• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Anàlisis-Comparativa Conjunt impermeable : Opcions

Holas!

Vull comprar-me un conjunt impermeable per anar en moto i m'estic escalfant molt el cap.

Actualment faig servir un del Decathlon ... no està malament però un cop plegat dins la pròpia butxaca fa molt de bulto ... i no hi ha pantalons, tant sols la jaqueta.

Està clar que vull un de Bo-Bonic-Barat, però no tant sols això... hauria de complir unes condicions bàsiques :

1.- Dues peces : jaqueta i pantaló per separat
2.- Preferiblement la part jaqueta de color groc per millor visualització
3.- Costures termo-segellades
4.- Que els camals de els pantalons permetin calçar-se sense treure's les botes
5.- Plegable en una bossa ... i que quedi el bulto el mes petit possible

... en resum, que sigui collonut !

N'he vist tants que ja estic marejat.

Per una banda estàn tots els de Ali-Express ... que son relativament barats però una incògnita en quant als acabats... una cosa es la foto que es veu i l'altre la qualitat real del que t'arriba.
Per altra banda estan les marques oficials : Dainese, Spidi, IXS, Acerbis... Aquí tots valen una pasta ... al voltant de 100€ que em grinyolen molt, i per altra banda n'hi ha que son molt especialitzats per motocross-enduro i no es això.

Tenint en compte que es una peça que en realitat es fa servir poc .... que teniu vosaltres, com us va i que em podeu aconsellar ???

Gràcies per endavant!

Salut i gasssss!
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Jo tinc un d la marca Rev'it comprat al distribuidor de BCN Motonity. https://www.motonity.com/
La jaqueta es groga, els pantalons negres, es poden comprar per separat, un cop plegats a les seves bossetes queda compacte.
No son barats pero aguanten aiguats forts.

https://www.motonity.com/chaqueta-de-agua-revit-cyclone-2-h2o-amarillo-neon_p1137314.htm
https://www.motonity.com/pantalon-de-agua-revit-acid-3-h2o-negro_p9219469.htm

Mes avall deixo una foto amb jaqueta i pantalons posats per la Collada.

Aquesta gent tambe treballa altres marques, Klim, Macna, Dane, Alpinestar, Dainese...., tenen botiga fisica i venda online.
Els hi he comprat bastants coses i sempre content i amb algun descompte que els hi pots treure si vas a la botiga. (no tinc res a veure amb ells, nomes son un client content)

Espero haver ajudat.
Salut i gas!!
 

Adjunts

  • perfil.jpg
    perfil.jpg
    2,6 MB · Visites: 49
Última edició:
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Jo tinc un d la marca Rev'it comprat al distribuidor de BCN Motonity. https://www.motonity.com/
La jaqueta es groga, els pantalons negres, es poden comprar per separat, un cop plegats a les seves bossetes queda compacte.
No son barats pero aguanten aiguats forts.

https://www.motonity.com/chaqueta-de-agua-revit-cyclone-2-h2o-amarillo-neon_p1137314.htm
https://www.motonity.com/pantalon-de-agua-revit-acid-3-h2o-negro_p9219469.htm

Aquesta gent tambe treballa altres marques, Klim, Macna, Dane, Alpinestar, Dainese...., tenen botiga fisica i venda online.
Els hi he comprat bastants coses i sempre content i amb algun descompte que els hi pots treure si vas a la botiga. (no tinc res a veure amb ells, nomes son un client content)

Espero haver ajudat.
Salut i gas!!
@Silverwing ,

Si, aquest es un de els que he vist ... en resum 100€, que es el que em grinyola.
Tot i això fa bona pinta i si tu dius que està OK ja em val com a punt de vista.

Pregunta : Parles de dues bosses separades per jaqueta i pantaló no ??

En quant a talla i considerant que a vegades l'has de portar sobre l' equipació de hivern ..... tu tens una talla mes per la jaqueta impermeable que per la jaqueta normal ??

Gràcies per la aportació!
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
@Silverwing ,

Si, aquest es un de els que he vist ... en resum 100€, que es el que em grinyola.
Tot i això fa bona pinta i si tu dius que està OK ja em val com a punt de vista.

Pregunta : Parles de dues bosses separades per jaqueta i pantaló no ??

En quant a talla i considerant que a vegades l'has de portar sobre l' equipació de hivern ..... tu tens una talla mes per la jaqueta impermeable que per la jaqueta normal ??

Gràcies per la aportació!
Si, son dues bosses, una per cada peça. A l'hora de posar-ho a les maletes, baul o motxilla va molt millor.
I la talla crec que si es una mes que la jaqueta, pero millor provar-ho, a la botiga no tens problemes per provar ni per fer canvis.
Tampoc ha de ser molt mes gran sino va fent vela.

Salut!!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Holas!

Vull comprar-me un conjunt impermeable per anar en moto i m'estic escalfant molt el cap.

Actualment faig servir un del Decathlon ... no està malament però un cop plegat dins la pròpia butxaca fa molt de bulto ... i no hi ha pantalons, tant sols la jaqueta.

Està clar que vull un de Bo-Bonic-Barat, però no tant sols això... hauria de complir unes condicions bàsiques :

1.- Dues peces : jaqueta i pantaló per separat
2.- Preferiblement la part jaqueta de color groc per millor visualització
3.- Costures termo-segellades
4.- Que els camals de els pantalons permetin calçar-se sense treure's les botes
5.- Plegable en una bossa ... i que quedi el bulto el mes petit possible

... en resum, que sigui collonut !

N'he vist tants que ja estic marejat.

Per una banda estàn tots els de Ali-Express ... que son relativament barats però una incògnita en quant als acabats... una cosa es la foto que es veu i l'altre la qualitat real del que t'arriba.
Per altra banda estan les marques oficials : Dainese, Spidi, IXS, Acerbis... Aquí tots valen una pasta ... al voltant de 100€ que em grinyolen molt, i per altra banda n'hi ha que son molt especialitzats per motocross-enduro i no es això.

Tenint en compte que es una peça que en realitat es fa servir poc .... que teniu vosaltres, com us va i que em podeu aconsellar ???

Gràcies per endavant!

Salut i gasssss!
Jo tinc un de outletmoto BCN, vui dir que és la seva marca.
La jaqueta es de alta visibilidat, no se si el día de la sense covid de Valls en vas veure'l possat. D'anada a casa el vaig portar.
Aem per feina, jaqueta groga altavisibitat amb forats segellats per poder accedir-hi a la jaqueta. Pantalons amb obertura per velcro i cremallera, d'aquesta manera no cal treure's les botes, con la jaqueta obertures per poder accedir-hi als pantalons. Si el replegues bé, no és més gruixut que una carpeta de mà. O un paquet de folis. El preu entre 29€ i 40€, en funció del model.
Screenshot 2021 10 28 16 10 12 776 orgmozillafirefox
 
  • Like
Reaccions: Carmeta i GEORGECAT
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Jo tinc un de outletmoto BCN, vui dir que és la seva marca.
La jaqueta es de alta visibilidat, no se si el día de la sense covid de Valls en vas veure'l possat. D'anada a casa el vaig portar.
Aem per feina, jaqueta groga altavisibitat amb forats segellats per poder accedir-hi a la jaqueta. Pantalons amb obertura per velcro i cremallera, d'aquesta manera no cal treure's les botes, con la jaqueta obertures per poder accedir-hi als pantalons. Si el replegues bé, no és més gruixut que una carpeta de mà. O un paquet de folis. El preu entre 29€ i 40€, en funció del model.
Veure l'arxiu adjunt 4766
@cargols2rodes !!!

Aquest es/era el meu candidat preferit .... però no n'hi ha, en "color groc" per la meva talla, la "L", i fa setmanes que m'ho miro!
Si n'hagués seria el que compraria, ja que es un molt bon preu penso!

Gràcies per la aportació!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones, jo tinc jaqueta i pantaló Garibaldi
Estic content amb el pantaló però la jaqueta no la recomano pas, la cremallera va quedar mig trencada amb molta facilitat.
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Al final vaig fer un cop de cap i em vaig comprar aquest : ACERBIS RAIN SUIT LOGO -> 49,50€

Jtr1


Vaig passar per ScottishTeam ( https://www.trial-enduro.com ) prop de Vilafranca del Penedès on via la seva web havia vist que en tenien en stock.
No anava amb el vestit de moto, sinó amb roba de carrer normal i me'l vaig provar a sobre. Vaig agafar la talla L que es la meva habitual ... tampoc hi havia talles superiors.

Un cop a casa em vaig disfressar amb l'equip de moto de hivern , jaqueta i pantalons, i a sobre el nou impermeable.

La veritat es que la jaqueta de l'impermeable em queda un pel apretada .... apretada com "los tornillos de un submarino" :ROFLMAO: , no així els pantalons que queden OK.

Sobre la equipació de estiu anirà collonut, sobre la de hivern ... doncs això, com en Michelin :
Michelin


El impermeable en si mateix es collonut, i compleix amb tots els requeriments previs excepte el tamany quan el poses dins la bossa contenidora...queda molt gran.

No se que faré. Encara no l'he estrenat i potser el poso al Wallapop per 25€, la mitat del cost.

El que està clar es que les compres compulsives (jo en soc un expert...) son males amigues.

Salut i gasssss!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16

Fils similars