• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Teníu alguna manía abans d'agafar la moto?

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia,

Arrel d'un comenttari de Miguel al Telegram (no conec el seu nick aquí), m'ha vingut al cap aquesta pregunta.

La meva és posar-me sempre primer el guant esquerre, si per casualitat m'he posat abans el dret,me l'he de treure i tornar a començar.posar-me primer l'altre.

A veure quants perturbats més hi ha per aquí.

Salut
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
La meva és que el clauer sempre caigui a l'esquerra, una tontería però si no hi és he d'apagar i posar bé la clau ?‍♂️
Ha, ha, ha, no m'enrecordava d'aquesta, jo també les poso sempre igual però és més perquè així el clauer que és de roba impedeix que les claus hem ratllin la pintura.
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i JoanBP
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Ostres això del guant esquerra... Perquè serà? Tots som dretans?
Jo ara he agafat un nou vici bo, cada cop que engego la moto aprofito abans de posar casc per fer revisió de llums (posició, matrícula, fre, intermitents i curtes/llargues) són uns 15 segons màxim i ens estalviem anar rodant una temporada sense llum de posició o de fre, que són les que podríem portar fosses sense adonar-nos...
Això gràcies a un tip d'un motard molt ben parit que vaig conèixer al curs del HIS, en Polux Crivillé, té un bon blog i el teniu per Instagram com @poluxcriville publicant mini tips de seguretat, que molts ja sabem però ràpid oblidem.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia, doncs jo com que soc esquerrana em poso primer el guant dret i després l'esquerra però per mi no és com el @Xavi Canyo que si no comença bé se'l treu, jajaja.
Em penso que no tinc cap mania per agafar la moto...?
Salut i gasss??✌
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
No sé si es pot considerar una mania o una necessitat, però sempre abans de posar-me els guants, he de posar dues claus les del garatge i les de la porta del vestíbul dins del cutre clauer original de la moto (i no és ni clauer, és un plec de cuir cutre del concessionari) perquè si no toquen amb el manillar i a més de fer soroll el ratllen.

Col**ons... encara no he trobat un clauer per claus i comandament del garatge que m'agradi. I sempre estic fent el mateix
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bon dia,

Arrel d'un comenttari de Miguel al Telegram (no conec el seu nick aquí), m'ha vingut al cap aquesta pregunta.

La meva és posar-me sempre primer el guant esquerre, si per casualitat m'he posat abans el dret,me l'he de treure i tornar a començar.posar-me primer l'altre.

A veure quants perturbats més hi ha per aquí.

Salut
Jajsja

mireu con em poso els guants al vídeo jajs

Al segon 0:41
 
  • Haha
Reaccions: pepprats i JoanBP
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No ens pots deixar així!!!
Explica'n alguna, o totes, no? ?
Això, això, aquest post és per fer safareig....
I ara que @Edmond diu sobre la moto, m'he adonat que premo compulsivament el botó dels intermitents tot i que no estiguin posats, ja, ja, ja...
I també tinc obsessió per veure l'indicador de pressió de neumàtics, com baixi més de 0,2 començo a ratllar-me, tot i que noto la baixada de pressió ràpidament perquè hem comença a derrapar.
 

Fils similars