• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Nou Canal: TORPEYENMOTO

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Molt bones a tots!!
Després d'intentar-ho diferents cops, ara per fi m'he animat a obrir un canal una mica seriós!!
La meva idea és gravar i editar totes les rutes que faci... per curtes que siguin, així fer servir el canal també per mi, per guardar records.

Tingueu pietat, que estic començant, aviat afegiré un altre càmera al set, i vols amb un Dji Mini2..
Però a poc a poc!!

Link al Canal: TORPEYENMOTO
Primer video:

Segón i de moment, últim video:

Espero els vostres comentaris!!!
Gràcies!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Molt bones a tots!!
Després d'intentar-ho diferents cops, ara per fi m'he animat a obrir un canal una mica seriós!!
La meva idea és gravar i editar totes les rutes que faci... per curtes que siguin, així fer servir el canal també per mi, per guardar records.

Tingueu pietat, que estic començant, aviat afegiré un altre càmera al set, i vols amb un Dji Mini2..
Però a poc a poc!!

Link al Canal: TORPEYENMOTO
Primer video:

Segón i de moment, últim video:

Espero els vostres comentaris!!!
Gràcies!
@torpeyenmoto ,
Comentes al vídeo que fas servir una DRIFT GHOST XL .... es la 4k o la "normal" ???
El vídeo , el primer concretament, es veu força bé i la estabilització es prou bona, tenint en compte que la DRIFR GHOST XL diuen que no porta estabilitzador.
Fa temps que em plantejo comprar-ne una NO-4K però els comentaris que llegeixo no son molt bons ... seria bo que ens fessis 5 cèntims de com et va a tu.
Gràcies i gassss!!!!
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
@torpeyenmoto ,
Comentes al vídeo que fas servir una DRIFT GHOST XL .... es la 4k o la "normal" ???
El vídeo , el primer concretament, es veu força bé i la estabilització es prou bona, tenint en compte que la DRIFR GHOST XL diuen que no porta estabilitzador.
Fa temps que em plantejo comprar-ne una NO-4K però els comentaris que llegeixo no son molt bons ... seria bo que ens fessis 5 cèntims de com et va a tu.
Gràcies i gassss!!!!
Hola Jordi!
Doncs si, faig servir la Ghost XL, no la 4K.
Com a càmera per aficionats, va de conya, la bateria és genial... l'ús una meravella.
Respecte a estabilitzar... doncs no té estabilitzador, el que implica, que encara que portis la càmera gravant tota l'estona, quan vulguis que alguna cosa quedi ben gravada (si o si), has de fer moviments suaus.

Jo pel preu que té (tot i que la meva ha estat un regal :D), la recomano molt.
Si tens qualsevol altre dubte, digues-me! :)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Molt bones a tots!!
Després d'intentar-ho diferents cops, ara per fi m'he animat a obrir un canal una mica seriós!!
La meva idea és gravar i editar totes les rutes que faci... per curtes que siguin, així fer servir el canal també per mi, per guardar records.

Tingueu pietat, que estic començant, aviat afegiré un altre càmera al set, i vols amb un Dji Mini2..
Però a poc a poc!!

Link al Canal: TORPEYENMOTO
Primer video:

Segón i de moment, últim video:

Espero els vostres comentaris!!!
Gràcies!
Benvingut!!!! Amb una africa Twiin.. tens molts seguidors!!! Aqui una.. una fanàtica de la moto, però que se que es molta moto per a mi :)

Els videos els trobo força bons i a poc a poc trobaras el teu estil de gravació, edició i publicació.

Lo important es gaudir l'experiència.

Apa doncs, un altre motovlogger al forum :)

I de càmeres, son molt bones les DJI, son les que utilitzem al canal i estic molt contenta. També fem part dels videos amb el mòbil i amb les qualitats de uns i dels altres, es fan resultals molt xulos.
Ens veiem!!!!
 
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Felicitats pel nou canal!!!!
Per cert, m'encanta la teva moto. Tant que fa 3 mesos que en tinc una d'igual.....;)

Jo no es que tingui molta experiència, no soc qui per "donar lliçons", però el que faria d'entrada es utilitzar més d'una càmera. Així pots canviar el punt de vista i es fa més distret.
Afegir fotos, mapes del recorregut, etc.
El tema de la música es molt personal i Youtube limita molt pels temes de drets.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Que milloraríeu dels vídeos?? Que afegiríeu?? :):):):):):)
Potser algún comentari amb veu en Off, no estaría de més.
Tampoc tinc experiència, veure videos de carreteres amb revolts ja m'està bé, de fet hem remiro els que hem gravo jo mateix i sense música, només amb el soroll del motor, encara he de fer proves amb el micro per parlar dins el casc.
I més endevant igual m'animo a penjar algún video més.
La moto també m'agrada molt, m'estic mirant com fer amb una DCT algún tipus d'andromina per fer una seudo scooter però per més endevant
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Felicitats pel nou canal!!!!
Per cert, m'encanta la teva moto. Tant que fa 3 mesos que en tinc una d'igual.....;)

Jo no es que tingui molta experiència, no soc qui per "donar lliçons", però el que faria d'entrada es utilitzar més d'una càmera. Així pots canviar el punt de vista i es fa més distret.
Afegir fotos, mapes del recorregut, etc.
El tema de la música es molt personal i Youtube limita molt pels temes de drets.
Siii! estic esperant que arribin uns suports RAM per poder col·locar un altre càmera.
I després tinc el dron... que l'he de fer servir també.
Merci!! lo del mapa, és una bona idea!I

que tal va l' ATAS?? :)

Potser algún comentari amb veu en Off, no estaría de més.
Tampoc tinc experiència, veure videos de carreteres amb revolts ja m'està bé, de fet hem remiro els que hem gravo jo mateix i sense música, només amb el soroll del motor, encara he de fer proves amb el micro per parlar dins el casc.
I més endevant igual m'animo a penjar algún video més.
La moto també m'agrada molt, m'estic mirant com fer amb una DCT algún tipus d'andromina per fer una seudo scooter però per més endevant
Si, jo estic enfeinat amb el tema del so també, vaig comprar un micro, però no acaba de quedar com m'agradaria... just ahir vaig comprar un micro unidireccional a veure si així queda millor.

Gràcies pels consells!!! :)

Per aprendre a ver videos amb el so del motor, mireu el mètode Schaaf
Ara el miro! merci!
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

S'ha esmentat en Schaaf com a exemple... totalment d'acord. Aquest paio es un crack, sobretot en el que fa a la edició del vídeo.

Segons la meva experiència hi ha dos parts diferenciades en la producció de un vídeo, sigui de motos o de receptes de cuina...

1.- Captura de dades, o la pròpia filmació. Aquí el que es important es tenir bon "hardware" : càmeres, micròfons, suports... i col·locar bé les càmeres per obtenir tomes interessants.
En quant al "hardware" es qüestió de invertir calers : Molt millor una GoPro que una SJCAM o altres xinades, tenir càmeres de 360º (ull perquè segons quines filmacions a 360º a mi particularment em produeixen vertigen...), tomes de Dron...
En quant a col·locar bé les càmeres ... es pràctica i experiència.

2.- Edició del vídeo resultant a partir de les tomes gravades.
Per mi es molt mes important... una bona edició pot arreglar mes o menys una mala filmació o , al l'inrevés, un mala edició pot esconyar una bona filmació.
En Schaaf, per mi, es un notable filmador (en te molta experiència i bon hardware) , tot i que els seus vídeos poca floritura tenen.Son, com ell, diu RAW -> tomes directes amb so.
Però sobretot es un editor EXCEL·LENT.
Observeu els seus vídeos a YouTube i mireu com el tio enmascara el odometre (el velocímetre) aleatòriament quan ell pensa que la velocitat que porta es excessiva per ser mostrada...
Això que fa sembla fàcil, però es molt dificil i exigeix recursos de Software (el editor de video) molt potents i que son complicats de dominar i recursos de Hardware (l'ordinador on edites) també molt potents en quant a CPU/RAM. Arribats a aquest punt Apple es el millor per aquest tipus de feines ...

Combinar varies càmeres sobre la moto es sempre molt vistós, però editar les filmacions combinades encara complica mes la cosa si un ha de coordinar manualment les filmacions. Jo ho he fet algunes vegades i es una putada la edició, tot i que queden molt xules.

La càmera que diu que porta en @torpeyenmoto, la Drift Ghost XL, te una particularitat i es que es capaç d'auto-sincronitzar la filmació de fins a 10 càmeres iguales... això facilita molt la edició posterior.

En quant al so, jo tinc un problema amb la meva SJCAM SJ8PRO ... es una càmera "regular" que produeix unes acceptables imatges en HD (1080 30/60 fps) estabilitzades però en quant al so es horrible ... tant amb el seu micro intern com amb el extern de la pròpia marca. Per això normalment passo de so i poso música.

En resum : Si fas vídeos de les teves sortides en moto, aquestes sortides duren el doble : 1 la pròpia sortida i 2 la edició del vídeo de la sortida , que normalment dura mes que la sortida :LOL:

Tornem un moment a en Schaff : Val la pena veure els seus vídeos a YouTube, però per mi els mes espectaculars son els fets quan va amb una de les seves pròpies motos : Una Honda CB500 PC26 (1994-1995).... una passada com fa anar aquest trasto per les carreteres d'Àustria (que per cert sempre son les mateixes i se les coneix a la perfecció) ... fa fins i tot pot de veure!!!

Vaja totxo m'ha sortit ?‍♂️...

Salut i gasssss!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bueno noies i nois... avui 4rt capítol! :) a les 20:30 l'estrena.. .

jaja, he intentat fer cas de tots els consells vostres... així que espero comentaris!! :)

Molt bé (y)
M'està agradant molt la Drift Ghost XL .... la qualitat de imatge es molt bona. Tanmateix avui amb el dia tant transparent que ha fet totes les fotos i vídeos surten collonuts...
Mal dia per circular, molta humitat mig glaçada per tot arreu!

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: torpeyenmoto
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Molt bé (y)
M'està agradant molt la Drift Ghost XL .... la qualitat de imatge es molt bona. Tanmateix avui amb el dia tant transparent que ha fet totes les fotos i vídeos surten collonuts...
Mal dia per circular, molta humitat mig glaçada per tot arreu!

Salut i gassss!
La veritat, és que vist com grava l'audio, el que dura la bateria i la qualitat de les imatges... (tenint pressent que no és 4k!) té la recomanaria totalment!! :)

Suposo que la 4K deu millorar en tot!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Salutacions @torpeyenmoto i a totes i tots, a falta de veure els videos (acabo de descobrir el canal) aquí tens uns seguidor més.
Anims!!! Com ja t'han dit els més important es disfrutar-ho.
 
  • Love
Reaccions: torpeyenmoto
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Gràcies :)
T'animo a veure'ls, o com a mínim l'últim, i criticar-me!! Vull feedback! :)
Vistos tots, molt bona edició, no soc ningú per valorar, principalment perquè jo he intentat fer algun i ni jo mateix estic convençut amb el meu resultat, si m'agradaria fer una petita aportació, seria equilibrar els volums de la música i la veu (o abaixar una mica la música o apujar una mica la veu) és cert que no han d'estar iguals de volum, però pel meu gust una mica més igualat estaria encara millor. Per cert la veu és enregistrada en ruta o a l'edició?, si és en ruta quin micro fas sevir?, perquè jo he provat varis i no hi ha manera, se sent moltíssim soroll, he provat fins i tot en ficar-lo dintre d'un tros d'esponja de fregall :ROFLMAO::ROFLMAO:.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
mami_en_moto Vídeos Arrenquem el canal de "Mami en Moto" en Youtube!! MotoVlogs propis 12
Roger X-ADV Vídeos Canal de YT de l'Isaac Feliu MotoVlogs propis 5
Roger X-ADV Off Topic Felicitats Torpeyenmoto! Un Cafè Ràpid 2

Fils similars