• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Hola!

FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bon dia i bon confinament a tots/es!

Em dic Marc, sóc de Barcelona i després d'una Aprilia Shiver 750, des de fa 3 anys estic encantat amb la meva Triumph Speed Triple R del 2016.

Amb moltes ganes que passi tot aixó i tornar a sortir aviat!

Snapseed







FullSizeRender



Salutacions!

Marc
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
  • Like
Reaccions: FrigoSpeedTripleR
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bon dia Marc,

Benvingut a aquesta família que cada dia es fa més gran.

Sóc en Miguel Àngel des de Barcelona, amb una Guzzi V85TT desitja'n d'agafar-la per fer el que calgui jajajaja.

Benvingut.

Gràcies Miguel Angel! Preciós model el teu!


Molt xula la moto :love: i amb els gira-sols de companyia (y)

Gràcies! La foto era prop de Carcassone, durant una sortida que vag fer l'estiu passat!

Aquesta és una màquina capacç d'entrar en circuit i córrer com un dimoni en zel, oi?

Doncs si, la part cicle d'aquesta moto es d'altíssimes prestacions i junt amb el MERAVELLÓS trícilindric de Triumph la fant motl apta per anar ràpid en circuit. Llàstima que a la meva li falla el pilot! :ROFLMAO:
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia i bon confinament a tots/es!

Em dic Marc, sóc de Barcelona i després d'una Aprilia Shiver 750, des de fa 3 anys estic encantat amb la meva Triumph Speed Triple R del 2016.

Amb moltes ganes que passi tot aixó i tornar a sortir aviat!

Veure l'arxiu adjunt 409






Veure l'arxiu adjunt 407


Salutacions!

Marc
Bones Marc! Benvingut!! Gràcies per compartir fotos de la teva màquina, i més en espai obert i entre naturalesa. Són vitamines extra pel confinament :ROFLMAO:

La tens guapíssima, i amb aquests escapaments ha de sonar de collons. Sempre m'ha semblat una moto brutal, i aquests retrovisors li donen un estil impressionant. Ara que ho penso no he portat mai una moto amb els retrovisors així. Ofereixen més dificultat per veure els vehicles posteriors? Et fan forçar la postura per fixar-t'hi?
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
FrigoSpeedTripleR

FrigoSpeedTripleR

Nouvingut
28 Mar 2020
19
60
Premis
2
Moto
Triumph Speed Triple R 1050
Bones Marc! Benvingut!! Gràcies per compartir fotos de la teva màquina, i més en espai obert i entre naturalesa. Són vitamines extra pel confinament :ROFLMAO:

La tens guapíssima, i amb aquests escapaments ha de sonar de collons. Sempre m'ha semblat una moto brutal, i aquests retrovisors li donen un estil impressionant. Ara que ho penso no he portat mai una moto amb els retrovisors així. Ofereixen més dificultat per veure els vehicles posteriors? Et fan forçar la postura per fixar-t'hi?

Hola! Gràcies! Ja n'anirè compartint més aquests dies, que tots trobem a faltar aquelles carreteres petites i poc transcorregudes!

Sobre els retrovisors tipus "cafe racer", el primer que cal dir és que son els de sèrie, pero capgirats. I no us mentiré, la visibilitat és la mateixa que "portats correctament" però si que cal acostumar-s'hi una mica i on més perjudicial pot ser és quan portes algú al darrere. A vegades si faig alguna sortida amb paquet, els canvio i els poso normal. Però un cop t'hi acosumes, van igual de bé.

Però que quedi clar que en cap cas ho faria si suposes una pèrdua de seguretat o visibilitat.

Aquí us deixo una altra foto on es veuen com queden!

Snapseed 2
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola! Gràcies! Ja n'anirè compartint més aquests dies, que tots trobem a faltar aquelles carreteres petites i poc transcorregudes!

Sobre els retrovisors tipus "cafe racer", el primer que cal dir és que son els de sèrie, pero capgirats. I no us mentiré, la visibilitat és la mateixa que "portats correctament" però si que cal acostumar-s'hi una mica i on més perjudicial pot ser és quan portes algú al darrere. A vegades si faig alguna sortida amb paquet, els canvio i els poso normal. Però un cop t'hi acosumes, van igual de bé.

Però que quedi clar que en cap cas ho faria si suposes una pèrdua de seguretat o visibilitat.

Aquí us deixo una altra foto on es veuen com queden!

Veure l'arxiu adjunt 422
Jajaja té gràcia doncs si a més són els originals però intercanviats. Ok, ho preguntava perquè en veure la foto, tot i que m'ha semblat que quedaven de conya, m'ha vingut al cap el dubte. Collonut si la visibilitat és la mateixa.

Triumph té un no sé què en les seves motos que les dota d'una presència amb molta personalitat. Ja ho feien fa temps amb els fars rodons de la pròpia Street Triple, i ho fan ara diferenciant-se de la resta en mil i un detalls.
 
  • Like
Reaccions: FrigoSpeedTripleR
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
DavidGB Hola a tots Presentacions 12

Fils similars