mi em resulta estrany això …


Sent from my iPhone using Tapatalk
si, jo crec que donaré una volta de 30 km aproximadament i llest, no val la pena complicar-se i després haver de donar mitja volta.

Et busco en el Insta, moltes gràcies per la info
 
  • Like
Reaccions: Serra i mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
si, jo crec que donaré una volta de 30 km aproximadament i llest, no val la pena complicar-se i després haver de donar mitja volta.

Et busco en el Insta, moltes gràcies per la info

hola, si fa bon temps i no tens massa km per a la jornada es pot intentar, ja que ha de ser molt xulo :) nosaltres teníem una jornada de 450 km (vitoria - vall d’aran) i per això, juntament amb les tempestes, vam fer alternativa. si preveus arribada a destí d’hora, es pot intentar (al nostre cas l’hora d’arribada eren les 20:00 i un retràs per fer mitja volta hauria estat un bon problema…)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Bones!! Vinc de tornada de fer la volta a Espanya, ara mateix per Gijon i sobre dimecres/dijous arribaria per portillón, espero que es pugui passar fa poc em van dir que hi havia grava pero que entre unes quantes motos es va poguer passar be, si no haure de fer la volta per arrivar a Vielha desde bagneres, veurem! Pel certificat porto tot just aquest dijous fara 15 dies de la segona dosis per tant cap problema per ferlo servir

Enviado desde mi M2012K11AG mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Bones!! Vinc de tornada de fer la volta a Espanya, ara mateix per Gijon i sobre dimecres/dijous arribaria per portillón, espero que es pugui passar fa poc em van dir que hi havia grava pero que entre unes quantes motos es va poguer passar be, si no haure de fer la volta per arrivar a Vielha desde bagneres, veurem! Pel certificat porto tot just aquest dijous fara 15 dies de la segona dosis per tant cap problema per ferlo servir

Enviado desde mi M2012K11AG mediante Tapatalk
Nosaltres paserem la ruta des de Viella a Laruns el dimecres, espero poder saludar-te. bon viatge ✌️✌️✌️
 
  • Like
Reaccions: Davmn
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! Adjunto respostes que arriben de Facebook al respecte:
20210809 140944
20210809 140916
20210809 140858
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones,

Nosaltres varem anar a una sortida en moto aquest diumenge passat fins a Coll d'Ares, pujant per Motlló i retornant per Tapis a Espanya.... Cap control ni cap block de formigó al pas.

Lo del pasaport COVID a França tinc entés que fa falta si passeu nit o pareu a algun bar a consumir o botigues. Per circular, no fa falta, però si per entrar a llocs tancats...

El que si seria necessari és demostrar un motiu pel qual es visita el país vei, i crec que cap no en teniem de pes, només voler passar per allà i res més.
Pel que fa a la nostra situació, Espanya està en situació d'alarma vermella i els viatges a altres països estarien limitats a uns motius concrets i demostrables, i evidentment, supeditats als requeriments que indiqui cada país d'arribada.

A part de la vacunació, també us podeu fer una PCR o un test d'antigens.

Si m'equivoco, corretgiu-me.

Indicacions a la Web del Gobern d'Espanya:

Indicacions del Govern de França:

 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Roger
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Lo bó sempre és curt, ja estem de tornada i després de gairebé 1100 km d'asfalt, diversió i molta calor. Hem gaudit en gran, sens dubte l recomano, això si, fora d'agost perquè hi havia més gent al Tourmalet que en les Rambles de Barcelona. Moltes gràcies a tots els companys que m'heu ajudat amb els dubtes. Unes fotillos i va per vosaltres !!!! (I per cert, efectivament el pas de l'Portillón completament tancat)
 

Adjunts

  • 1-3 VIELLA.jpg
    1-3 VIELLA.jpg
    382,4 KB · Visites: 70
  • 2-2 COLL DE ASPIN.jpg
    2-2 COLL DE ASPIN.jpg
    215,7 KB · Visites: 71
  • 2-3 COLL DU TOURMALET.jpg
    2-3 COLL DU TOURMALET.jpg
    143,2 KB · Visites: 71
  • 2-5 COL DU AUBISQUE.jpg
    2-5 COL DU AUBISQUE.jpg
    336,3 KB · Visites: 77
  • Love
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Roger
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Lo bó sempre és curt, ja estem de tornada i després de gairebé 1100 km d'asfalt, diversió i molta calor. Hem gaudit en gran, sens dubte l recomano, això si, fora d'agost perquè hi havia més gent al Tourmalet que en les Rambles de Barcelona. Moltes gràcies a tots els companys que m'heu ajudat amb els dubtes. Unes fotillos i va per vosaltres !!!! (I per cert, efectivament el pas de l'Portillón completament tancat)
Company! Tot just arrivo a portillon en un parell d'hores, creus que haig de variar ruta per arrivar a vielha doncs?

Imposible passar per portillón?

Enviado desde mi M2012K11AG mediante Tapatalk
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Company! Tot just arrivo a portillon en un parell d'hores, creus que haig de variar ruta per arrivar a vielha doncs?

Imposible passar per portillón?

Enviado desde mi M2012K11AG mediante Tapatalk
Dit pels mossos que la Gendarmeria havia posat murs de Hormigos amb grava i molt arriscat passar-ho (a més està marcat per tots els possibles accessos que està tancat), jo et recomano modificar ruta des Baagneres de Luchon pujar per la carretera D125 fins a la D44 (Marignac) i reprendre la N125 direcció Espanya, a la fi et suposa uns 30 quilòmetres més i el mateix temps aproximadament. Bona ruta company !!!
 
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Dit pels mossos que la Gendarmeria havia posat murs de Hormigos amb grava i molt arriscat passar-ho (a més està marcat per tots els possibles accessos que està tancat), jo et recomano modificar ruta des Baagneres de Luchon pujar per la carretera D125 fins a la D44 (Marignac) i reprendre la N125 direcció Espanya, a la fi et suposa uns 30 quilòmetres més i el mateix temps aproximadament. Bona ruta company !!!
Ara mateix reportant desde Aspen, aixo fare, arribare a luchon i d'alla d125.. una llastima perque portillón es ven divertit

Enviado desde mi M2012K11AG mediante Tapatalk
 
Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
Bon dia, demà marxo uns dies als Pirineus i dimecres tenim pensat passar a França pel Col du Portillón. En diversos navegadors em dona com tancat el pas i en alguna web he llegit que es pot passar amb moto. Algun dels companys ha estat fa poc per saber si m'arrisco o faig ruta alternativa ?? Moltes gràcies per la vostra ajuda, com sempre de 10.
Hola Fran,
Vaig tard però si seveix a algú altre.
Vaig toenar ahir de fer la transpirenaica, tot just dimarta vaig passar per allí.
Es cert que hi ha grava i blocs de formigó a punt de donar la volta un ciclista francès ens va dir que es podia passar. Vammpassar pel costat d’un bloc de formigó i la carretera està bé. Jo vaig amb una Mt07 i sòc força novata.
Espero que li serveixi a algú.
Salutacions!!!!!
 
  • Like
Reaccions: raulsade
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Bon dia, demà marxo uns dies als Pirineus i dimecres tenim pensat passar a França pel Col du Portillón. En diversos navegadors em dona com tancat el pas i en alguna web he llegit que es pot passar amb moto. Algun dels companys ha estat fa poc per saber si m'arrisco o faig ruta alternativa ?? Moltes gràcies per la vostra ajuda, com sempre de 10.
 
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Hola Fran, a hores d'ara ja deus ser ben lluny del Portilhon, està tancat amb sorra i blocs de formigó, vaig intentar passar-hi, però no vaig poder doncs la meva moto es tipus custom i vaig quedar clavat a la sorra entre els blocs, feina vaig tenir per tornar a sortir, uns motards amb motos més estretes van passar amb prudència, espero que serveixi d'ajuda.
Salut i gas
 
  • Like
Reaccions: Fran Mataró
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo No arrivaré pas com aquest home MotoVlogs propis 1
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6

Fils similars