• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Teniu coneixements de viatges en moto a Marroc?

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvolguts/des
tinc curiositat pel món de viatjar en moto al Marroc, 2 persones en una moto. La intenció per tant és de fer només "asfalt" o si més no, que no sigui off-road, ja que estem parlant de moto amb 2 persones que no estem pas gens primes i equipatge.
Seria una sortida de caire turístic, combinant visites amb passejades per les carreteres corresponents i paisatges.
Preferentment evitant l'estiu, ja que deu fer-hi una calor excessiva.
Algú d'aquí ho ha fet? què me'n podeu explicar?

He vist que hi ha diverses agències que se n'ocupen i n'ofereixen, no ho descarto en absolut, em podeu recomanar alguna agència per anar o no anar? La veritat és que hi ha agències que et demanen uns "pressupostos" bastant elevats, parlem de cap a 2500 euros o més per una setmana i per persona, i creiem que aquest preu s'escapa una mica; molts t'ofereixen tota mena de luxes (banquets, hotels 5 estrelles a tot color, etc...) i nosaltres no en tenim necessitat.
Serieu partidaris de baixar la moto amb ferry o llogar-ne una allà? He sentit que la paperassa per baixar la teva moto al Marroc no és gens fàcil.
PD: Altres països del sud de la mediterrània (Algèria o Tunísia), com a alternativa, també ens semblen interessants...
Gràcies!
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola Serra,
me mirat videos d aquest noi, Mi vida en moto. Fa unes rutes pel Marroc, no se si organitza o com fa. Te uns quants videos.

No recordo, però en algunvideo parla de 600-700e el cost uns 7-10 dies.
Segur que per aquí hi ha gent, algú t explicarà.
Jo algun dia voldria fer una volta, per aquí i per allà:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: en fí....
 
  • Like
  • Love
Reaccions: Serra i Roger
J

Jordi Sarquella

Convidat
Benvolguts/des
tinc curiositat pel món de viatjar en moto al Marroc, 2 persones en una moto. La intenció per tant és de fer només "asfalt" o si més no, que no sigui off-road, ja que estem parlant de moto amb 2 persones que no estem pas gens primes i equipatge.
Seria una sortida de caire turístic, combinant visites amb passejades per les carreteres corresponents i paisatges.
Preferentment evitant l'estiu, ja que deu fer-hi una calor excessiva.
Algú d'aquí ho ha fet? què me'n podeu explicar?

He vist que hi ha diverses agències que se n'ocupen i n'ofereixen, no ho descarto en absolut, em podeu recomanar alguna agència per anar o no anar? La veritat és que hi ha agències que et demanen uns "pressupostos" bastant elevats, parlem de cap a 2500 euros o més per una setmana i per persona, i creiem que aquest preu s'escapa una mica; molts t'ofereixen tota mena de luxes (banquets, hotels 5 estrelles a tot color, etc...) i nosaltres no en tenim necessitat.
Serieu partidaris de baixar la moto amb ferry o llogar-ne una allà? He sentit que la paperassa per baixar la teva moto al Marroc no és gens fàcil.
PD: Altres països del sud de la mediterrània (Algèria o Tunísia), com a alternativa, també ens semblen interessants...
Gràcies!
Fes un cop d'ull a aquesta llista de reproducció MARROC 2019 ( ) no se com esta ara per anar al Marroc amb el teu propi vehicle, però crec que a hores d'ara sols es pot anar si hi vas en Avió, els motius!!, diuen que son per conflicte polític. Al Setembre l'hi vaig passar els Tracks a un amic angles i em va dir això..
 
J

Jordi Sarquella

Convidat
Fes un cop d'ull a aquesta llista de reproducció MARROC 2019 ( ) no se com esta ara per anar al Marroc amb el teu propi vehicle, però crec que a hores d'ara sols es pot anar si hi vas en Avió, els motius!!, diuen que son per conflicte polític. Al Setembre l'hi vaig passar els Tracks a un amic angles i em va dir això..
Al 2019 era molt facil, factible , super segur i divertit anar al Marroc, Ara mateix crec que sols pagant un dineral :mad: :poop::poop:
 
Despertaferro

Despertaferro

Nouvingut
3 Nov 2021
2
6
Premis
1
Benvolguts/des
tinc curiositat pel món de viatjar en moto al Marroc, 2 persones en una moto. La intenció per tant és de fer només "asfalt" o si més no, que no sigui off-road, ja que estem parlant de moto amb 2 persones que no estem pas gens primes i equipatge.
Seria una sortida de caire turístic, combinant visites amb passejades per les carreteres corresponents i paisatges.
Preferentment evitant l'estiu, ja que deu fer-hi una calor excessiva.
Algú d'aquí ho ha fet? què me'n podeu explicar?

He vist que hi ha diverses agències que se n'ocupen i n'ofereixen, no ho descarto en absolut, em podeu recomanar alguna agència per anar o no anar? La veritat és que hi ha agències que et demanen uns "pressupostos" bastant elevats, parlem de cap a 2500 euros o més per una setmana i per persona, i creiem que aquest preu s'escapa una mica; molts t'ofereixen tota mena de luxes (banquets, hotels 5 estrelles a tot color, etc...) i nosaltres no en tenim necessitat.
Serieu partidaris de baixar la moto amb ferry o llogar-ne una allà? He sentit que la paperassa per baixar la teva moto al Marroc no és gens fàcil.
PD: Altres països del sud de la mediterrània (Algèria o Tunísia), com a alternativa, també ens semblen interessants...
Gràcies!
Bones, al Marroc hi he anat amb grup organitzat, crec que és el millor si s'hi va per primer cop. També hi he estant bastant per feina, tot i això si hi hagués de tornar (segurament l'any vinent) ho faré en viatge organitzat. Salut
 

Fils similars