• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dipòsit líquid frens

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hem fa fins i tot vergonya preguntar però...
No m'agrada portar la càmera al casc, penso que en cas d'accident pot ser un perill afegit.
Fins ara porto una pinça que s'agafa al tablier però vibra massa i quan enganxo un sotrac pica contra la cúpula.
Mirant i remirant, he vist que hi ha uns supports que es poden col·locar a la tapa del diposit del líquid de frens i aquí bé el meu dubte.
Si només canvío la tapa, he de purgar tot el sistema? Es a dir, pel sol fet d'obrir-lo pot agafar aire i donar.me després algún problema?

Gràcies,
 
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Hola,
No soc mecànic, però si tens liquid al dipòsit, no li ha d'entrar aire al circuit de frens.
Ho entenc així.
Els suports que he vist d'aquesta mena anaven enganzats a la tapa del dipòsit (en cas de ser metàlic, en els rodons de plàstic no).

Ja explicaràs com et va la càmera posada aquí!!!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola,
No soc mecànic, però si tens liquid al dipòsit, no li ha d'entrar aire al circuit de frens.
Ho entenc així.
Els suports que he vist d'aquesta mena anaven enganzats a la tapa del dipòsit (en cas de ser metàlic, en els rodons de plàstic no).

Ja explicaràs com et va la càmera posada aquí!!!
Gràcies, jo també penso que no perquè en teoría l'aire pujaría cap a munt però tractanse de frens no me la vull jugar gens ;)
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
Hem fa fins i tot vergonya preguntar però...
No m'agrada portar la càmera al casc, penso que en cas d'accident pot ser un perill afegit.
Fins ara porto una pinça que s'agafa al tablier però vibra massa i quan enganxo un sotrac pica contra la cúpula.
Mirant i remirant, he vist que hi ha uns supports que es poden col·locar a la tapa del diposit del líquid de frens i aquí bé el meu dubte.
Si només canvío la tapa, he de purgar tot el sistema? Es a dir, pel sol fet d'obrir-lo pot agafar aire i donar.me després algún problema?

Gràcies,
bones, portar la càmera al casc es il.legal i et poden multar per fer-ho.
jo tampoc soc mecànic però et puc garantir que pots obrir la tapa del diposit de frens tranquilament sense haver de purgar encara que no sé si seria un lloc a on posaria la càmera...
salut!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Jo crec que ho pots obrir i tancar amb la nova tapa sense problemes sempre que :

1.- El nivell de líquid sigui correcte a l'hora d'obrir-lo. Si està molt baix podria colar-se aire i cagada.
2.- No apretis la maneta corresponent al dipòsit que obris mentre el tinguis obert !!!
3.- Procura tenir la moto sobre el caballet central i ben "recte"
4.- Normalment hi ha una junta, atenció i compte al reapretar la nova tapa amb la nova o vella junta ... sense passar-te.

i compte, el líquid es molt corrosiu , si et toca la pell, la roba o cau per sobre la moto mal assumpte.

Salut i gassss!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
bones, portar la càmera al casc es il.legal i et poden multar per fer-ho.
jo tampoc soc mecànic però et puc garantir que pots obrir la tapa del diposit de frens tranquilament sense haver de purgar encara que no sé si seria un lloc a on posaria la càmera...
salut!
El problema és que no tinc gaires més opcions, ni puc fixar-la al manillar està tot tapat ni al retrovisor, també ho està tot el braç :cry:
1642794388171
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Pots posar el enllaç del adaptador


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
E

elviro.mendes

Nouvingut
11 Nov 2020
14
16
Premis
2

Gràcies


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 

Fils similars