• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia! El Servei Català de Trànsit ha publicat una nova campanya sota el títol de "La ruta més segura". El problema que hi veiem és que en defensar la ruta més segura la campanya només aborda el comportament del motorista, i deixa de banda tots els altres factors causants de la nostra accidentalitat.

N'hem publicat el següent article:

Què en penseu?

Salut
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bon dia! El Servei Català de Trànsit ha publicat una nova campanya sota el títol de "La ruta més segura". El problema que hi veiem és que en defensar la ruta més segura la campanya només aborda el comportament del motorista, i deixa de banda tots els altres factors causants de la nostra accidentalitat.

N'hem publicat el següent article:

Què en penseu?

Salut
He vist el 1r anuncio i la meva opinió es que ningú vol asumir la seva responsabilidad. És més fácil culpar als altres. Les meves dues primeres caigudes en moto van ser per graveta i pintura lliscant.
Totalment d'acord amb el punts que expliqueu a l'article.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
L'exemple d'adelantaments al segon 27 no crec que sigui un bon exemple per una campanya de concienciació?‍♂️
suposo que és l'exemple del que s'agafa la carretera com un circuit, després es veu als tius aquests traient genoll a la tombada, i no sé si us ha arribat que al món anglosaxó (i sobretot a Amèrica/Canadà) ara s'està debatent molt que, per conducció en carretera oberta, la tombada anglesa és superior a la tombada esportiva perquè et dóna més visibilitat del que ve a la calçada (el cap et queda més amunt) i també et dóna més opcions de canviar la traçada o fer alguna esquiva o frenada si et ve un perill.
Tot i que amb la tombada anglesa la moto toca abans a terra que amb l'esportiva si vas molt fort, l'argument que fan servir allà és que si vas tan ràpid com per tocar a terra en un revolt, és que ja ho estás fent molt malament per estar a la via pública (A part que més graus d'inclinació de la moto, en contra del que ens podem pensar, no té res a veure amb ser bon pilot, ja que si la moto està més recta durant el gir pots obrir el gas més fort i sortir millor).
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer i JoanBP
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
suposo que és l'exemple del que s'agafa la carretera com un circuit, després es veu als tius aquests traient genoll a la tombada, i no sé si us ha arribat que al món anglosaxó (i sobretot a Amèrica/Canadà) ara s'està debatent molt que, per conducció en carretera oberta, la tombada anglesa és superior a la tombada esportiva perquè et dóna més visibilitat del que ve a la calçada (el cap et queda més amunt) i també et dóna més opcions de canviar la traçada o fer alguna esquiva o frenada si et ve un perill.
Tot i que amb la tombada anglesa la moto toca abans a terra que amb l'esportiva si vas molt fort, l'argument que fan servir allà és que si vas tan ràpid com per tocar a terra en un revolt, és que ja ho estás fent molt malament per estar a la via pública (A part que més graus d'inclinació de la moto, en contra del que ens podem pensar, no té res a veure amb ser bon pilot, ja que si la moto està més recta durant el gir pots obrir el gas més fort i sortir millor).

Hola, Sí, també he llegit i vist alguns vídeos sobre això, i la veritat és que aquest estiu he començat a fer tombades angleses a les carreteres ratoneres amb poca visibilitat, i la meva percepció és que augmenta la seguretat, tant per visibilitat (es guanya una mica) com per agilitat si cal regirar. Tinc un vídeo gravat baixant d'Els Àngels (Girona) que en girar a la dreta en una corba cega em vaig trobar de davant un cotxe que avançava un ciclista, i penso vaig esquivar-lo més fàcil tombant a l'anglesa que si ho hagués fet esportivament. A veure si ho edito i ho comparteixo. Fins aviat.
 
cesarserpi

cesarserpi

Cul quadrat
3 Oct 2020
82
160
Premis
3
Em sembla que la campanya és tramposa deslleial i no assumeix responsabilitats .... molts accidents són a causa de ferm en mal estat o amb graveta, sorra, pintures lliscants, proteccions defectuoses, obres mal assenyalades ... sembla una campanya per espantar la gent i que molts li tinguin por a la moto i no la facin servir. Em sembla un despropòsit de campanya en línia amb la majoria d'actuacions de la DGT, que per el seu taranna, gairebé sempre sembla mes un OGT
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
Edutarraco Fotos Nova joguina Les nostres motos 6
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
J.M Opinió La nova VERGE TS Un Cafè Ràpid 7
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Fotos NO et PERDIS la NOVA SESSIÓ a INSTAGRAM‼️ Les nostres motos 1
Josep_Mototest Vídeos NOVA PROVA de la DUCATI MULTISTRADA 950 S MotoVlogs propis 4
Roger Informació Un Cafè Ràpid: Nova dinàmica del fòrum Un Cafè Ràpid 0
J Em presento Nova incorporació Presentacions 9
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
xenia Nova motera :) Presentacions 30
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos PROVA de la NOVA BENELLI TRK 502 MotoVlogs propis 1
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Xavi F. La nova ktm Les nostres motos 8
MCR94 La nova gamma de Harley Davidson 2018 Espai de debat 1
MCR94 La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment Espai de debat 4
MCR94 Nova BMW R 1200 RT 2017, un caramel del Touring Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Alex93 Vídeos Nova venjança d'un motorista Espai de debat 1
Roger Informació Nova funcionalitat de crear i compartir esdeveniments Informació i suport 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
perlanegraviajes Canviar l'interior del casc Anàlisi de productes 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
racingdeibit Competició toprak razgatlioglu campió del món de SBK's, hauria de passar a motogp la próxima temporada? Competició 4
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Escamarlat Venc / Compro VESPA PRIMAVERA DEL 1980 Taulell d'anuncis 2

Fils similars